HOI Tampereen tulevat äidit!

Hmm. Mulla leikkaa vähän huonosti näiden paikkojen kanssa :D Mut Laalaallako on lapset siis mukana tohon aikaan? :) Ei kannata sit vissiin ainakaan mihinkään ihan pieneen kuppilaan tms tunkea. Oli se Stockankin yläkerran kahvila viimeks aika täynnä.. Mites olis vaihtelun vuoks esimerkiks Sokoksen kuppila siellä yläkerrassa? :) Oon oikeesti huono näiden paikkojen kans, tunnen noi Tampereen baarit ehkä paremmin.. :D Tai onhan niitä varmaan siis vieläkin lapsiystävällisempiä paikkoja kun se Sokos, mut mä en saa ainakaan tällä hetkellä mitään päähäni.. ;S
 
Täällä kanssa yksi 26-vuotias esikoista odottava nainen Kangasalta, ihan Tampereen rajalta. Laskettu aika ensi viikolla. Olisi kiva tutustua muihin uusiin äiteihin tältä suunnalta, kun ennestään ei kaveripiirissä lapsellisia ole. :) Mulle voi kirjotella suoraan sähköpostiinkin, jos joku haluaa (vihu123(a)luukku.com).
 
Sokos käy hyvin! :) Ja R-26 tervetuloa joukkoon! Oon kans ihan Kangasalan rajalta, tosin Tampereella asun tällä hetkellä, mutta vanhemien kautta tulee paljon liikuttua Kangasalan puolella. Et seuraa ainakin sais musta esim. vaunutteluun yms. :) Mulla laskettu aika vasta tosin ens kuun lopussa, mutta kuitenkin jos haluat seuraa niin voi laittaa vaikka yksäriä :)
 
Noniin eli siis nähdään siis puol viiden maissa siinä Sokoksen kahvilan edessä jossain? :)

Ja R-26 tervetuloa joukkoon :) Ilman muuta lähtisit säkin kahville, mut taitaa sulla olla tiukat paikat edessä just? :D No toisella kertaa sit ihmeessä mukaan viimestään! :)
 
Yritän tulla puol viideks sinne :) Tosin mulla tuli tänään sellanen huimauskohtaus bussissa kun en päässy istuun ajoissa ja sen takia en sitten menny kouluun ollenkaan, kun huono olo vaan jatku :/ Koitan kuitenkin päästä paikalle!
 
Oli kyllä ihan huippua! :) Pikkumieskin oli niin sulonen, etten varmaan nuku ens yönä kun odotan jo et saisin oman samanmoisen syliin! =D Sovitaan aikaa vielä sit paremmin, mut eikös perjantaista ollut jotain puhetta? =)
 
Juu perjantai vois sopia mullekin! :) Oon koulussa siihen yhteen ja oon kahen maissa kotona, jos sitten joskus neljän ja viiden välillä onnistuis? Tosin en nyt muista oliko meillä sitten jotain erikoista sillon, mut muistaakseni ei tainnu olla :D
 
Mullekkin käy kyllä sit ihan koska vaan! :) Paitsi ei tietenkään mielellään kuudelta aamulla ;D Mutta tarvittaessa raahaudun sillonkin paikalle! :D Mut siis pointtihan on se, että periaatteessa sopikaa te aika, niin mä raahaudun kans paikalle sen mukaan :)
 
ringaa, sut on bustattu! :D

Enpä oo huomannu että täälläkin on tällänen :D Mä oon pyöriny tuolla plussalaisten puolella tamperelaiset -keskustelussa, mutta ilmankos siellä on niin hiljasta kun kaikki mammat tuntuu olevan täällä. :D

Oon 22v esikoista odotteleva (32+4), la 9.3 tyttö Kaukajärven suunnalta. Naimisiin rynnättiin miehen kanssa tossa joulukuussa ja nyt odotellaan vaan tätä yhtä syntyväksi! Kiinnostunut olisin tapaamisista kanssa, kun noi kaverit tosiaan katosi raskausuutisten aikoihin jonnekkin. Saattaapa ne soittaa kerran kuukaudessa.. :D
 
Joo, no eipä tästä mahasta kyllä ketään tunnistaiskaan :D Mitä paikkaa ootte perjantaiks suunnitellu? Yritin lukee koko keskustelua läpi, mut jossain vaiheessa rupes särkeen päätä :D Mutta puoli viiden aikaan? Jos oikeen saan selvää. Joo, vois sitä yrittää tullakkin! Perjantaina on aika äitiyspoliklinikalle kasvunseurantaan. Toivottavasti ei paljastu mitään jännää.
 
Ei olla viä kai sen koomin suunniteltu viä mitään paikkaa :D Mutta johonkin kuitenkin, varmaan se Sokos tai sit joku samantyyppinen jos Laalaalla on jälleen muksuparaati mukana :) Eli ehdotelkaa naiset!

Mullaki on ä-polille aika taas 3 viikon päästä, en ees tiä miks :D Tai siis ku tänää kävin siinä rd-kontrollissa ja kaikki olikin ihan loistavasti, nii en sit tiä mitä se haluaa sillon 3 viikon päästä kattoo.. :D Mut mieluummin meen kyl lääkärille sit Taysiin ku tohon omaan neuvolaan ku Taysissa ne kummiskin ultraa ja kaikkee. Meijän mötkön painoarvio oli tänään 2,5kg! Ja syntymäpainoks lekuri arvioi 3,7kg, mut saas nähdä :D 2 viikkoo sit meni kasvu yläkäyrillä mut nyt se oli tasottunu, tosin pituus huiteli siä jossain ihan yläkäyrällä :D No ei kyllä ollakkaan ukkelin kanssa lyhimmästä päästä kumpikaan, että ei ihmekkään :D

Noni lopetan taas tän yltiömäisen höpöttämisen ja meen silittään noi muksun vaatteet ja lakanat ja pistän sängyn jo valmiiks!
 
joo nenne vaan mukaan kahville :) joku samantyyppinen tai sit se sama vois olla aika jees noitten lapsien kanssa, kun tuolla ne näytti ainakin viihtyvän :D
toi 3,7kg on ihan hyvä painoarvio :D ai sää oikein silität ne vaatteet, mä en noin ahkera ollu.. :D
 

Yhteistyössä