Nimilaput.fi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lyyti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lyyti"

Vieras
Onko kellään kokemusta kyseisestä firmasta, siis tästä:

Silitettävät nimilaput | Nimilaput.fi

Tilasin eilen silitettäviä tarroja merkitse.fi:stä ja luin sitten jälkeenpäin vasta netistä, ettei olisi kannattanut :( Onneksi Verkkopankki oli estänyt verkkomaksujen käytön, muuten olisi mennyt rahat sen siliän tein. Mutta tilaamiani tuotteita taitaa olla turha odottaa...Nyt vahingosta viisastuneena kyselen kokemuksia oheisesta firmasta ENNEN kuin tilaan mitään. Oletko siis tilannut/mitä mieltä/onko tarrat pysyneet vaatteissa? Kiitos vastauksista!

Mä oon kerran tilannu jostain firmasta noita silitettäviä lappuja ja tulihan niitä silloin siliteltyä vatteisiin kun esikoinen aloitti hoidossa, mutta ei sen jälkeen. Jos teillä on koko ajan silitysrauta esillä, niin sitten ihan ok, mutta jos ei ole, niin tekstiilitussi ja ihoteippi on kätevämpi ratkaisu.

Mä oon kerran tilannu jostain firmasta noita silitettäviä lappuja ja tulihan niitä silloin siliteltyä vatteisiin kun esikoinen aloitti hoidossa, mutta ei sen jälkeen. Jos teillä on koko ajan silitysrauta esillä, niin sitten ihan ok, mutta jos ei ole, niin tekstiilitussi ja ihoteippi on kätevämpi ratkaisu.

Meillä on kyllä ollut ennenkin noita silitettäviä nimilappuja ja olen niistä tykännyt. Käyttö on siis tuttua ennestään ;) Mutta nyt kyselisin lähinnä mielipiteitä mistä tilata, koska tuo aiemmin käyttämäni merkitse.fi tuntuu ajautuneen konkkaan tms. Ja erityisesti kaipailisin kokemuksia tästä nimilaput.fi -firmasta kun niillä näkyy olevan nättejä lappuja. Anyone?

Onko muut saaneet näitä merkitse.fi firman tuotteita?

Ilmoittavat toimitusajaksi max kolme päivää, mutta eipä kuulu. Ärsyttää, kun nyt vasta luin tästäkin ketjusta.

Tilasin vaatteiden nimikoimiseen tarrat ja nimilaput Sandviks ilta.
Olen täydellisesti petetty. Enemmän kuin koskaan verkkokaupassa. En saa kauppaan yhteyttä, koska kirjekuoren yhteystiedot ovat Norjaan. En saanut yhtään vaatteisiin laitettavaa nimilappua n. 15 eurolla, vain liimamerkkejä paperiin.

24.9.2015 Olen tuo edellisen viestin vierailija. Olen saanut yhteyden myöhemmin verkkokauppaan, olen saanut palautettua tarralaput. Olemme käyneet sähköposti keskustelut hyvässä hengessä, minäkin olin eräässä kohdin väärässä. Kaikki ok.
Vierailija

Yhteistyössä