M
"mä vaan"
Vieras
Antakaa nyt ap:n vähän valittaa kun vituttaa ja väsyttää! Hirrrveitä natseja taas liikkeellä.
Niinpä!!!
Alkaa jo itelläkin vituttaa kun lukee noiden "niin täydellisten, sädekehä pään päällä olevien mammojen" kommentteja. Jos ei ole muuta sanottavaa kun korostaa vain omaa paremmuttaan ja lytätä toinen, joka asiallisesti kertoi omasta tilanteestaan väsymyksineen ja halusi purkaa omaa pahaa oloaan, niin pitäisivät sitten turpansa kiinni! V.... mitä ääliöitä!!!!! JA anteeksi kielenkäyttöni.