HOI Tampereen tulevat äidit!

Niin no ei niissä kahessa osassa kauaa mee ja sitten lopuks onkin se maalaus ja sen pitäis ainakin olla ihan mukavaa, ainakin omasta mielestä. :)

Niinhän se tulee, mutta se on vaan, että kaikki vaikuttaa aina kaikkeen ja sun kärsivällisyys ja jaksaminen on koetuksella.. Sitten kun lapsi on syntynyt, et kaipaa mitään ylimäärästä murehdittavaa tai pohdittavaa.. :)
Toivotaan parasta. :)
 
Olisko sulla mitään kuvaa siitä pinniksestä? :) Tietäis sit vähän millanen se on.. :)

Kyl toi ukko kovasti meinaa "tehdä uudenvuoden lupausta", et olis juomatta ja keskittyis oikeisiin asioihin, mut saapa nähdä kun nytkin se oli koko jouluviikon ihan kännissä ja oli pois töistäkin. Joulun se oli yksin kotonaan, kännissä, vaik olis voinut tulla mun kanssa mun äidille tai mennä vanhemmilleen. Ärsytti _hieman_ kuunnella sen kännilöpinää koko joulun. No, nyt onneks alkaa taas työviikko ja sen on siel käytävä että työpaikka säilyy. Ja kohta onkin onneks jo uusvuosi, joten toivottavasti pitää uuveen lupauksensa ja on juomatta. Pitkä keskustelu käytiin, et rahaa pitäs säästää tärkeempäänkin ja lähtö synnyttään voi tulla vaikka viikon päästä, eihän sitä koskaan tiedä. Alkaa kuitenkin viikkoja oleen sen verran kasassa, että eipä tässä kauheasti enää oo aikaa siihen muksun tuloon, tulee sitten ajallaan tai aiemmin. Nojaa, enpä jaksa löpistä tosta ukosta enempää.

Huomenna pitäs mennä ostaan vähän vauvanvaatteita (JEE!) ja ehkä takkia. Riippuu onko mun kattoma takki jo alessa, jos ei niin ostan sen sit ens viikolla ja nyt alesta vauvan vaatteita :> Tekis mieli hommata jo kaikki vauvaa varten valmiiks, mut voi olla vaikeeta tän rahatilanteen kanssa. No, ehkä saan kuitenkin kaikki ennen h-hetkee valmiiks, pitää ostella nyt jo jotain pikkuhiljaa.. :D (pitäny vissiin ostella jo puoli vuotta.. :D) Ja pakko varmaan järkätä kavereiden pyynnöstä ne vauvakutsutkin, kun ne niitä niin kovaa ja hartaasti toivoi, ainakin sais apua sit hieman hankintoihin!

uu, huomenna poksuu 31 :)
 
ringaa, hurjana jaksamista sen miehen toilailujen sietämiseen. Ja minä kun luulin että oma mies juo paljon ja kiristelee hermojani. Se sentään tajusi vähentää rajusti ensimmäisen ultrassa käynnin jälkeen ja lopetti tupakoinninkin. Niin on muutenkin alkanut ottaa huomioon enemmän. Rahaa tosin ei osaa säästää edelleen. Nytkin kuukauden reissulla jenkkilöissä lainarahalla. Minun rahoillani siis. Silti luotan että hän tulee huolehtimaan vauvasta kanssani tasapuolisesti.

Rakkaus on sokea.
 
Olisko sulla mitään kuvaa siitä pinniksestä? :) Tietäis sit vähän millanen se on.. :)

Kyl toi ukko kovasti meinaa "tehdä uudenvuoden lupausta", et olis juomatta ja keskittyis oikeisiin asioihin, mut saapa nähdä kun nytkin se oli koko jouluviikon ihan kännissä ja oli pois töistäkin. Joulun se oli yksin kotonaan, kännissä, vaik olis voinut tulla mun kanssa mun äidille tai mennä vanhemmilleen. Ärsytti _hieman_ kuunnella sen kännilöpinää koko joulun. No, nyt onneks alkaa taas työviikko ja sen on siel käytävä että työpaikka säilyy. Ja kohta onkin onneks jo uusvuosi, joten toivottavasti pitää uuveen lupauksensa ja on juomatta. Pitkä keskustelu käytiin, et rahaa pitäs säästää tärkeempäänkin ja lähtö synnyttään voi tulla vaikka viikon päästä, eihän sitä koskaan tiedä. Alkaa kuitenkin viikkoja oleen sen verran kasassa, että eipä tässä kauheasti enää oo aikaa siihen muksun tuloon, tulee sitten ajallaan tai aiemmin. Nojaa, enpä jaksa löpistä tosta ukosta enempää.

