HOI Tampereen tulevat äidit!

Meillä oli ainakin jenniiin kanssa puhetta, että mentäis tässä uudestaan kahville tällä viikolla tai mahdollisesti ehkä ens viikolla, joten kyllä meidän mukaan mahtuu ainakin kaikki halukkaat! =) Pitää vaan sit sopia sellanen päivä ja aika, että sopii kaikille :) Paitsi mullahan ei oo muuta kun aikaa.. :D
 
Ei olla siis vielä sovittu mitään lukkoon, eli saa ihan ehdottaa oman mielen mukaan :D Mä oon siis valmis melkein koska vaan lähteen, ainoona menona on siis ens viikon tiistaina kontrolli Taysissa, mut sekin jo aamusta. Ja mun mielestä ihan oman maun mukaan, että lapset mukana vai ei :) Lapsiahan tässä alkaa kohta vähän jokaisella oleen, joten ei niistä voi ainakaan mitään "haittaa" tai "häiriötä" olla :D Ainiin, on meillä ens viikollakin perhevalmennus torstaina klo 16, joten jos ollaan sinne menossa niin sit sillonkaan mä en pääse. Mutta muuten aina kyllä! :D
 
Voi tämä maha on pompsahtanut näkyviin jo aikaa sitten. :D Vähän naurattaa itseänikin. Osa on tässä päällä ihan pelkkää vararengasta eli rasvaa. Ehkäpä siksi maha näkyykin niin hyvin jo nyt koska olen kasvatellut sitä urakalla syömällä pizzaa. Päivitin muuten blogiini tänään kuvan mahasta jos haluatte vertailla. ketustelua.blogspot.com "Normaalina" tuon ison möhkäleen paikalla oli vain pieni kumpu ja painoa 53 kiloa tämän yli 58 kilon sijaan. O____O JULMAA SANON MINÄ! Mielummin olisin itsekkin ottanut mahaa vasta myöhemmin. Bussissa ahdistuin talvitakkini suojissa koska kiristi ja puristi.
 
Vvvooi, mulla oli tollanen masu ehkä rv 27.. :D Jos vielä sillonkaan. :) Pistäny itteenikin naurattaan, et oonkohan jotenkin viallinen kun kaverilla oli tämmönen masu jo rv 23 kun mulla nyt rv 33.. :p Silti toi pikku-ukkeli tosiaan painaa enemmän kun pitäis.. Melkonen läskipallo siis tulossa.. Ja mullahan nousi paino ensimmäisen 17 viikon aikana huimat 0,3kg, ja nyt noi kilot onkin urakalla lähtenyt nousuun, että nyt vähän jännittää et mitenkä paljon painan 7 viikon päästä. Syön tästä eteenpäin pelkkiä salaatinlehtiä siis :p
 
onpa söpö pieni masu :) mulla oli aika iso jo noilla viikoilla :D kilojaki tuli raskauden aikana semmoset 20kg.. :D

Niin ja siitä kahvittelusta, olisko nyt to tai pe hyvä päivä? toki ens viikollaki käy. :) tai miksei viikonloppunaki, mut ilmeisesti sillon taitaa olla enemmän kiireitä? :D
 
Moikka!

Kiva kun on saatu uusia mukaan keskusteluun! :) Täällä mennään viikolla 34 ja masu vaan kasvaa. Kohta oliskin sitten synnytystapaultran aika jo. 7 viikkoo tasan laskettuun aikaankin :D

Ja tosta tapaamisesta, mulle sopis huomenna ennen klo 16 ja perjantaina oikeestaan mihin aikaan vaan! :) Ehdotelkaa siis tarkempaa aikaa ja paikkaa..
 
Juu tosiaan, mulle kävis myös huomenna, mutta kun jätettiinkin tänään se perhevalmennus väliin, nii aateltiin mennä huomenna sit 15.30 sinne Taysiin tutustuun, eli ennen sitä kävis. :) Ja perjantaina kyllä käy sit kans ihan koska vaan!

