Himo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen niin tuskissani. kyse ei ole suklaanhimosta vaan aivan mahdottomasta vetovoimasta toiseen mieheen. ei ole mikään päähänpisto. tätä on jatkunut jo kohta 2v., on ollut helpompia ja vaikeampia jaksoja. tähän asti olen pystynyt olemaan pettämättä miestäni mutta...taas on niin vaikeaa! kunpa en näkisi häntä niin usein, olisi hieman helpompaa vaikkei sekään täysin auta. :(

miten selviän tästä?! siis puhtain paperein, en nimittäin halua erota miehestäni, rakastan häntä...ja lapsiani niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Älä petä, mieluummin jätät kuin petät.

niin...sitä tässä on yritetty, olla pettämättä. aivan kamalan vaikeaa. tai no, mulle on kyllä iso kynnys mennä sänkyyn toisen kanssa jos, en varmaan edes osaisi. mutta tämä tunne! miten tää voi olla tätä jo toista vuotta vaikka vähän väliä erossa ja erossakin tunne on voimakas...ei tää oo yhtään hauskaa ei :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Tietääkö ihastuksesi kohde sun tunteista? Jos tietää, miten vastaa niihin vai vastaako mitenkään?

tietää ja tuntee kuta kuin samoin. me ei olla uskallettu tapailla kuin pakon edessä, saati sitten keskusella tunteistamme perusteellisesti. vetovoima on kuitenkin molemmin puoleinen