Huomenna pitäs mennä ostaan vähän vauvanvaatteita (JEE!) ja ehkä takkia. Riippuu onko mun kattoma takki jo alessa, jos ei niin ostan sen sit ens viikolla ja nyt alesta vauvan vaatteita :> Tekis mieli hommata jo kaikki vauvaa varten valmiiks, mut voi olla vaikeeta tän rahatilanteen kanssa. No, ehkä saan kuitenkin kaikki ennen h-hetkee valmiiks, pitää ostella nyt jo jotain pikkuhiljaa.. :D (pitäny vissiin ostella jo puoli vuotta.. :D) Ja pakko varmaan järkätä kavereiden pyynnöstä ne vauvakutsutkin, kun ne niitä niin kovaa ja hartaasti toivoi, ainakin sais apua sit hieman hankintoihin!

uu, huomenna poksuu 31 :)
Se on tuolla varastossa kasassa, kyllähän siitä kuvan sais, tai voit sitä tulla kattomaan, ei ole niin väliä. :) Meiltä samalla löytys kyllä sitä pojan vaatettakin, jos sille tarvetta on.. Ei kyllä mitään tuliteriä, mutta lämpöstä ja sinistä. :D

Ei auta kun odottaa ja pitää käsiä kyynärpäitä myöten ristissä tuon sun miehes suhteen. :) Toivotaan, että pitää lupauksistaan kiinni ja asiat muuttuu. :)

Mulla oli jo toooosi aikasin kaikki valmiina, kotona kun oli niin sitä halus kaiken laittaa valmiiksi ja kylläpä niitä kerkis sitten moneen kertaan laitaa vielä uudestaan ja uudestaan ja "parempaan" järjestykseen yms.. :D
 
Pitää tässä kattoa jos olis joku päivä aikaa tulla katsastaan sitä, vähän pukkais kiirettä näille vuoden viimesille päiville :)

Ajattelin ottaa ton ukkelin "vierotushoitoon" tänne mun luo, tästä sen ei tuu lähdettyä niin helposti ryypylle kun kotoaan kun asuu kaupungissa. Jos meinaa silti lähtee hanskasta niin lähetän sen maalle äitinsä luo joka ei siedä alkoholia yhtään..

Taas iski uus paniikki noiden tavaroiden yms suhteen, kun tuli sieltä äippäpolilta nyt se aika. Tosiaan 3 viikon päästä sinne vasta pitäs mennä, mutta sieläpä nyt sitten selviää tilanne kaikista parhaiten, että meinataanko synnytystä käynnistellä etukäteen jo. Tosin onhan ens viikolla se yks ultra, että varmaan vähän saa suuntaa sille et tietää sit edes vähän varautua, jos vähänkin näyttää siltä että siellä isompi möllykkä majailis.. :) Kova jännitys kyl on, mietityttää kaikki, et mitähän siel äippäpolilla sit katotaan kun aikaa pitänee varata 3h. Hui. No, onpa yhdeks päiväks puuhaa taas!
 
Meilläkin on vähän hektiset nämä vuoden viimeiset ja ensvuoden ensimmäiset päivät.. :)

Toivotaan tosiaan, ettei sen oo siitä yhtähelppo lähteä, ja ettei kiusaus oo yhtä suuri, vaikka jos sen mieli tekee juoda, niin kai se sillon juo..
Kunhan sillä olis itelläänkin halu muuttua ja himmata juomista, niin lähtökohta olis parasmahdollinen miettiä, että missä kiusauksia olis kaikista vähiten..