Oon ihan kuollu, haettiin ja koottiin tänään sittenkin toisenlainen hoitopöytä ja sit koottiin toi pinnis. Ei oo meikäläistä tehty tällä mahalla enää oleen kauheen ketterissä asennoissa kun meinaa jonkun jalat tulla suusta pihalle!
 
Jaa, aloinkin miettiin, että olisko perjantai tai ens viikko tapaamiselle siltikin parempi? Tekis mieli nukkua huomenna kunnolla pitkäääään, kun oon tällä viikolla joutunut heräileen aikasin. (Mullehan aikasin on jo 10-11 aikaan.. :D)
 
Ehdotelkaa te muut mieluummin aikaa ja paikkaa, kun mulla nyt ei oo muuta kun aikaa, joten mulle kyllä käy koska vaan :D Paitsi jos ens viikolle menee, niin tiistaina tosiaan oon ehkä puoleen päivään asti varattu ja ens to pitää olla neljältä Hervannassa jos jaksettaan siihen perhevalmennukseen mennä... :D Mut muuten siis käy koska vaan! :)
 
Mulle passais ainakin :) Paikallakaan ei mulle oo oikeastaan väliä. Kunhan nyt ei mihinkään kuppilaan, jossa kahvi maksaa 5e :D Tällä hetkellä rahat menossa ton pikkukaverin hankintoihin aika pitkälle. Tai no, kai sitä vois taas mennä vähän ukkelin rahapussukalle......... :D
 
Mä en noita paikkoja ihan hirveesti tiä, niin vois joku muu ehdottaa. :) kun ei jotenki tuu sillai hirveesti hengailtua keskustassa :D ukkelin rahapussukalla on hyvä välillä käyä :D mitä hankintoja ringaa vielä aiot tehä? :)
 
Empä mäkää oo aikoihin kunnolla kaupungissa päin pyörinyt, niin en oo ihan varma et mitä siellä vielä on ja mitä ei.. :D

Tosiaan ihan noita tommosia perusjuttuja vielä puuttuu, pari tuttipulloo vois melkein hankkia ja sit vaipat yms. Ja ehkä pikkusen noita ihan pienempiä vaatteita. Kaikki on on onneks sillain kasassa, et jos toi riiviö päättäiskin vaikka nyt syntyä niin kyllä alkuun päästäis oikein hyvin. Mut mieluummin oon mukana noita viimesiä hankintoja tekemässä ku pistäisin ukkelin yksistään asialle.. :D Muistelin tässä vaan just, et kesällä kun mulla oli hitonmoinen maidonhimo ja neuvolantäti käski sit siirtyä rasvattomaan maitoon ja ukkeli toimi mun orjana (=kaupassa kävijänä), niin rasvattoman maidon sijaan se kanto sieltä selkä vääränä TÄYSMAITOA.. :D Oli ressukka vähän nolona ja mä vaan huusin ja itkin, että sain väärää maitoo enkä voi juoda sitä :D
 
Jos vaan kelpaa meillä olis jotain 50-56cm poikien vaatteita, tosin ne on kirppikseltä mutta eipä ne oo ehtiny pahemmin kulumaan :D meillä kun menee jo 62-68cm vaatteet, eemi on tommonen pikkujätti :)
Ukkeli sano mua hormoonihirviöks kun olin raskaana, millon mistäki sain raivarin ja se joutu tuomaan useasti suklaata tai jotain muuta.. :D
 
Eiköhän ne kelpaa, oltais varmaan itekkin kirppikseltä aika pitkälle menossa tommosia katteleen :D Musta kyllä tuntuu, että tolle meidänkin pikkukaverille menee aika äkkiä jo isommatkin vaatteet kun on nyt jo niin isoo poikaa olevinaan.. :D

