Henna Kalinaisen ja Antin koti esittely :DD

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
:D
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a103442/hyppaa+bbhennan+ja+antin+kotiin/

Siis miksi ihmeessä esittelevät tuollaisen kodin?? Makuuhuoneessa lastenjulisteita :O Eri asia jos ois oikeasti hieno koti mutta tuohan oli ihan järkyttävä!
 
myötähäpeää tunteva
Tuossa ei tosiaankaan ollut mitään esittelemisen arvoista. Ihme hinku nykyajan nuorilla päästä väkisin julkisuuteen. Eivät raukat edes tajua nolaavansa vain itsensä.
 
Niinpä niin :P
Mä katoin just ton ja hmm.Oli aika mielenkiintoinen, lisäksi ilmeisesti kuvittelivat kodin olevan jotenkin erittäin hieno ja sitten se että me ostetaan uus telkkari ja Henna huutaa taustalte et taulutelkkari, niinkuin taulutv ois joku aivan järisyttävän upean kallis juttu jonka jälkeen alkaa esitellä posliineita joille kertoo hinnan, erittäin.. :D

Sitten makuuhuoneessa, seksi seksi, eikait?? Apua, aikuiset ihmiset harrastaa seksiä. :D :whistle:
 
vieras
Ihan kivahan tuo on nuorten kodiksi, ei kaikkien tarvitse olla jostain sisustuslehdestä. Koteja on monenlaisia, ei mulla tuossa iässä ollut noinkaan nätti asunto... Tavarat oli saatu kotoa lähtiessä ja ostettu käytettynä.
 
.
tunnen niin suurta myötähäpeää että on varmaan kohta laittaa kone kiinni ja saada muuta ajateltavaa... ei jeesus oikeesti!!!
ihan tärkeinä todistellaan että tämä on ainakin yli 50EUROA maksanut ja kyllä me ostetaan ihan TAULUTELKKARI ja hyllytkin on uudet sillä ostettiin ne HUONEKALUKAUPASTA, hieno taulukin meillä on jossa on KEHYKSET ja ne ovat TUMMAA PUUTA!
eii enää sanat riitä :D
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kivahan tuo on nuorten kodiksi, ei kaikkien tarvitse olla jostain sisustuslehdestä. Koteja on monenlaisia, ei mulla tuossa iässä ollut noinkaan nätti asunto... Tavarat oli saatu kotoa lähtiessä ja ostettu käytettynä.
Toi Anttiki lähentelee jo 30 enemmän kuin 20vuotta, et luulis siinä iässä olevan jo muunlainen asunto kuin heppajulisteita seinällä. En sitten tiijä onko kuinka yleistä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kivahan tuo on nuorten kodiksi, ei kaikkien tarvitse olla jostain sisustuslehdestä. Koteja on monenlaisia, ei mulla tuossa iässä ollut noinkaan nätti asunto... Tavarat oli saatu kotoa lähtiessä ja ostettu käytettynä.
Toi Anttiki lähentelee jo 30 enemmän kuin 20vuotta, et luulis siinä iässä olevan jo muunlainen asunto kuin heppajulisteita seinällä. En sitten tiijä onko kuinka yleistä..
Mä puhun nyt Hennasta, oletan että nainen on sisustaja, ei mun mies tajua mitään vaikka ikää tulisi 35.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kivahan tuo on nuorten kodiksi, ei kaikkien tarvitse olla jostain sisustuslehdestä. Koteja on monenlaisia, ei mulla tuossa iässä ollut noinkaan nätti asunto... Tavarat oli saatu kotoa lähtiessä ja ostettu käytettynä.
Toi Anttiki lähentelee jo 30 enemmän kuin 20vuotta, et luulis siinä iässä olevan jo muunlainen asunto kuin heppajulisteita seinällä. En sitten tiijä onko kuinka yleistä..
Mä puhun nyt Hennasta, oletan että nainen on sisustaja, ei mun mies tajua mitään vaikka ikää tulisi 35.
No mä oon samanikäinen kuin Henna ( 20 ) ja mun mielestä tuo oli jotain järkyttävää. Muistutti mun pikkusiskon joka on 11vuotias huonetta.
 

Yhteistyössä