Hmhmm

  • Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti
Susi
Susi katselee Lupusta ja tuntee sydämessään jotakin mitä ei ole siellä pitkään aikaan tuntenut.. Sudesta tuntuu kuin kohtalo olisi tuonut Lupuksen Suden elämään.. Suden valinta on helppo.. Sudella ei edes ole valinnanvaraa.. Lupus on vanginnut Suden sydämen.. Joten Susi nousee ylös, astelee Lupusta kohti ja sanoo tälle: sydämeni kuuluu sinulle jos vaan sen huolit..
 
Kissa
Hehaheha... Repeilen. On tainnut olla kyllä tuolla IsoPahaSusi- ihmisellä ihan joku muu kissa käsittelyssä. x) kyllä ma olen ihan 19. x) enkä ole ollut sen kanssa. Hehaheha... Ja toinen juttu hymyilyttää... x) suden ja lupuksen hempeilyt. Kuinka somaa. ^^ ihme pikku hempukoita mulla täällä. ;)
 
IsoPahaSusi
Yksi pieni valhe näiden valheiden ja virtuaalitoden keskellä ei tätä bittimaailmaa, ei sinua eikä minua keikauttele.. Kun vain elävässä elämässä muistaa olla rehellinen
 
Kissa
No mutta mitä se sua haittaa vaikka susi laukeisikin housuihinsa, ei se muakaan haittaa, mutta en todellakaan pidä siitä että joku tulee kehuskelemaan olleensa kanssani livenä, vaikkei se ole lähelläkään totuutta.
 
IsoPahaSusi
Täällä onkin hyvä harjoitella itsehillintää.. Oikeassa elämässäkin tulee olemaan tilanteita, joissa perättömiä levitellään, eikä kaikilta voi mennä repimään silmiä päästä..:)
 

Yhteistyössä