Hmhmm

  • Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti
Susi
Susi yllättyy positiivisesti huomatessaan Kissalla olevan enemmän luonnetta, kuin Susi on ennen huomannutkaan.. Tätä Susi ei kuitenkaan näytä Kissalle.. Sen sijaan Susi antaa hyvin kevyen läimäytyksen Kissan poskelle ja vetää Kissan itseään vasten kiinni ja kysyy joko rauhoituit?
 
Susi
Susi ottaa kiinni Kissan käsistä ja vääntää ne Kissan selän taakse.. Susi pitää Kissan käsiä otteessaan ja alkaa samalla kevyesti näykkimään Kissan kaulaa ja korvanipukoita.. Susi lopettaa tämän ja katsoo Kissaa tiukasti silmiin ja kysyy, että jos päästän sinut irti, niin osaatko käyttäytyä ja kiltisti riisut itsesi alasti..
 
Kissa
Lupaan käyttäytyä, mutta heti kun päästät irti, painan sut seinää vasten ja tartun uudestaan sun varustuksesta kiinni. Katson sua silmiin ja sanon sulle, lopetat sen isottelun. Jos antaisit kissan viedä ja vikisisit itse.... Saisit tietää mistä jäät paitsi...
 
Susi
Susi tuntee kipua, muttei piittaa siitä.. Susi tempaa Kissan syliinsä ja kantaa tämän sängylle.. Kissan silmät säkenöivät raivosta.. Susi laskee Kissan sängylle ja käy tämän päälle.. Susi alkaa riisumaan allaan olevaa Kissaa..
 
Susi
Mä en piittaa sinun rimpuilusta.. Riisun sinut alasti ja nautin sinun kiemurtelusta allani.. Kun olen saanut sinut riisuttua käyn käsiksi rintoihisi.. Pidän niitä käsissäni ja näykin nännejä.. Näen että sinun vastarinta alkaa hellittämään..
 
Kissa
Vien käteni tyynyn alle jossa säilytän dildoani... Otan sen ja huomioimatta sun olemassa oloa pyörittelen sitä hetken suussani, niin että se on liukas ja vien sen pillulleni... Alan hyväilemään itseäni..
 
Susi
Mä siirryn sinun alapäätäsi kohti.. Sanon sinulle, että anna mun auttaa ja otan dildon kädestäsi.. Pyörittelen sitä vähän aikaa vaossasi, kunnes työnnän sen sisääsi ja alan hitaasti liikuttelemaan sitä.. Toisella kädellä alan käsittelemään klittaa.. Pyörittelen sitä sormissani.. Kysyn sulta joko olet leppynyt?
 
Susi
Ai et vai sanon ja katson sua ilkikurisesti.. Jatkan dildon käyttöä ja toisella kädellä sun huomaamatta otan esiin köyttä.. Et ennätä reagoida mitenkään, kun mä jo olen noussut sun päälle.. Et mahda mitään, kun mä sidon kätesi kiinni sängynpäätyyn.. Mitäs sä nyt sanot Kissa.. Sun tyydytys on nyt minun käsissäni..
 
Kissa
Levitän jalkani niin auki kuin mahdollista... Samalla nostan selkäni kaarelle, se saa tissini nousemaan herkullisesti tarjolle... Samalla lupaan olla kiltisti... Pyydän, että saisin lipoa hetken kaluasi... Ja että nussisit mua rintojen väliin ennen kuin palaat pilluni kimppuun...
 
Susi
Ei mulla ollutkaan mikään aikomus rynnätä sun pillun kimppuun.. Jos olet hyvin kiltti, niin voin ehkä jossain vaiheessa pilluasi kyllä hoidella.. Mutta ei mulla kiire ole.. Mä haluan maistaa nyt sinun rintoja.. Otan ne käsiini ja vahvalla otteella leivon niitä.. Lipaisen kielellä nänniäsi.. En voi vastustaa kiusausta vaan näykkäisen kevyesti sitä.. Samalla nipistän sormillani sun toista nänniä.. Nousen nyt hieman ylös ja otan kaluni esiin.. Pyöritän terskaa sun rinnoilla.. Mun kalu kovenee sinun rintoja vasten.. Asetan kaluni sun rintojen väliin ja otan sun rinnat otteeseeni käsiini.. Alan liikuttamaan kalua rintojesi välissä..
 

Yhteistyössä