Herbalife ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HillaHillo harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HillaHillo harmaana

Vieras
Onko kellään kokemuksia noista Herbalifen tuotteista ?? Itse eilen sen Quick start- satsin tilasin.... Ja innolla odotan, kun tulee, että pääsen aloittamaan !! ;) Ei viitsisi mitään kepulikonsteja käyttää kilojen karistamiseen... :p

Heippa! Olen käyttänyt Herbalifea joulukuun alusta asti. Paino on pudonnut 101 -> 93-94 paikkeille. Mutta, mutta: ei oo mitään "ihmeainetta", vaan laihtuminen on eka kilojen jälkeen tässäkin työn takana. Kaikki makeet pitäis pystyä jättään pois. Lisäksi hiilarit minimiin: mahdollisimman vähän vaaleaa leipää, perunaa, pastaa, riisiä. Nyt kun on ollut jo pitkään Herballa, tekisi päivisin mieli RUOKAA (pirtelöt vähän kyllästyttää, varsinkin tuo vaniljan maku). Olen siis aamupalaksi tehnyt pirtelön ja lounaaksi töihin pirtelövehkeet mukaan (jauheet + mehua/maitoa/vettä) ja lisäks jonkun hedelmän tai proteiinipatukan. Illalla oon syönyt suht tavallisen päivällisen (yrittänyt lisätä kasviksia ja vähentää perunaa/pastaa/riisiä). Olen välillä herkutellut ja SORTUNUT sekä pitänyt lomapäiviä. Paino kuitenkin vähenee tasaisesti (ei pikavauhtia).

Positiivista: Herban vitamiinit kuitenkin piristää kivasti, ja tuntuu, et jotenkin jaksan paremmin kuin ennen. Suoli toimii - kai kuitupillereiden ja reilun nesteen litkimisen ansiosta. Positiivista on sekin, et pirtelö tosiaan vie nälän tunteen tunneiksi. Vaihtele mehuja ym, joihin teet pirtelön, että et kyllästy!

Voimia urakkaasi :hug:

terkuin, ISOkilttiJÄTTI

Mun mies aloitti laihduttaan ton herbalifen avulla tammikuun lopulla. Nyt on 4 kiloo mennyt ja senttejä vyötäröltä 5cm. Hän syö aamulla puuron ja päivällä pari pirtelöä, kotiin tullessaan vähän ruokaa ja illalla vielä yks pirtelö. Sanoo ettei oo tarttenu nälkää kärsiä...Nyt viettää ehkä kerran viikossa pirtelöpäivän, elikkä sinä päivänä vain aamupuuro ja pirtelöö...Vielä pitäis 5 kg saada painoa alas.

Mut mieheni tuntien tää ei ois onnistunut ilman näitä pirtelöitä. Itekin syön kaks pirtelöö päivässä ja on tosta vyötäröltä lähtenyt pari senttiä. Kilojen pudotukseen mulla ei oo tarvetta.