Mä en kyllä luota niihin painoarvioihin.. Se on niin lääkäristä/ultraajasta kiinni ja osittain tietysti vauvan asennosta.. Mä kävin polilla 5.11 ja lääkärin mielestä neiti oli vähintään 4500g.. 14.11 toisen lääkärin mielestä max 4100g ja loppuviimein syntyessään 3920g.
Oon jo unohtanu, tai sitten edes oo lukenu, että onko tuossa nyt se vaan, että ne epäilee poikaa jotenkin isokokoseks, että sitä pitäis käynnistellä, vai oliko siinä joku muu syy?
Siellä äippäpolilla pitää odotellakkin kauan.. :D
Käyt lääkärillä, tekee tutkimuksia, meet hoitajalle käyrille yms... :D
Nouhätä niistä tavaroista, kyllä niitä kerkiä vauvan syntymänjälkeenkin värkätä paikoilleen.. Vauva nukkuu kuitenkin suurimanosan ajasta.. :)
Ja meillä pinnasängyllä ei periaatteessa ois ollu edes mitään kiirettä, kun tyttö on nukkunut vasta viikon siellä.. Muuten oli helpompi pitää vieressä yöimetyksiä varten yms. Niin vai olitkos sä se levoton nukkuja? :D Vaunukoppa sängynviereen, mikäeli sillon vielä sitä pinnistä ei ole. :)
 
Hei hyvää uutta vuotta !

Vuoden vaihteesta selvittiin oikein hienosti ukkelin kanssa molemmat ilman alkoholia ;D Tosin ittelle se nyt ollu jo puoli vuotta päivänselvä homma että ei sitä kai tuu ihan hetkeen otettua mitään :D Mutta siis lähdettiinkin äkkilähdöllä Pohjanmaalle ukkelin siskolle viettään uutta vuotta, eipä siellä kukaan mitään juonut =) Oli jopa mukavaakin ja näitä hetkiä vois olla melkein lisääkin. No alkopa ukollakin sitten tipaton ihan oikeaoppisesti, ei oo tän vuoden puolella tippaakaan alkoholia ottanu!

Tosiaan siis raskausdiabeteksen takia sitä kokoarvioo siel Taysissa sit kattellaan, ens viikolla saan varmaan muutenkin jonku pikasen kokoarvion siinä kontrollissa, joka on taas siis etisistukan takia.

Mutta joo, ehkä alan noita tavaroita ens viikon aikana vähän jo katteleen kaappiin valmiiks. Siis noita pienempiä :) Hoitopöydän haen kun löydän jostain sopivan ja budjettiinkin mahtuvan ja pinniksen sitten kun semmosen löydän! :D Tai sit tuun teiltä memmmeli hakeen, jos vielä olisit siitä luopumassa :)
 
Ääää, ei voi olla totta ! Kirjotin tänne päivällä pitkät pätkät ja nyt se ei kuitenkaan oo tullu tänne! :(

niin mutta uusia vuosia teillekkin!
Kuulostaa hyvältä teidän vuoden vaihde, toivotaan, että tipaton jatkuu pidemmälle, kuin mitä on luvannut.. :)

Niin ja tuosta hoitopöydästä kirjottelin, että meillä ei oo sellasta, eikä meinattu missään vaiheessa edes hankkia. Meillä on hoitoalusta pesukoneen päällä ja hyllyllä vaipat ja muut tarvikkeet.. Helppo kylvyn jälkeenkin kuivata ja pukea..
Mutta toki, kukin niin niinkun mukavammalta tuntuu..
 
