Hmhmm

  • Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti
Susi
Oikeinko sä ajattelet minua?:) No kiva jos niin teet, koska kyllä mäkin ajattelen sinua:) Jollain oudolla tavalla olet tehnyt muhun vaikutuksen:) Jotenkin vain tuntuu, että sinussa on jotain hyvin aitoa ja kaunista=) Susikaan ei rooleista pidä, vaikka ehkä ainakin joskus ennen on sellaista saattanut kantaa..
 
Lupus
No onneks mun koirat on supersankareita kumpikin ;) Yhteys....olet oikeassa. Jotain tässä on. Mut ehkä kiva kertoilla jollekin asioista,joista kaikille ei ikinä voi kertoa... Tai halua... Että tykkään olla alistettu narttu ja mut sidotaan sänkyyn kii iltaisin ku on kilttien tyttöjen nukkumaanmeno aika;) Tietyt asiat hmmm pidän itsessäni... Mut sen ihmisen ku joskus löytäis,joka olis samalla radalla mun ajatusten ja hmmm muiden hakujen kanssa,niin Lupus olis onnellinen...
 
Lupus
Oikeasti,olen ajatellut Sinua ja hymyillyt. Nauran hyvin harvoin,mutta hymyilen paljon... =) ok,roolit pois. Mitä sulla on päällä? Mulla on vaaleansininen suuri college,jossa lukee russell athletic ja vihreät pikkuhousut,joissa on lepakon kuva ja kysellään,että kuka puri minua... ;)
 
Susi
Kyllä se on myös Suden unelma löytää joku jonka kanssa kaikki tuntuu luontevalta ja aidolta.. Joku joka ymmärtää Suden kaikkia eri puolia.. Aidot sielunkumppanit vaan ovat niin harvassa..
 
Lupus
Monia kerroksia ihmisessä tosiaan on... Just tänään käytiin keskustelua aiheesta ystävän kanssa puhelimessa... Kun mun miehen pitäis olla paras ystävä,rakastaja,alistaja ja kumppani,jonka kanssa on päivästä toiseen. Niin ja pitää diggaa mun koirista. Eikä mun elämän tarvi olla joka päiväistä extremeä,musta on joskus kiva olla helvetin tylsä ja loikoilla sohvalla verkkareissa ja nauttia siitä,että mitään ei tapahdu!!! Hassua ;)
 
Lupus
Pukeudut mustaan kunnes löydät jotain tummempaa? Bokserit,great,muulla kans nukkuu niitä pari kappaletta sohvalla ;) Ja sä olet kolmekymmentä ja kalju? Hei,tää on ihan spooky-yö... Mulla on oikeasti punainen luonnonkihara tukka ja vihreät silmät. Sulla siniset,tiedän sen...
 
Susi
Juuri tuota kaikkea mä haluan naiselle olla, kuin sä luettelit. En voi ajatella pitkän päälle suhdetta jossa ei aidosti haluta jakaa kaikkia omia puoliaan toisen kanssa. Kaikkea on vain yleensä vaikea saada samassa paketissa. Läheskään kaikki naiset eivät esimerkiksi halua tulla ""alistetuksi"". Ja jos sellaisen naisen löytää, niin sitten taas joku muu puoli mättää. Joskus on tullut törmättyä naisiin jotka tykkäävät tuosta rankemmasta puolesta, mutta sitten taas tuntuvat kaihtavan läheisyyttä ja hellyyttä.
 
Susi
Musta on kyllä loistava väri mun mielestä:) Mä olen 31v ja kyllä mä kalju olen. Olen siis ajellut kaljun, en sentään vielä ole vanhuuttani kaljuuntunut:) Sä olet siis punapää ja vielä vihreäsilmäinen, kuulostat kyllä tosi upealta=) Tuon olitkin jo aiemmin kertonut että olet punapää, mutta et sitä että sulla on vihreät silmät:) Hassu juttu, mutta aiemmin mietin sinun silmien väriä ja mulle tuli mieleen että ne varmaankin ovat vihreät=)
 
\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s\s
Hommaa itse vaan. Jatkuvasti täällä notkut. Olet varmaan niin säälittävä, keski-ikäinen, ylipainoinen rumilus, että et saa seuraa oikeasta elämästä, vaan täällä esität jotain tavoittelemisen arvoista. No, onneksi olet saanut muutaman aikamiespojan innostumaan seurastasi. Varmaan ihan sinun tasoasi...
 
