Lapsettomuushoitoketjussa plussanneet

Tyttöonnittelut @Karhurouvanen ! Onko sulla tiedossa luovuttajien pituudet - voiko olla, että on niin yksinkertaista että hän on petite? Kaverilla siis sama juttu aikoinaan paitsi hänellä tuo mitta oli ilmeisesti vielä pienempi koska järjestelmä hälytti mutta sitä kuitattiin sillä, että kaveri itse on tosi lyhyt ja hänen suvussa on monta hyvin lyhyttä. Ja terve poika syntyi :)

Voi kuinka suoria ja rehellisiä mietteitä isosisaruksilta! 😄🥲 Ei tarvitse vastata jos liian henkilökohtainen aihe mutta kiinnostaa, kun me olisimme pitkällä lahjasoluprosessissa; oletko puhua lapsille solujen taustasta jo tässä vaiheessa?

Meillä tuo 3v on ollut vain positiivisin mielin (ja hänhän kysyi silloin lokakuussa että onko mun masussa vauva vaikka emme olleet kertoneet, toki hänellä aika tuoreessa mielessä silloin mitä iso vatsa tarkoittaa, kun on syyskuussa syntynyt serkku). Vähän pelkään, että todellisuus iskee kovaa sitten (esim. vauva vie aikuisilta paljon aikaa ja huomiota, varsinkin kun hän on hyvin vahvasti äidin poika) mutta toisaalta niin herttaista, kun toinen niin odottaa "vaikka tiedän kyllä että alussa se ei osaa leikkiä, eikä edes istua!")🥹

Ei ollut tarkoitus esittää superihmistä, itse ajattelen enemmän että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuka nyt järjestää itselleen tällaista soppaa vikalle kolmannekselle. 🤣 Onneksi en tee kuin 80% työaikaa ja nyt olen vähentänyt asiakaskäyntien määrää pikkasen eli käytännössä en tee ihan sitäkään. Ja tasan viikon päästä on enää aikuisia, fiksuja koiria talossa. 🥲🙌💔❤️🥳

• Rakkaus
Reactions: Karhurouvanen
Täällä menee ihan ok. Oon taas töissä ja herkästi jään saikulle, jos supistelee yhtään enemmän. Oon aika stressaantunut tilanteesta ja seuraan kaikkia vatsan tuntemuksia ihan herkeämättä. Selkeästi stressi lisää supistuksia, joten onneks töissä kyllä ollut nyt kivoja päiviä niin saanut ajatuksia muualle. Onneks neuvolasta olivat täysin valmiita kirjottamaan saikkua sekä esihenkilökin sanoi, että tärkeintä on nyt ensin vauva ja minä, sitten vasta vikana työt. 🙏🏼

Ootan rakenneultraa kun kuuta nousevaa, että saan taas tiedon kohdunsuun tilanteesta. Rakenteita en osaa stressata jostain syystä yhtään, mutta se hemmetin kohdunsuu näiden supisteluiden takia. Tj 10 yötä. Isosisarukset saa kuulla vauvasta myös sen jälkeen. Tuntuu että esikoinen 8v on välillä vilkuillut mahaa, muttei ole mitään kysynyt. 6v on niin omanlaisensa, ettei ole varmaan paljon ehtinyt mun mahaa katella. 😅 Töissä helppo vielä piilottaa, kun sairaalassa hoitajanvaatteet on tällasia telttoja. 😁 Kollegat saa kans kuulla sit uä jälkeen.

Vauva potkii paljon ja usein. Liikkeet tuntunut jo yli kuukauden ja kädelle mies tunsi ekan kerran ehkä rv 16. 🥰 Sen puolesta huojentunut olo, että hengissä ja virkeä ainakin pieni on.

Mitään en ole vielä uskaltanut ostaa, enkä jotenkin edes jaksanut miettiä varsinkaan mitään isompien hankintaa. Mutta parit vaatteet olen itse ommellut ja yhden romperin neuloin sairasloman aikana. 😊 Onneks ehtii vielä hyvin.

Rv 19+jotain

Yhteistyössä