Joo mun tarvii tommonen hoitopöytä hankkia, kun haluan kakkavaipan vaihdot hoitaa mieluummin vessassa ja mulla on päältätäytettävä pyykinpesukone.. :) Joten pitäs sit olla kunnon pöytä. No, ehkä semmosenkin tässä ehtii löytään ja kyllähän sitä vaippaa sitten viahtaa vaikka missä enshätään jossei oo vielä hoitopöytää ehtinyt hommaamaan ennen pikkumiehen tuloa :)
 
Hitsi, justiin oli jossain keltasessapörsissä (netissä) tai jossain muussa vastaavassa sellanen halpa ja näppärä hoitopöytä vessaan.. Siinä oli se hoitotaso ja sitten alempana ns keskitaso, johon varmasti sais vaippoja sunmuita laitettua. :)
Kato huuto.netistä tai keltasestapörssistä, löytyy varmasti paljon ja voithan kattoa pelkästään pirkanmaalta tai tampereelta niin ei olis pitkä hakumatkakaan. :)
 
Joo, siis sainkin tänään kaverilta sellasen kokoontaitettavan tänään, en tiedä huomasitko kun semmonenkin köllötteli siellä takapenkillä :D Ja tosiaan suuri kiitos siitä pinniksestä vielä, innostuttiin ton ukkelin kans totaalisesti ja hiottiin se kokonaan jo! :D Nyt odottelen suihkuvuoroa, että pääsen peseen nää pölyt pois ja sitten aletaankin jo maalaan sitä.. :D Sain nimittäin siihen jo maalinkin, vaikka luulin et menee loppukuulle senkin osto. :) Nyt onkin siis kaikki isommat hankinnat jo tehty ja kaikki kotona! :D Enää ei tarvii kun hakea patja tohon pinnikseen, jonka saatan saada sukulaisilta ja sit noita pienempiä juttuja enää :) Jihaa!!
 
En mä niin kattonu, mutta hieno juttu, että jo sekin löyty..!
Vau, te ootte saanu kunnon inspiraation ja motivaation. :D
Mä olin ite sitä raskausaikana hioa, mutta sitten tuli kaikki muutot ja muut niin se vaan jäi ja jäi, hyvä, että joku edes teki loppuun. :D Meinaatko minkäväriseks maalata? Kiva, että ootte hionu sitä yhessä ettei oo yksin tarvinnu. :)
Eipä mitään, hyvä että tulee tarpeeseen. :)

Mitä pienempiä juttuja sulta puuttuu? Jotain vaatteita?
Noin ne tavarat löytää paikkansa, pikkuhijaa ja yllättäen. :)
 
Maalattiin se valkoseks, vähän erilainen valkonen toi kumminkin on kun mitä siinä alla oli :) Ja vitsi toi on ihan huippuhieno, rakastan kaikkee tommosta vanhaa ja noi pallot on niiiiiiiin söpöt, voi että! :D En malta odottaa et pääsen huomenna maalaan sen loppuun ja sit pääsen kokoonkin sen jo ylihuomenna, jihaaa!! :D

Noita pienempiä mitä nyt puuttuu, niin tuttipullot, vaipat yms, mitkä ehtii kyllä helposti vielä lähempänäkin ostaan :) Ja vanna pitää myös hommata, mut sekin kyllä tarttuu jostain kaupasta matkaan heti kun vaan semmoseen kauppaan taas jaksan mennä, jossa niitä myydään :D Ja tietty patja tohon sänkyyn, pitänee hakee sekin vielä tohon sänkyyn varmaan Etolasta, jollei sukulaisilta saada :) Kun toi tosiaan on vanhempaa sorttia, niin patjakoot on nykyään vähän eriä kun joskus muinoin. :) Vaatteita nyt onneks sain iiiison muovikassillisen kaverilta, ehkä vielä ihan pienempiä (50-56 kokosia) pitää jossakin kohtaa ostaa, mulla kun ei oo kun äitiyspakkauksessa tulleet ja sit yks 62-kokonen setti, mut se kyllä on samankokonen kun noi äippäpakkauksen 50-kokoset vermeet :D Mut eipä niitäkään tarvii monia olla, käy nopeesti pieneks. Ja kun toi meidän "pikku"-ukko ei varmaan niin kovin pieni syntyessään edes oo.. :)
 
Se oli aika kulahtanu valkonen siinä alla, tuskin sitä on koskaan kertaalleen edes maalattu. :D hyvä, että tykkäät ja sait siitä justiin sen näkösen kun halusit.. Mäkin tykästyin niihin palloihin ja siks sitä aloinkin ehostamaan, paitsi sillon en niihin palloihin koskenu ollenkaan. Mitä te teitte, hioitte, maalaatte? Vai annoitteko olla niin vaan?

