Hiusapua kaivataan! *sis. kuvan*

Rohmu
Musta toi vaaleampi on parempi. Siihen voi vaikka kahdella eri sävyllä laittaa raitoja, niin tukka näyttää paksummalta ja on "eläväisempi." Tai sit vähän tummempi (ei ruskea!) pohjasävy (kultaan vivahtava ) ja siihen päälle vaaleita ns. marmoriraitoja.
 
tyytyväinen oon
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/10363/2.jpg

entäs tällanen? saisit kivasti paksuutta tukkaan, eikä hirveästi tarttis ees lyhentää
Mulla on tollanen. Aavistuksen kasvanut pituutta mutta otsis lyhyempi. Värikin sama.
 
Ermes
No nyt kun laitoit noita kuvia vaaleista ja tummista niin oon sitä mieltä, että pidä toi tummempi sävy. Tuo jotenkin enemmän kasvoja esiin. En ehkä suosittele sitä otsista, voi leventää kasvoja. Toki joillekkin se sopii eikä haittaa ollenkaa :) jos sulla ois pidemmät hiukset niin se otsis vois toimia vähän paremmin, näyttämättä tätimallillta.

Mites jos vaan heittäis värin sekaan jotain kultaan/pronssiin viittaavaa raitaa? Eiks noi sun hiukset ole vähän punertavat vai näänkö harhoja? Raidoilla saa kivasti uutta ilmettä ja jakausta muuttamalla värikin vaihtelee kivasti :)
 
vinkki
Lisää vaaleita ohuita raitoja ja lyhyempiä suortuvia kasvoja kehystämään! Toisi raikkautta ja keveyttä.
Ei missään nimessä mitään rihanna-unisextukkaa tai lyhyttä niskaa!!
Olet nätti kasvoistasi. Sinuna kasvattelisin vähän pidemmäksikin hiukset :)
 
hih
Mäkin laittaisin kahta eriväristä raitaa ja vaaleat hiukset muuten. Joku lämminsävyinen vaalea. Sinulla näyttää kuitenkin olevan pidempi otsa, että siihen kyllä kävisi ihan hyvin jonkinlainen otsis! :) Ja muutenkin kampaukseen runsaasti kerroksia.
 
Nyt tässä mallissa mulla on tosiaan tässä edessä vähän lyhyempää, se ei näy tuossa ekassa kuvassa huonon kuvakulman takia.

Eli yhteenvetona siis suosittelisitte vaaleampaa raidallista, leikkausta kerroksittain mutta mieluusti kasvatellen jatkossa pidemmäksi?

Kiitos tuhannesti vinkeistä, ja lisää otan mieluusti vastaan =) :flower:
 
kokemusvain
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja essie:
tilaa netistä clip on pidennykset. ei maksa paljoa =)
'ei maksa paljoa' kuulostaa musta aina huolestuttavalta kun on kyse pidennyksistä :|
Eikä syyttä. En voi suositella. En todellakaan!!! Ellet halua olla "mulla on clip on -pidennykset" huutomerkki. Ei ole luonnollisen näköiset.

 
essie
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusvain:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja essie:
tilaa netistä clip on pidennykset. ei maksa paljoa =)
'ei maksa paljoa' kuulostaa musta aina huolestuttavalta kun on kyse pidennyksistä :|
Eikä syyttä. En voi suositella. En todellakaan!!! Ellet halua olla "mulla on clip on -pidennykset" huutomerkki. Ei ole luonnollisen näköiset.
Ai jaa, mulla on ollut kahdet ja on ollu tosi luonnollisen näköiset ja toimii hyvin :)
Sinetti yms muiden pidennysten hinta tulee siitä laittamisesta, itse pidennykset maksavat aikast vähän.
 
