Herrajumala kun alkoi pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Katselin HolbyCityn sairaalaa ja siellä joku 28v äiti sai veritulpan, joka vaelsi jalasta sydämeen ja kuoli ihan yllättäen ihan synnytyksen jälkeen.
Toi on ollut mulla jo mielessä, kun kaikenlaisia kohjuja olen täys jaloista, mutta nyt meni kyllä yöunet. :'(
Jalkoja alkoi särkeäkin kaksi kertaa niin paljon kuin tähän asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
kannattaa mainita ä-neuvolassa,ottaavat kyllä sit verikokeita!

Mainittu on ja jopa lääkärillä käyty noitten kohjujen vuoksi, vaan sanovat että ne lähtee synnytyksen jälkeen, mutta pelkään vaan itse että riski suurempi just tuohon veritulppaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no,varmasti ottavat verikokeita tarvittaessa.Käytä tukisukkia,niin mun kaverikin teki..Mulla ollut keuhkoveritulppa,niin olen siinä mielessä eri asemassa raskauden ajan.

Mull aon tukisukat, polviin asti, mutta ne "ajaa" kohjut vaan ylemmäs, eli ovat tuossa takapuolessa ja reidessä, ei alempana jaloissa. :(
Onko tuokaan sitten hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mistä sen sit tietää jos on noita tulppia jos suonikohjut ei sitä kerro??

Niin sitä pelkäänkin, kun kohjuja ja patteja on, jalat turvoksissa ja KIPEÄT. Rv siis menossa 30. Mistä sen sitten tietää...ennen kun liian myöhäistä tietää.

Aivan, eli oireet:"Hengenahdistus, rintakipu ja pyörtyminen ovat keuhkoveritulpan tyypillisiä oireita. Kuumekin voi olla mahdollinen, samoin sydämen tiheälyöntisyys ja tiheä hengittäminen."

Noista hyvin suuri osa itsellä, kun raskaana... :-/ Kiva olla kauheessa paniikissa.

Sitten sinun ei varmasti kannata lukea mitään Kodin suuri terveyskirjojaa tms. opuksia, joissa luetellaan kaiken maailman sairauksia ja vaivoja ja niiden oireita.

Nehän tunnetusti ovat vähän kuin horoskoopit: tuntuvat jotenkin salaperäisesti aina pitävän paikkansa ja osuvan omalla kohdalla oikeaan osoitteeseen. Aina tuntuu olevan yhtä lailla malarian, keripukin kuin hinkuyskänkin oireita, kun vähän alkaa miettiä asiaa tarkemmin. :)

Jos oikeasti huolestuttaa, lääkäriin vain!

suonikohjut ovat eriasia kun syvät laskimotukokset jotka sitten voivat lähteä liikkeelle.
"tuntuuko sinustajoskus siltä että on pakko nostaa jalat ylös? se voi olla merkki pinnallisista laskimotukko tulehduksista,liikunta auttaa,mutta vaivaa on myös lääke,hirudoid forte.." :D ei nyt ihan just noin mene mut sinnepäin

Not merely really does Dale in person train the ones he / she produces with regards to, he's furthermore taught many more with these types of ways to display how easy it can be to generate funds using unaggressive extra water ways connected with earnings. michael zimmerman hedge fund 3. PERFORMANCE-BASED COMPENSATION

One of many ways should be to establish short jobs in specific list futures. Nonetheless, this tactic is not truly befitting almost all shareholders. prentice capital management To help split ones retail store business coming from a depression funk this Christmas, think about these kind of practical suggestions: prentice capital Inside hedge account marketplace to seriously isn't everything you realize, it's not necessarily exactly who you know. It can be exactly who is aware of a person.

Yhteistyössä