Voi, onpa kauniisti sanottu toi hormoonihirviö.. Mä sentään oon ollu vaikka mikä hullu ja kaikkee kun oon välillä vähän kiukutellut.. :D Meillä kyllä toi ukko on semmonenki hormoonihirviö itte, kun kiukuttelee aina pienestäkin....... :D Mutta oudosti se kyllä jakso käydä alkuraskaudestakin kolmesti mulle tunnin sisään kaupassa kun jotain teki aina mieli.. Mut eipä kyllä kauheesti muuten oo koittanut suklailla tai muilla lepytellä, kauhee huolenpito, etten sais kovasti nyt syödä mitään makeeta tms ton raskausdiabeteksen takia. :D Ja itte se mussuttaa aina kaikkia hyviä mun selän takana :< MIEHET! :D
 
Eikö ookki, tosin ei se pahalla sitä sanonu.. :D täällä ei oikeastaan koskaan ukko kiukuttele, lähinnä mä ja lapset :D mutta varmaan paljon vaikutti mulla se että lopetin tupakan polton kun tein plussatestin, siks olin aika kiukkunen ja herkkujaki meni sitten aika mukavasti.. :S
 
Mä olisin ihan otettu jos mua sanottaisiin hormoonihirviöks eikä hulluks... :DD Mullakin varmaan omalla tavallaan tupakoinnin lopettaminen vaikutti asioihin, mut sit varmaan myös sekin, että mulla muuttu elämä ihan totaalisesti plussasta lähtien.. :D Ei sitä niin vaan enää juostukkaan kavereiden kans baarissa ja ukkohan ei niihin aikoihin muuta olis tehnytkään.. :D Kovat riidat saatiin siitä aina aikaseks, kun mä kiukuttelin, että senkin pitäis jo ryhdistäytyä jne, mut eipä sille se muutos tullu sillon vielä niin konkreettisesti kun mulle. :) Onneks nyt on sekin tajunnut tilanteen, että muksuhan voi pamahtaa ilmoille melkeinpä koska vaan, niin on alkanut silläkin vähän järki juokseen ja se on pistänyt asioitaan paremmalle mallille siitä mitä olis joskus vuosi sitten :)
 
Niinhän se muuttuu varmaan eniten elämä, kun ensimmäistä lasta odottaa. :)
Hienoo että sekin on alkanu tajuamaan miten asia on :D
itte kun tota ensimmäistä odotin neljä vuotta sitten, ei tarvinnu pahemmin kiukutella kun yksin asuin ja olin. nyt oli kyllä täysin erilaista, ei voinukkaa nukkua aina kun nukutti ja yms. :D harmi vaan että tupakan poltto jatkuu taas kun imetys loppu. :S
 
Jepjep, onhan se tollekkin eka kerta kun "odottaa", tai siis on mukana kuviossa tässä vaiheessa.. :D Kauhee toi ukko on silti mulle päteen kaikesta, kun sillä on jonkinmoista kokemusta ennestään.. :D Sit aina vittuilen et voisko se antaa jotain vinkkejä tähän raskaanaoloon jos sillä kerran kaikesta on niin kokemusta ;D Otan kans kaiken irti tästä ajasta kun saan vielä nukkua niiiiin pitkään kun ikinä jaksan ja voin vaikka keskellä päivää mennä ottaan 5h unet jos siltä tuntuu. Tossa tulikin joku aikaa sitten kauhee ahdistuskohtaus, et enhän mä nyt voi mitään lasta synnyttää et en saa enää ikinä nukkua just niin ku itte haluan :D Tai ikinä ja ikinä, mutta ihan hetkeen kuitenkaan :D Ja voin kertoo, odotan myös kun kuuta nousevaa et pääsisin jo tupakalle.. :D Jännä että sitä on tässä ollu kesästä asti polttamatta ja silti tekee vieläkin mieli välillä!
 

Yhteistyössä