HOI Tampereen tulevat äidit!

Täällä huutelee 21-vuotias tuleva mami, joka kaipailisi jutteluseuraa ja vertaistukea muista tulevista äideistä. Odotan ensimmäistä lastani ja olen vähän ulapalla näiden kaikkien asioiden ja juttujen keskellä. Olisi siis kiva jakaa nätä jännittäviä asioita jonkun kanssa! Olisi kiva saada seuraa teelle, kahville, kirppareille tai kävelyille luontoon! Tai muuten vaan jutustelemaan kanssani.

Minun ja poikaystäväni pienokaisen syntyminen tapahtuu luultavammin kesän 2012 alussa.

Huutakaa hep ja jakakaa kokemuksia kanssani!
 
Hei!

Olen myös ensisynnyttäjä Tampereen Hervannasta. Ikää on 25 vuotta ja laskettu aika on tammikuussa. Kaikki on aivan uutta siis meillekin. Mistäpäin Tamperetta sä oot? Ootko sä opiskelija? Mulla on opinnot loppusuoralla. Seura ei olisi pahitteeksi=)
 
Morjesta pöytään teille molemmille (ja muillekkin tätä lukeville). :)

Täälläkin yksi ensi vuoden puolella äidiksi tuleva lähes 25-vuotias Tamperelainen. Treffeja ja keskusteluja pystyyn vaan. Meikän voi laskea aika varmasti mukaan. Vähän kirus juuri nyt mutta halusin tulla sanomaan että yksin ette todellakaan täällä ole.
 
Hei ihanaa!

Peltikukka: Asustelemme poikaystävän kanssa nyt Messukylä-Kaukajärvi suunnalla, mutta kovasti olemme uutta isompaa kämppää etsimässä. Alkaa tämä yksiöni käydä liian ahtaaksi :) Tavallaan olen opiskelija ja tavallaan en ole tällä hetkellä mikään. Keskeytin väliaikaisesti opinnot (jo ennen raskausuutisia), mutta sitten sopivan ajankohdan tultua jatkan jälleen. Olisi kiva jos sinusta saisi seuraa :)

I.love: Moikka moi! Kiva kuulla ettei olla yksin. Välillä kyllä pahasti tuntuu siltä. Postiviininen asenne ja iloinen mieli auttaa kummasti :) Olisi kiva tavata ja jutella! Missäpäin sinä asustelet?
 
Keskustassa asun mutta uusi asunto hakusessa. Parempi senkin olla vähintään Kalevassa. Olen maailman laiskin liikkuja nyt kun pyörästä on kumit puhki enkä oikein pidä autoillakaan liikkumisesta. Siksi keskusta on ainoa paikka minulle. Ei tähän läävään voi vauvaa pakottaa. Vastustuskyky tosin voisi kyllä kasvaa hyväksi. :,D

Itsellä ensi viikko töissä iltaa joten silloin ei ainakaan käy tapaaminen mutta katsotaampa vähän myöhemmin ehkä sitä seuraavalla viikolla? Peltikukka kanssa mukaan. :)
 
Hienoa! Minä olen tällä hetkellä "lomalla", joten käy melkeimpa koska vaan :) Miltä kuulostaisi ensi viikko? Sopisiko silloin? Niin ja mitä haluaisitte tehdä ja missä yhteydessä nähdä? Minusta olisi kiva rupatella vaikka jossakin rauhallisessa kuppilassa teen äärellä :)

I.love: Missä vaiheessa sinun raskautesi on? :)
 
Moikka!
Muakin kiinnostaisi kahvihetki tai mitä ikinä täällä keksitäänkin. Myöskin ensimmäistä lastani odottava ihan pian 25v. tamperelainen täällä huutelee :) Laskettu aika meillä on maaliskuussa. Mä oon länsipuolelta päin, mutta bussit kulkee.. Vaikka kätevästi keskustaan :)
 
Hei Vanillac :) kiva saada sinut tähän joukkoon mukavaan ja pieneen!

Milloin teille kaikille sopisi? Onko ehdotuksia?

Huhhuuu huomenna ensimmäinen neuvola. Jännittää :) Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Toivon teille mukavia hetkiä ja paljon iloa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vanillac
Helou pitkästä aikaa taas. :)

Vanillac tietty mukaan mahtuu! Mikäpä sen kivempaa kun kourallinen nuoria odottavia naisia yhdessä. Tai siis en tiedä vielä koska emme ole tavanneet porukalla vielä. Mutta toivon että tulee mukavaa. Ainakin itseä tukee jo se ajatus että meitä on samassa tilanteessa olevia tulevia äippiä.

Niin tosiaan itsellä on nyt lähes viikko 11 menoillaan. Keskenmenon riski pienenee piaaaaaaan. Jea.