Jos varmuuden vuoks niitä tuttipulloja ostat, niin yks tai kaks piisaa ihan hyvin aluks. :) Me ostettiin raskausaikana niin paljon vaippoja, ettei oo tarvinnu vauvan syntymän jälkeen ostaa yhtään.. ;) Mutta toki eri kokosia, kun ne pienimmät jää aikalailla heti pieneks..
Joo huomasin itekkin, kun tuo meidänkin sänky on vanhanaikanen, niin ei mee nykyaikasten pinnasänkyjen patjat noihin.. Pitäis vissiin sitten leikellä tai jotain.. :D
Ei sillä ammeellakaan periaatteessa kiire oo, pystyy hyvin ekat kerrat kylvettää lavuaarissa vessassa, jos se on yhtään normaalin kokonen (lavuaari siis) :D

Niin sä sait jo varastoon isompia vaatteita vai?
Mulla on jotakin poikien 50-56 vaatteita ja sitten sellasia sinisiä "välihaalareita"..
Tietty ei ne kaikki oo uusinta huutoa, mutta ei sitä siinä vaiheessa aattele, kun vauva päästää niin isot kakat, että on vaatteet kans likaset, tai puklaa niin, että bodya on pakko vaihtaa...alat vaihtamaan ja vauva puklaa uudestaan..otat vaipan pois ja laitat paitaa, vauva pissaa allensa.. että kyllä niitä vaatteita saattaa silti mennä.. ;D
 
Niille palloille ei siis tehty mitään, ne on just niiiiiin ihanat kun ne on tommoset oikein vanhan näköset :) Mun äitikin sit eilen viel sano, että toi on vissiin ihan samanlainen mikä meillä on joskus ollu kun mä ja mun siskot ollaan oltu pieniä :)

Ja joo, tuttipulloja ajattelinkin et ihan pari alkuun riittää mainiosti :) Tosin vaippoja pitää varmaan sillein ostella, et löytää sen "omansa" noiden kaikkien eri merkkien joukosta :D Ja tosiaan siis vaatteita mitä nyt sain, niin melkeinpä kaikki oli kokoo 62. Pitää vähän kattella noita, kun jaksaa alottaa sen silitysurakan et mitkä sit todellisuudessa onkin pienempiä, kun noissakin on eroja jännästi. Mutta joo tosiaan kyllä pitäis olla munkin mielestä muutama vaatekerta tota 50-56 kokoo, koska tosiaan saattaakin mennä päivässä monta bodyakin likaseks jne. Vaikka tuskin niitä tulee montaa viikkoa sit käytettyä, mutta viikossakin ehtii jo muutamaan otteeseen likastuun vaatteet, niin ei kyllä ihan parilla vaatekerralla pärjää.. :D Tosin noita pienempiäkin alkaa nyt kulkeutuun kaikkien mukana, kun käy ihmisiä kylässä :) Millon kukakin on jossain nähnyt niin söpön bodyn tai niin söpöt housut tai jotain, että pakko ostaa ja tuoda mulle :D Onneks tosin noi housut on semmosia, et vaikka onkin kokoa 62 niin tarvittaessa niistäkin voi puntteja käännellä jne. Ja juu pääseehän sitä alkuun ilman vannaakin, mutta toisaalta helpompi ostaa se nyt ennen pikkujätkän syntymää, kun sit taas joutuu ottaan herran aina kauppareissuille mukaan ja kun meillä ei omaa autoo oo, niin kuljetus vois sit olla ongelmallinen bussilla vaunujen kanssa :D Nyt kumminkin tulee vielä paljon liikuttua muiden kyydeillä, kun voi lähtee 5min varotusajallakin kotoa, kohta ei ihan niin nopeesti enää lähdetäkkään.. :D