Lupus
Niin,tai jotkut hakee siitä ns rankemmasta jotain kiksejä... Mä vain tarvitsen sitä,jotta muistaisin aina miltä tuntuu hellä. Kumpaakaan ei sovi unohtaa... Eikä tällä nyt tarkoiteta että mä nauttisin eniten elämästäni siinä tilanteessa,että multa on viety kyky toimia. Se on ainoastaan osoitus siitä,että minä LUOTAN. Mut sulle on turha selittää sitä fiilaria,sillä sä tiedät varmasti mitä tarkoitan... Mä taidan pitää susta Susi.
 
Susi
Kyllä mä todellakin tiedän mitä sä tarkoitat:) Se että toinen luottaa sinuun niin paljon, että haluaa ""alistua"" sulle on jotakin todella hienoa:) Mutta ei se voi kunnolla toimia jos ei olla todella samalla aaltopituudella. Ja mä myös todella pidän susta=) Sä vaikutat tosi upealta ihmiseltä=)
 
Lupus
Tää hmmm saa mut hämilleen ;) Kiva tulla käymään sun luolassa välillä vaihtamassa ajatuksia ja leikkimässä niillä... Eli ei koiranhihnat tehneet mun ranteisiin jälkiä,vaan köysi,jolla mua sidottiin sänkyyn kiinni... =) grrrr! Sen sä varmaan tiesit myös? Ü asioita,joita en käsittele kavereiden kanssa,mut voin Sudelle kertoa... ;) ja illan vinkki on ettei kannata juoda appelsiinimehua hampaidenpesun jälkeen! Hyi hitto! Ei taas tullut mieleen =)
 
Susi
Älä nyt suotta hämilläsi ole:) Täytyy kyllä myös mun sanoa, että sun kanssa kyllä mielellään vaihtaa ajatuksia=) Tottakai mä nyt tiesin mistä jäljet sun ranteisiin tuli, mutta mähän olenkin Susi ja ymmärrän näitä juttuja:) Kaikki ei näitä asioita ymmärrä ja ei heille varmaan niistä edes kannata yrittää puhua x)
 
Lupus
Mikä sun horoskooppimerkki on? ;) mun yks kaveri on ihan himona nykyään sellaisiin,joten ilmeisesti pitää kysyä... ;) mitä sun vaimo tykkää ku hengaat täällä? Sitä pitää kans aina kysyä.... Ü hih!
 
Susi
Syntymäpäivät oli jo vähän aikaa sitten:) Siis mitä sä kysyit? On varmaan menny multa ohi? Vai tarkoitatko tuota kun kysyit saatko suudella mua:) Mähän vastasin siihen, katso vaikka viestejä vähän taaksepäin:) Niin ja vastaus oli että tottakai sä saat=)
 
Lupus
Taisin ottaa sit jo hiukan unilukua.... =) ja tää ketju alkaa olla niin pitkä et mun puhelin alkaa ontua.... Mä voisin kierähtää sun kainaloon nukkumaan,ilman käsirautoja.... Nukkua vaan lähellä... Ja aamulla huomaisit mitä on Lupuksen kiukku =) mä olen KIUKKU aina aamuisin. Mikä sut pitää hereillä? Ei ole edes täysikuu.... Kohta pitää nukahtaa... Ja yksin on kurjaa,kun yöt on tehty jaettaviksi. Ja varsinkin tällaiset pimeät talviyöt... En pidä ollenkaan!!! Mun on sua ikävä...
 
Susi
Mä todellakin haluaisin jakaa tämän yön sun kanssa jos vain voisin:) Mikään ei voisi olla hienompaa, kuin pitää sua sylissäni läpi yön=) Ja kyllä mä varmalla kestäisin sun aamukiukun, Susi ei pienestä säikähdä x)
 
Lupus
Susi huomaa mut heti kun kävelen sisään. Pysähdyn hetkeksi paikalleni ja mittaillaan toisiamme katseilla.... Kumpikaan ei sano sanaakaan. Rohkaisen mieleni ja kävelen huoneen poikki Suden luo... Käyn hajareisin syliin istumaan ja kiedon kädet hukkapojan kaulaan. Tunnen Suden kädet lanteillani ja siirtyvän hyväilemään selkääni... Katse ei ole katkennut kertaakaan... Nuolaisen varovasti huuliani ja suutelen sinua. Hitaasti etsien. Se tuntuu mukavalta ja turvalliselta. Irrottaudun ja nousen seisomaan. Lähden kävelemään ovelle ja sanon sulle,voit jäädä tai lähteä mun mukaan,mut muista tää maailma vois olla meidän kahden... Valitset....
 

Yhteistyössä