Lounaaksi oli maailman ihaninta salaattia, ja nyt uunissa paistuu mun lempiruoka: kanafileitä ja uunijuureksia.
Mites teillä
?
Mites teillä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12345:saatanan rikkaat paskat
Alkuperäinen kirjoittaja 12345:saatanan rikkaat paskat
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan.
Hyi sua *heristää sormea* Taidetaankin mennä Jari-Pekkaan kaffelle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millaista on maailman ihanin salaatti?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan.
![]()
Jari-Pekkaan? Jos me puhutaan samasta paikasta niin se on ihan ykköspaikka,place to be:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan.
![]()
Jari-Pekkaan? Jos me puhutaan samasta paikasta niin se on ihan ykköspaikka,place to be:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan.
![]()
Niin siis kun siellä ei saa alkomahoolia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:eikä vissiin röökiäkään... mutta silti sielä vaan popula käy, tai ainaki aina ku me ollaan stopattu siinä. Onko siinä oikeesti Kotipizza ja Hesburger samassa puljussa? Tämän leipomo Timo- Tapion kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä saatan saada jälkkäriks sen kaipaamani jääkylmän siiderin, ja ihan baarissa, kun tapaan illalla vartoojan.
![]()
Niin siis kun siellä ei saa alkomahoolia![]()
eikä vissiin röökiäkään... mutta silti sielä vaan popula käy, tai ainaki aina ku me ollaan stopattu siinä. Onko siinä oikeesti Kotipizza ja Hesburger samassa puljussa? Tämän leipomo Timo- Tapion kanssa..