Ps. Oksensin tänään asuntomme lattiat sängystä, olohuoneen ja eteisen poikki aina vessaan asti. Muistakaa te syödä aamupalanne ajoillaan. Itsehän en sitä tänään tehnyt tarpeeksi ajoissa..
 
  • Tykkää
Reactions: Vanillac
Voi että, kivaa!!

Mä voin sinänsä avata pelipöydän ajankohdan suhteen, että mä oon työttömänä ja siten melkeinpä milloin tahansa sopii :)

Ne, joilla on enempi rajoituksia, vois ehdottaa jotain ajankohtaa. Eli millonkas koitettais tavata? Arkipäivä vois olla parempi yhtäkkiä mietittynä :)

Tsemppiä odotukseen ja hymyä kasvoille kaikille odottaville!
 
I.love voi sinua! Minullakin tuli yksi päivä pinaattikeitto samantien ylös. Se tosin taisi johtua siitä, että olen nauttinut samaista keittoa jo ehkä liian monta kertaa tämän raskauden aikana.. Eipä maistu enää tuo yksi minun lempiruuistani.

Sama tilanne mullakin Vanillac. Eli sanokaapas te "kiireisimmät" milloin sopii :)
 
Viimeksi muokattu:
Tämä aamu meni ihanan leppoisasti ja koko päivä on ollut kuin tanssisi ruusuilla ilman niitä piikkejä. Mitä nyt piti leikata töissä farkut sivulta auki kun puristi. :D

Meikä ei kyllä torstaina kykene näkemään tuohon aikaan kun on tankotanssi treenit viideltä. Maanantai tosin voisi jopa sopia. En ole vielä ihan varma joudunko paahatmaan vuoron 8.00-21.00 jos tänne ei saada tuuraajaa iltavuoroon. Saa nyt nähdä. Eiköhän se perjantaina viimeistään selviä. :)
 
Ehdotus tästä meidän tapaamisestamme. Maanantaina 14.11 Sokoksen alakerran ravintolan puolella klo 16.30. Ihan super hyvät salaatit (4-6e) ja siellä on juuri neljän hengen istuttavat loossit. ;)

Tulisiko kannatusta?

Itse olen ainakin töissä päivät/illat riippuu viikosta. Ensi viikko on onnekseni aamuviikko niin ehtii näkemään ihmisiä ja harrastaakkin vähän.
 
Noh vielä ei ole muut vastanneetkaan joten ei varmaan sitten. Käyn ainakin itse sekkaamassa tämän viestiketjun huomenna vielä puoli kolmelta viimeistään ja jos teistä ei kuulu niin vietän perus koti illan koiran kanssa. :D

Ollut rankka viikonloppu! Punkki keikkoja ja vieraita Helsingistä. :)
 
No niin no nähdään ehdottomasti sitten. Nähäänkö vaikka siinä Sokoksen tuulikaapissa pääovilla silloin puoli viisi?

Minut tunnistaa harmaasta toppatakista jota koristaa valkoinen huivi (ei se mitään korista ku lämmittää!), sinisistä kumisaappaista ja punaisesta repusta. Olen lyhyt ja tumma tukkainen mutta päässä varmaan sininen pipo. Voisin askarrella kumisaappaaseeni vaikka sydämmen tässä työpäivän ratoksi josta ainakin helppo tunnistaa. :) Teidän tuntomerkkejä?

Odotellaan vaikka siinä tuulikaapissa 10min jotta ehditään tunnistaa toisemme. Sitten syömään alakertaan! ^______^
 
Viimeksi muokattu:
Kivaa! :) Nähdään joo siinä pääovien tuulikaapissa, se on aika kätevä paikka.

Toi sun punanen reppu on aika hyvä merkki :)
Mulla on päällä musta pikkuveljeltä lainassa oleva pusakkamallinen villakangastakki (sellanen, joka ei siis yhtään istu päälle, mutta masun kanssa mahtuu kiinni :D ) ja musta laukku ja musta pipo.
Oon selkeesti niin kovin värikäs! On mulla ees sininen huivi! ;) Eiköhän siinä toisemme bongata, kun etsitään sellaisia, jotka näyttää etsivän muita.

Nähdään puol viis!
 
Eiköhän meillä juttua riitä. ;) Ite oon ainakin sellanen tyyppi että hermostuneena höpöttelen joskus vähän liikaakin. Koetan ottaa rennosti että ette pidä minua kahjona. :D

Niin ja tällänen hassu spekulaatio että olisko jännään jos paikalla selviää että jotkun tuntevatkin toisensa eivätkä vaan ole kertoneet raskaudestaan. Dy dy dyyyy. En usko tosissani, mutta kiva spekuloida.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vanillac

Yhteistyössä