Voi apua, voisko toi pikkuherra syntyä jo <3 Just eilen naureskelin ukolle, että onko mun päivät sitten vaan sitä kun toi kaveri on syntynyt, että makoilen tuolla sängyllä vauva kainalossa ja tökin ja kutittelen ja hoen "tuituitui" siihen asti että ukko tulee viiden jälkeen töistä :D Varmaan oikeesti eka kuukausi menee niin etten voi edes nukkua kun on niin paljon kivempi kattella pikkusta.. :D
 
Ne olikin tosi hyvän näköset, vaikkakin kuluneet. :) Aijaa, sepä hauska sattuma.. :D

Meillä tyttö arvioitiin 4,5kiloseksi, syntyessään oli 3920g, 50cm pitkä ja pipo 35cm..
Huomenna 8viikkonen ja viimeviikolla neuvolassa 5670g, 57,8cm ja pipo 39 tai 38cm..
Että meillä on ihan vastikään siirrytty noista 56 pois.. Mutta jotkus 56 on reilumpia kun seuraava koko kuitenkin on vasta 60..

Niin aivan, mä jo unohdin ettei teillä ole autoa.. :D
Me kuletaan silti aikalailla samaten kun ennen, vaikka pieni lapsi onkin. Ei sitä lähtöä tehdessä loppuviimein niin kauan aikaa mene.. Tai ainakaan meillä. :)

Niin no tuo on kyllä hyvä jos toiset tuo mukanaan.. :)
Meillä oli niin paljon ja on tuota pikkuvaatetta, että sanoin että ehottomasti ei tuo kukaan niitä. :D

Nyt pitää mennä, katotaan jos muistan jatkaa myöhemmin.. :D
 
Jep, pitää niitä 50-56 kokosia vaatteita vähän jostain kattella, tai sit odotella, kun voikin olla, että niitä ilmestyy tutuilta. Onhan tässä vielä 7 viikkoa aikaa! :D

Ja sänky on nyt sit kokonaan maalattu, nyt odottelen, että viimenenkin maalipinta kuivuis niin pääsisin kokoomaan sen! Josko sit alkais jo tuntuun siltä, että oikeesti tähänkin talouteen on muksu tulossa :D Kun tällä hetkellä kaikki muu on kissalta jemmassa tuolla vaatehuoneessa, ettei mee ihan karvoihin heti.

Tänään muuten neuvolassa vähän kysäsin tosta käynnistyksestä omalla kohdalla, niin sanoi, että aika varmasti käynnistetään viimeistään laskettuna aikana, jos toi pikkukaverin kasvu jatkuu samaan malliin. Ja jos insuliinit saan ens viikolla, niin sit jo aiemmin. Jännää! Lapsivettäkin ilmeisesti vähemmän kun normaalisti, tai sen käsityksen ainakin sain, kun neuvolakorttiin onkin merkitty lapsiveden määrän kohdalle 60%. Tosin ei siitä mulle oo kukaan mitään erityisemmin sanonut, joten ehkä se vielä menee normaalin rajoissa :D

Laalaa, tervetuloa joukkoon! :D Missäpäin Tamperetta asustelet? :)
 
Kiitti, vaikka en enää ookkaa tuleva äiti :D Asustelen kalkussa.. :) onko täällä monet ihmiset nähny toisiansa? Olis ihan kiva tutustua muihin kellä on tulossa tai on lapsia, kun en tunne tampereelta kun muutamia. (asunu melkein 2vuotta täällä)
 
En mäkään toivottavasti kauaa oo tuleva äiti.. :D Tai, mistäs sen tietää vaikka niitä lapsia siunaantuis lisää joskus tulevaisuudessa :D

Nyt täällä on ollu kovin hiljasta, kuten näkyy niin ollaan memmmelin kanssa kahdestaan puhuttu tovi tässä. :D Mutta oonkin kyllä yrittänyt pitää jonkinlaista keskustelua täällä yllä, että tänne löytäis muutkin äitiseuraa kaipaavat. :) Itehän siis oon kerran käyny jenniiin kanssa kahvilla ja kaupungilla pörräämässä ja memmmeliltä sit hain pikasesti vaan pinnasänkyä, et sen koommin en oo kauheesti ketään ite ainakaan nähny.

