H
"haha"
Vieras
Iltaa Juha, vieläkö oot itkeny huoria kaljalle sun kanssa ku oot luullu sulla olevan jotain mahkuja ilman massia? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24291007:Kyllä tuo, miten kuvailet noita kiksejäsi, kertoo, että sinun tapauksessasi kyseessä on jonkinlainen naisviha, alitamisen tarve. En näkisi sitä lainkaan terveenä. Harva normaali mies kiihottuu siitä, että toinen on vastentahtoinen tai näyttelee innokasta.Tosin raiskaajat varmasti kykenevät myös sellaiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291043:No raiskaus ny on perseestä, mut haaveileehan moni nainen siitäki. Tutkittu juttu. Mutta siis parastahan on se, että nainen tekee ihan vapaaehtoisesti. Ja niin on vaan naiset olevinaan parempia kuin miehet, pehmeet arvot sun muuta potaskaa. Tosipaikan tullen ollaan pylly pystyssä jakamassa... Näin se sit menee.
Naisviha... niin siis mähän ihailen naisten kroppaa jne, jne. Hommasta on tullut sitten naisten oman syyn takia tämmöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24291020:Sinä olet kyllä tosi hauska. Teet tällaisen aloituksen ja muutenkin mouruat jatkuvasti kun et saa. Sitten ihan muina miehinä väität, että "herkkua on tarjolla" vaikka millä mitalla.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291075:pojalla on asennevamma. siks se ei saa muuten kun rahalla maksamalla.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24291066:Sinä olet naisvihaaja. Luulet, että tilanteesi on naisten syy. Et vain ole sitä kuuminta hottia. Eivät kaikki ole. naiset välittävät paljon siitä, mitä mies päästää suustaan. Jutut joita puhut, ovat sellaisia, että jos tulisit ovelle, mulla ois toisessa kädessä veitsi ja toisessa pesismaila, ihan vaan omaksi turvakseni.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291083:Kaljat mä juon miesten kanssa. Naisia mä nussin. Että silleen.
Sähän olet semmonen sikailija/sekoilija. Joten missä vika?Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen nainen;24291102:Joo ja jos oisit vähän köyhempi ni sä olisit pylly pystyssä lattialla kun antaisin sulle 50 egee...
Joo hei, huumorii pitää olla. Mut siis emmä tietty tämmösii naisille aikoinaan puhunu vaan sanoin ihan oikeita juttuja. Enkä todellakaan mitään tyhmää. Mut ei auttanut kun suomalaiselle naiselle kelpaa vaan joku sikailija tai sekoilija jne jne.
Mutta hei mieti, on myös sellaisia miehiä, jotka saa kauniin JA älykkään, kivan ja huumorintajuisen naisen, jonka kanssa on kiva sekä nussia että käydä kaljalla. Mutta sullahan toki räjähtäisi pää sellaisen naisen seurassa alemmuuskompleksiesi takia. Ja olen kyllä ihan valmis uskomaan, että sä et koskaan tällaista naista ole tavannut, he kun todennäköisesti kiertävät sut melkoisen kaukaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291083:Kaljat mä juon miesten kanssa. Naisia mä nussin. Että silleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291083:Kaljat mä juon miesten kanssa. Naisia mä nussin. Että silleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291163:Vittu mitä paskaa taas täällä. Porukalla karkaa aina jutut aiheesta. No vitut. Mä lähren tässä baariin viettämään viimeistä lomatorstaita. Lährenpä sinne ton tulevan thaikkujepen kanssa, ni voidaan hieroo semmosia kuvioita joista tän palstan naiivit ja mistään tietämättömät pumpuliämmät ei oo kuulluukkaa... heh heh vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291163:Vittu mitä paskaa taas täällä. Porukalla karkaa aina jutut aiheesta. No vitut. Mä lähren tässä baariin viettämään viimeistä lomatorstaita. Lährenpä sinne ton tulevan thaikkujepen kanssa, ni voidaan hieroo semmosia kuvioita joista tän palstan naiivit ja mistään tietämättömät pumpuliämmät ei oo kuulluukkaa... heh heh vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291216:en ole nainen ja varmasti tehny kaiken näköstä mitä sinä et, ihan siis suomessa ja ilmasiks.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291290:Jaa ooksää kaverin kanssa nussinu jotai 16v huoraa ja päästäny naamallekki ja sitten kaveri vetää oikeennäkösen leikkiaseen esiin ja tää huora sekoo ja juoksee karkuun vaa pikkarit jalassa ja kiljuu ku pieni porsas... heh heh ja tää ei oo ees sekointa mis oon ollu mukana, mut kaikkee ei voi kertoo ku saattais melkein mennä lain toiselle puolelle.
Ja mitäähän ei maksanu. Jäi huora rahoitta mutta me saatiin sekä orkut että hillittömät naurut. Että ookko kokenu jotain vastaavaa...
Todennäköisesti sun kovin kokemus on se, että oot nussinu samaa naista peräti kahdesti yössä ja toisen kerran ilman kortsua. Heh heh. Mut nyt mä meen, turha tääl on inttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24291290:Jaa ooksää kaverin kanssa nussinu jotai 16v huoraa ja päästäny naamallekki ja sitten kaveri vetää oikeennäkösen leikkiaseen esiin ja tää huora sekoo ja juoksee karkuun vaa pikkarit jalassa ja kiljuu ku pieni porsas... heh heh ja tää ei oo ees sekointa mis oon ollu mukana, mut kaikkee ei voi kertoo ku saattais melkein mennä lain toiselle puolelle.
Ja mitäähän ei maksanu. Jäi huora rahoitta mutta me saatiin sekä orkut että hillittömät naurut. Että ookko kokenu jotain vastaavaa...
Todennäköisesti sun kovin kokemus on se, että oot nussinu samaa naista peräti kahdesti yössä ja toisen kerran ilman kortsua. Heh heh. Mut nyt mä meen, turha tääl on inttää.