Hiusapua kaivataan! *sis. kuvan*

Mulla on nyt tällaiset lähes olkapäälle ulottuvat ruskeahkon punaiset hiukset joissa ohkasia vaaleampia raitoja muutama. Oma väri on maantietä lähellä, tällä hetkellä pidän jakausta vasemmalla ja harvoin tukkaa kiinni. Hiukset ei ole ihan tasapitkät eli ei mikään polkkamalli.

Haluaisin ihan hirmuisesti keksiä JOTAIN tälle päälle, mutta mitämitä ihmettä?

Ehdin jo pohtia pidennystä, mutta kauhistuin hintaa eli se ei nyt tulisi kysymykseen.

Oma tukka on melko ohutta, ihan lyhyeksikään en haluaisi vetää.

Ideoita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muodikas kihara, kiva leikkaus ja sävy.
Mä kammoan jotenkin kihara-ajatusta, lähinnä nuoruudessa kokeiltujen kamalien permanenttien vuoksi :whistle: :ashamed:

Jos tähän ei-niin-kovin-pitkään tukkaan vetäis kiharat, siitä tulis taatusti sellainen tätimalli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muodikas kihara, kiva leikkaus ja sävy.
Mä kammoan jotenkin kihara-ajatusta, lähinnä nuoruudessa kokeiltujen kamalien permanenttien vuoksi :whistle: :ashamed:

Jos tähän ei-niin-kovin-pitkään tukkaan vetäis kiharat, siitä tulis taatusti sellainen tätimalli.
Voihan laittaa muutakin kiharaa kuin sitä perinteistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muodikas kihara, kiva leikkaus ja sävy.
Mä kammoan jotenkin kihara-ajatusta, lähinnä nuoruudessa kokeiltujen kamalien permanenttien vuoksi :whistle: :ashamed:

Jos tähän ei-niin-kovin-pitkään tukkaan vetäis kiharat, siitä tulis taatusti sellainen tätimalli.
Voihan laittaa muutakin kiharaa kuin sitä perinteistä...
Nii-in... mutta jotenkin tarviis takuun siitä ettei siitä tule ihan järkkyä, ja tuskin kampaajatkaan voi koskaan varmuudella sanoa miten kenenkin hius käyttäytyy?

Sitten taas tuntuisi turhalta maksaa pariakaan sataa kampaajakäynnistä jos tukka ois seuraavan pesun jälkeen suora.

Mä olen hankala.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/10363/2.jpg

entäs tällanen? saisit kivasti paksuutta tukkaan, eikä hirveästi tarttis ees lyhentää
Toisaalta ihan jees... mutta jos ja kun haluaisin seuraavaksi taas pidemmät niin tuo ei kauheasti auttaisi asiaa.

Mä en halua muutenkaan nyt lyhyitä siitäkin typerästä syystä että sisko leikkasi juuri lyhkäiseksi ja mä en halua aina olla ihan samiksia sen kanssa :D
 
Eli vaihtoehdot jos on vaan joko kiharat, lyhyemmäksi tai uusi väri niin mun täytyy pysyä tällaisena ja kasvatella? :/

Oiskohan sitten vinkkejä siihen miten mä tätä mallia nyt voisin laitella, kun tuntuu että on aina samalla tavalla tai joskus ponnarilla (joka sekin näyttää tyhmältä tän pituisena)?
 
no
jos et halua ottaa pituudesta pois, niin laita vaaleita raitoja, ohuita ja paljon? Kesällä kuitenki aurinko vaalentaa tukkaa jonkun verran. Paitsi jos oot koko kesän sisätiloissa :D En sinuna lyhentäis ku korkeintaan sentin-pari latvoista, jos pitempää haikailet.
 
Rohmu
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13865&month1=1&pg=1&styl1=Web Collections

Leikkaa otsatukka (nyt in) ja sävy vähän vaaleampi, esim. kuten kuvassa kesän kunniaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos et halua ottaa pituudesta pois, niin laita vaaleita raitoja, ohuita ja paljon? Kesällä kuitenki aurinko vaalentaa tukkaa jonkun verran. Paitsi jos oot koko kesän sisätiloissa :D En sinuna lyhentäis ku korkeintaan sentin-pari latvoista, jos pitempää haikailet.
Tässä oli parissa viime värjäyksessä seassa ohuita raitoja, mutta sellaisia tosi hentosia. Se toki vois olla ihan ratkaisu, reippaasti raitoja ja aurinko värjäis loput =)

Voishan sitä kysyä ihan kampaajaltakin laittovinkkejä, ne vain katsoo asiaa vähän eri kulmasta kun tottuneet laittelemaan hiuksia vaikka miten; mä kun kaipaisin sellaisia arkijuttuja ja helposti toteutettavia laittoideoita lähinnä.
 
Otsista mä vähän pelkään, aikanaan oli ja kesti kuitenkin aikaa saada se kasvamaan pois... siinä kun on just se että pitää olla leikkaamassa vähän väliä ettei näytä tyhmältä.

Sanoinko mä jo että olen hankala? :whistle:
 
Rohmu
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Otsista mä vähän pelkään, aikanaan oli ja kesti kuitenkin aikaa saada se kasvamaan pois... siinä kun on just se että pitää olla leikkaamassa vähän väliä ettei näytä tyhmältä.

Sanoinko mä jo että olen hankala? :whistle:
Mulla on otsis ja leikkelen sitä välillä itse lyhyemmäks, kun muuten ei oo tarvetta käydä kampaajalla... ostin sellaset ohennussaksetkin, joilla tulee vähän "rouhimpaa jälkeä" eikä sellasta viivasuoraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä oot ihan hirveen valkoinen. Värjää vaaleammaksi niin et näytä noin kuolleelta ja leikkaa kerrostaen (ei tarvii laitella kauheesti).
Mä olen tällanen haamu :ashamed:

Viimeksi itse ehdotin kampaajalle josko vaaleammaksi taas laitettaisiin niin sanoi että hänen mielestään ei kannata, että tuo punaisen ruskeahko ois hyvä ja seassa hitusen niitä vaaleampia raitoja. Mutta se nyt olikin vain yksi mielipide. Jos mä löydän kuvan musta vaaleampana niin laitan vertailuksi.
 

Yhteistyössä