Ja siis, mähän oon asunu Tampereella koko ikäni, mut silti alkaa käydä hieman yksinäiseks, kun kavereilla ei melkein kellään oo lapsia joten ei seura enää niin hyvin niille kelpaa. Ja ne taas joilla on lapsia, niin niillä onkin sit niin ne omat touhunsa, ettei niilläkään oikein enää aika riitä mua viihdyttään. Viikon kohokohta onkin siis se, että ukko tulee viikonlopuks mua viihdyttään ellei oo kavereidensa kanssa tai sillä ei oo muita keikkahommia tms.
 
Niin siinä yleensä taitaa käydä että ne kaverit kellä ei oo lapsia, ei oikein enää pidä yhteyttä.. valitettavasti. itellä muutamia kavereita onneks kellä on lapsia ja välillä ehtii näkemäänki :D ihan kiva ilma muuten, lunta sataa.. Oli mukava käyä vaunujen, koiran ja isompien lapsien kans lenkillä :)
 
Morjesta Laalaa88 ja muut. :)

Me treffattiin vanillaceen ja Peltikukan kanssa viimevuonna. Oikein mukavia naisia. Itellä tuntuu olevan aina niin kova kiire että ei ole ehdinyt nähdä uudestaan heitä tai muitakaan kaksplussan tulevia/tai jo olevia äippiä. Tuntuu typerälle että on keksinyt ihan hulluna tekemistä KAIKILLE päiville. Mulla tosiaan työvuorot menee joka toinen viikko aamua ja joka toinen taas iltaa. Joten kuukaudesta vaan kaksi viikkoa on sellaisia joilla olisi mahdollisuuksia miittailuun. Ja jotenkin tuntuu että kaikki haluavat viettää viikonloput miestensä kanssa. ;)

Huh huh jännitystä jos omatkin kaverit hylkäävät kun vauva ilmestyy. Tai jo tässä matkalla. Koska siksikinhän minulla onkin kokoajan niin kova kiirus. Hengailla niiden vanhojen kamujen kanssa. Kovasti ovat olleet mielissään kelle olen asiasta kertonut. Ja näkyyhän tämä kakskytä viikkoinen mahakin jo..
 
l.Love ei tollein kuitenkaa aina käy. :) on mullakin vanhoja kavereita vielä, mutta ne ei asu edes tampereella :D

Vauvan tavaroista sen verran kans, että ite hankin turvakaukalon jo joskus kesällä, sitte pinnasänky ja vaunut oli jo valmiina ja vaatteita oon hankkinu kirppikseltä. Niin ei tullu sitten lokakuussa kiire hankkia mitään kun oli laskettuaika. :)
Mulla käynnistettiin synnytys 40+5 kun olin jo niin uupunut, ei saanu enää öisin nukuttua ja päivällä ei ehtiny lepäämään ja vauvaki näytti olevan aika iso kokoinen. Painoarvio oli jotain 3,8kg. :D syntymäpaino oliki sitte 3750g ja pituus 53cm :)
 
Mulla taas noi kaverit on mua vähän nuorempia, niin niillä vielä menojalka vipattaa sen verran paljon, et mieluummin ne baareissa istuu kännissä kun silittelemässä mun mahaani perjantai- tai lauantai-iltasin :D Ja mähän siis sitten istun kaikki päivät yksin kotona, kun ei tosiaan niitä töitäkään tällä hetkellä oo, ja olis vähän turhauttavaa nyt hakea töitä kun äitiysloma alkais pikkusen vajaa 2 viikon päästä. :D Liikun siis melkein kotoo vaan pakollisiin paikkoihin, kuten neuvolaan ja kauppaan :D Onneks meillä on tänään ensimmäinen perhevalmennus, niin on taas yks syy poistua kotoo :D

I.love, aika epäreilua, että sun mahas näkyy jo noilla viikoilla :< Musta tuntuu, että mun masuni on vasta nyt pullahtanut kunnolla joskus 31. viikon kieppeillä ja nyt siis 33+1.
 

Yhteistyössä