Helvetin äijä!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sataasontaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kommenteistanne. Pitää vissiin ajatella vähän tarkemmin tätä asiaa ja miettiä, mikä tässä suhteessa mättää kun pitää asettaa kotiintuloaikoja ja pettää lupauksia.
Kuulostaa niin hyvältä ja järkevältä noi teidän kirjoitukset, ettei parisuhteessa kuulu olla mitään kotiintuloaikoja vaan pitää vapaasti saada mennä. En tajua miten tähän on tultu. En itsekään kaipaile mitään kellonlyömiä kun lähden ulos kavereiden kanssa, eikä mies niitä mulle asetakaan koskaan.

Taidan olla vaan omistushaluinen ja mustasukkainen.

Taidat olla vaan tilanteesta ahdistunut, ja hyvä kun käsittelet näitä. Vaatii joskus uusia silmiä näkemään asiat toiselta kantilta, mutta älä ole liian ankara itsellesi. Kummallakin teistä on parempi olla kun saatte sovittua nämä. Ja usein vaihtaa aseet ruusuihin taistelussa, saa toiselta enemmän. Ilman "kotiintuloaikoja" miehesi saattaakin yllättäin alkaa tulla aiempia kertoja aikaisempaa kotiin, vain kunnioituksesta sua kohtaan.

Kiitos kommenteistanne. Pitää vissiin ajatella vähän tarkemmin tätä asiaa ja miettiä, mikä tässä suhteessa mättää kun pitää asettaa kotiintuloaikoja ja pettää lupauksia.
Kuulostaa niin hyvältä ja järkevältä noi teidän kirjoitukset, ettei parisuhteessa kuulu olla mitään kotiintuloaikoja vaan pitää vapaasti saada mennä. En tajua miten tähän on tultu. En itsekään kaipaile mitään kellonlyömiä kun lähden ulos kavereiden kanssa, eikä mies niitä mulle asetakaan koskaan.

Taidan olla vaan omistushaluinen ja mustasukkainen.

Etkös sanonut aloituksessa että "mies ilmoitti tulevansa ennen puoltayötä"? Asetitko siis miehelle kotiintuloajan vai lupasiko hän itse tulla aikonaan? Entä mistä johtui miehen piittaamattomuus sinua kohtaan, kun ei viitsinyt ilmoittaa olevansa sittenkin paljon myöhempään? Kannattaisi ennemmin miettiä sitä!
Toki jokainen suhde on erilainen, ja jotkut voivat tehdä mitä mieli tekee, mennä miten huvittaa, kertomatta mitään toiselle.. Miten kukin tykkää.

Joo tai siis yhdessä sovittiin, että tulee kahdeltatoista. Se oli miehenkin mielestä hyvä aika kun "oli kuulemma niin väsynyt". Yhdentoista jälkeen tuli kyllä tekstari, että kestää vielä kun on L.A. Noiret kesken. Ei kuitenkaan ollut puhettakaan mistään baariinmenosta ja siitä, että neljään asti menee.

Joo tai siis yhdessä sovittiin, että tulee kahdeltatoista. Se oli miehenkin mielestä hyvä aika kun "oli kuulemma niin väsynyt". Yhdentoista jälkeen tuli kyllä tekstari, että kestää vielä kun on L.A. Noiret kesken. Ei kuitenkaan ollut puhettakaan mistään baariinmenosta ja siitä, että neljään asti menee.

Jos on ilmoittanut, että vielä kestää, niin mua ei olisi henk. koht. haitannut.

Yhteistyössä