Hiusapua kaivataan! *sis. kuvan*

tiitinen
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Polkka-ajatustakin mä vähän vierastan, niinkuin näköjään kaikkea :D

Pitäiskö ostaa nippu peruukkeja ja testata niillä? :whistle:
:D
Kokeile sellaista pidempää polkkaa, näyttää hyvältä. Ei siis mitään sellaista niskasta kynittyä, vaan niin pitkää polkkaa kuin sun hiuksiin saa. Näyttää tosi hyvältä, kun alkaa lähenemään olkapäitä. Sen saa kiinnikin ja hyvännäköiseksikin suorana, kun vähän laittaa mattavahaa juuriin. Meidäntyyliset hiukset on helppo saada pysymään koholla ja sillain saa niihin kuohkeutta!

 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitinen:
Ja sitten kokeile laittaa etuhiuksia eri tavoin. Vaikka ota etuhiuksia ja sivuhiuksia ja pyöritä ne ja laita tavallisella pinnillä kiinni. Ja pinni aina hiustenmukaisesti hiuksiin, niin se uppoaa sinne huomaamattomammin. Sun kannattaa kasvattaa tuota etutukkaa ja laitella kiinni sitä, vaikka suoraan ylöstaaksepäinkin, sillä sulla on tosi kaunis otsa ja hiusraja!!!
kiitos :ashamed:

Mä olen joskus itseasiassa sitä laitellutkin ylös taakse, ja se oli kieltämättä ihan jees. Vissiin täytyis vaan olla rohkeampi näissä hiusjutuissa :)

Kiitos vinkistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Polkka-ajatustakin mä vähän vierastan, niinkuin näköjään kaikkea :D

Pitäiskö ostaa nippu peruukkeja ja testata niillä? :whistle:
:D
Kokeile sellaista pidempää polkkaa, näyttää hyvältä. Ei siis mitään sellaista niskasta kynittyä, vaan niin pitkää polkkaa kuin sun hiuksiin saa. Näyttää tosi hyvältä, kun alkaa lähenemään olkapäitä. Sen saa kiinnikin ja hyvännäköiseksikin suorana, kun vähän laittaa mattavahaa juuriin. Meidäntyyliset hiukset on helppo saada pysymään koholla ja sillain saa niihin kuohkeutta!
Joskus ihan nuorena ollutkin sen tyypinen, silloin otsiksella varustettuna.

Mun vaan täytyis malttaa tosiaan vähän laittaa tätä, sais kuohkeammaksi kun vaan viitsisi :whistle:
 

Yhteistyössä