vieras
minusta vaaleampi sävy sopii paremmin kasvojesi väriin. Eli värjäisin ensiksi vaaleammaksi tai laittaisin paljon vaaleita raitoja. Ja sitten leikkaisin siten kuten monet muutkin sanoneet eli takaa hieman lyhyempi ja edestä pidempi. Itselläni myös noin leikattu ja silti ihan hyvin saa kuitenkin vielä ponnarille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata noin paljon kerrostaa kuin viimeisessä kuvassa. Hiukset näyttää paljon ohuemmilta siinä kuin pidempinä.
Tuo viimeinen kuva on lähes samoihin aikoihin otettu ekan kanssa, ei ole siis siinä välissä tehty tukalle muuta kuin mä olen laittanut vaan ne jotenkin oudosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja essie:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusvain:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja essie:
tilaa netistä clip on pidennykset. ei maksa paljoa =)
'ei maksa paljoa' kuulostaa musta aina huolestuttavalta kun on kyse pidennyksistä :|
Eikä syyttä. En voi suositella. En todellakaan!!! Ellet halua olla "mulla on clip on -pidennykset" huutomerkki. Ei ole luonnollisen näköiset.
Ai jaa, mulla on ollut kahdet ja on ollu tosi luonnollisen näköiset ja toimii hyvin :)
Sinetti yms muiden pidennysten hinta tulee siitä laittamisesta, itse pidennykset maksavat aikast vähän.
Voi olla että joku saa toimimaan, mutta mun (ja kaikkien läheisten) olemattomilla laittokokemuksilla jätän ihan suosiolla väliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minusta vaaleampi sävy sopii paremmin kasvojesi väriin. Eli värjäisin ensiksi vaaleammaksi tai laittaisin paljon vaaleita raitoja. Ja sitten leikkaisin siten kuten monet muutkin sanoneet eli takaa hieman lyhyempi ja edestä pidempi. Itselläni myös noin leikattu ja silti ihan hyvin saa kuitenkin vielä ponnarille.

Mietin tässä itsekin että kun mä tosiaan olen niin kovin vaalea enkä kesälläkään juuri rusketu, niin tummempi väri hiuksissa saa mut entistä kalpeammaksi. Ja kesää kohden muutenkin vaaleampi ois kiva, aurinko kun myös vaalentaa osansa.

Sitä leikkausta täytyy vielä pohtia kuitenkin, täytyy vaikka taas käydä eri kampaajalla ja kuunnella mitä on sanottavana.
 
tiitinen
Ehdottaisin vaaleampia raitoja reippaasti. Sun hiukset näyttää ihan samanlaisilta kun mun, eli ohuilta =). Ei kannata antaa leikkauttaa rikotusti!!! Näyttää vaan se loppu ihan lirulta!! Kokeile lisäksi A-linjan polkkatukkaa, meinasin leikkauttaa seuraavaksi sellaisen, kun sivuhiuksetkin on kasvaneet jonkun verran.. Siitä on hyvä kasvattaa sitten pidempiä hiuksia ;)!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitinen:
Ehdottaisin vaaleampia raitoja reippaasti. Sun hiukset näyttää ihan samanlaisilta kun mun, eli ohuilta =). Ei kannata antaa leikkauttaa rikotusti!!! Näyttää vaan se loppu ihan lirulta!! Kokeile lisäksi A-linjan polkkatukkaa, meinasin leikkauttaa seuraavaksi sellaisen, kun sivuhiuksetkin on kasvaneet jonkun verran.. Siitä on hyvä kasvattaa sitten pidempiä hiuksia ;)!!!
No se on kyllä totta, että varsinkin kun rikotusti leikattu kasvaa vähänkin niin loppu menee ihan hiirenhännäksi :/ .

Polkka-ajatustakin mä vähän vierastan, niinkuin näköjään kaikkea :D

Pitäiskö ostaa nippu peruukkeja ja testata niillä? :whistle:
 
tiitinen
Ja sitten kokeile laittaa etuhiuksia eri tavoin. Vaikka ota etuhiuksia ja sivuhiuksia ja pyöritä ne ja laita tavallisella pinnillä kiinni. Ja pinni aina hiustenmukaisesti hiuksiin, niin se uppoaa sinne huomaamattomammin. Sun kannattaa kasvattaa tuota etutukkaa ja laitella kiinni sitä, vaikka suoraan ylöstaaksepäinkin, sillä sulla on tosi kaunis otsa ja hiusraja!!!
 

Yhteistyössä