hitto että ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
meidän "pikkuenkeli" on ruvennu kiukuttelemaan eikä enää nuku niin hyvin kun 2kuiseksi asti,unirytmi muuttunut ja vaatii kokoajan..
mua ketuttaa se että mä olen aina se joka hoitaa,ruokkii,pitää seuraa,vaihtaa vaipan..nukutan ja herään yllä jos toisella hätä.
mies ei tee näsitä mitään ja vaan sen takia koska "osaan" nää paljon paremmin ja koska miehellä on töitä(tekee töitä 3pvä viikossa)..
sanoo vaan että " kerkeethän sä nukkua päivällä" :kieh:

niih,sen mielestä oon nukkunu tosi hyvin jos nukun 10 tuntia mutta unohtaa samalla että joskus herään 2tunnin välein vaan vaikka laittamaan pojalle tutin suuhun mutta katkeehan se uni silti...
jos jätä lapsen miehen kanssa kahdestaan,niinkun tänään ripustin pyykkejä niin poika makaa mahallaan lattialla,sanoin miehelle että katsoo perään,mies istuu koneella luurit päässä ja pelaa,lapsi huutaa lattialla kun ei enää jaksa siinä olla..toinen ons e jos mies laittaa pojan sitteriin ja poika rupee huutamaan niin tää huutaa toiselta puolelta huonetta jotain että "ooppa hiljaa nyt siellä " ym.

ja jos mies lähtee pojan kanssa johonkin niin yleensä menevät hänen äidilleen eikä mies ite lasta hida vaan mufferon äitihän senki joutuu tekemään...

kiitos ja anteeks..oli pakko :saint:

Ei mitään hyvä vaan että sait purettua se helpottaa kummasti.

Meillä vähän sama juttu jos mä vaan ole kotona niin ihan varmasti kaikki lapsiin viittava lankee mun niskoille kun olen niin hyvä siinä.
No kai mä nyt olen kun jo 5v harjoitellut joka ikinen päivä.

sanoin miehelle että jos se meinaa vaan käydä töissä ja löhötä kotona niin sit voin ton oman laskupinkan siirtää omansa päälle,ymmärtäisin että jos ukko tekis paljon töitä eikä olis kun ne vkl vapaat niin voisinkin ottaa kooaika vastuun pojasta..ja vois tuo laskuliikenne mennä toisella tavalla!

Meillä kans vähän sama juttu..Mies ei esim. voi laittaa lasten vaatteita niiden kaappeihin/pakata niiden tavaroita jos ollaan jonnekin menossa, koska "minä osaan sen paljon paremmin"..mies vaan ei oo koskaan ees yrittänyt, kattonu millä hyllyllä mitkäkin vaatteet on, eikä viiti sitä tehäkään.
Ja tuo, jos itse lähen jossain käymään, niin melko varmasti mies lähtee lapsen kans mummolaan..itte saa siellä vaik lukea lehteä ja mummo vahtii lapsen..
Miehet! |O