Hmhmm

  • Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti
Susi
Mä nautin siitä miltä sun rinnat tuntuu kaluni ympärillä.. Puristan rintojasi tiukemmin kaluani vasten ja nopeutan tahtia.. Katson sinun raollasi olevia huulia ja ne alkavat houkuttamaan minua.. Haluan että sä pyydät saada maistaa mun kalua..
 
Susi
Jos sä et ole kiltti, niin miksi mäkään olisin.. Haluat kai myöhemmin tuntea minun kielen pillussasi.. Etkö kaipaa sitä.. Joten olisi hyvä jos sä toteuttaisit minun toiveeni..
 
Susi
Mutta et säkään voita mitään tällä tavalla.. Susi palaa takaisin rintojesi pariin.. Hieron niitä hitaasti.. Otan nännisi sormieni väliin ja pyörittelen niitä.. Lipaisen nänniä ja otan sen suuhuni.. Imen sitä suussani .. Koko ajan jatkan rintojesi käsittelyä käsissäni.. Sinun rinnat todella kiihottavat minua.. Sitten nostan pääni ylös ja katson sinua viekoittelevasti silmiin ja kysyn sulta ihan ohimennen, että etkö sä haluaisi maistaa minun kovaa kalua, mä varmasti antaisin sun sitä maistaa, jos vain pyydät:)
 
Susi
No Susi sitten jatkaa kaikessa rauhassa sinun rintojen kanssa puuhailua.. Välillä Imen nännejäsi ja välillä näykin niitä huulillani.. Kyllähän tämä aika myös tässä kuluu..
 
Susi
Sanon sulle, että kyllä mä sua nain jos sitä pyydät, mutta kielihoitoa en sulle anna, koska et sitä ole tänään ansainnut.. Tietysti mikään ei ole myöhäistä, jos vähän annat periksi..
 
Susi
Sä ärsytät Sutta, mutta se vaan kiihoittaa Sutta lisää.. Läimäytän sua rinnalle ja totean, että nyt narttu mä nain sinua.. Otan yhden tyynyn ja laitan sen pikkunartun pyllyn alle.. Sun pillu on kiihottavasti koholla edessäni.. Tulen jalkojesi väliin ja rajulla otteella levitän sinun reitesi.. En aikaile vaan työnnän kaluni nopeasti sinun tiukkaan pilluun.. Otan kiinni nilkoistasi ja nostan jalkojasi ylemmäs ja levitän niitä samalla, niin että sä olet edessäni kiihoittavan avonaisena ja avuttomana.. Aloitan rajut työnnöt sisälläsi..
 
Susi
Sinun voihkina kiihoittaa Sutta lisää.. Vedän sua tiukemmin itseäni vasten ja taivutan sinun jalkoja yhä enemmän levälleen.. Mua kiihottaa nähdä kuinka sinun rinnat liikkuvat rajujen työntöjeni tahdissa.. Sinun pillu puristaa upeasti minun kivikovaa kalua ja nussin sua koko ajan vain rajummin..
 
Susi
Sutta kiihoittaa se kuinka kiimassa pikkunarttu on.. Nostan sinun jalkojasi niin että sä voit pitää niitä minun olkapäitä vasten.. Näin saan omat käteni vapaiksi ja laitan ne lantiosi alle ja voin kohottaa nartun perää ylemmäs.. Sä olet upean näköinen edessäni.. Nussin sinua rajummin kuin ikinä ennen..
 
Susi
Sun pillun supistelu tuntuu niin upealta mun kalua vasten, että tiedän etten itse enää kestä kauan.. Mulla on kuitenkin ihan omat aikomukseni ja juuri ennen kriittistä hetkeä irroitan otteeni sinusta ja vedän kaluni ulos.. Tunnen kuinka sperma lähtee räjähdysmäisesti liikkeelle ja suuntaan spermani sinun vatsalle, rinnoille ja osan kaulallesi saakka.. Nousen ylös ja alan pukeutumaan.. Samalla katson sua ilkikurisesti.. Kun olen valmis tulen luoksesi ja irroitan siteet käsistäsi.. Et edes ole ennättänyt nousta ylös kun mä olen jo häipynyt pimeyteen ja jättänyt sut makaamaan märkänä sängylle..
 
Kissa
Mä avaan yöpöydän laatikon ja kaivan paperi, ja siistin itseni. Pujahdan lämpimään peiton alle. Nauran sulle joka jouduit lähtemään ulos kylmään ja avaan telkkarin.
 
Susi
Mä en nyt todellakaan piittaa noin pienistä, joten ei sun nälvintä mua haitannut x) Sä vaan olet vienyt musta kaikki mehut, niin ei ole ihme, että kirjoitan ihan mitä sattuu x) Kyllähän mulla on aina sun kanssa ihan kivaa:) Sähän voit siellä sitä miettiä mitä teen samalla, kun sulle kirjoitan=)
 

Yhteistyössä