Helvetin äijä!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sataasontaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sataasontaa

Vieras
Voi vittu. Mies lähti illalla käymään kaverillaan ja pelaamaan xboxia, ilmoitti että tulee ennen puoltayötä. No, tuli sitten kännissä neljältä yöllä kotiin. Oli ollut baarissa.
Siis raivostuttaa todella paljon. Mitä mä teen? Tää ei ollut ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu. Onko ainoa vaihtoehto laittaa epäluotettava paskapää kiertoon?

olla, mutta näistä sovitaan meillä aina etukäteen. Eilen nimenomaan vannoi tulevansa kahdentoista aikaan kotiin, koska viimeksi kävi mitä kävi. Ja tässä ollaan taas. perkele!

No joo, pitää kyllä myöntää että meillä oli pari viikkoo sitten samanlainen juttu :D Luin viestis ääneen äsken miehelle joka pelaa tietokonetta vieressä ja se kysyi, kirjotinko ite tuon viestin :DD

Meni siis pelaa myös, sanoi tulevansa hyvissä ajoin ja tulikin 5.30 kännissä ku käki. Kyllähän se suututti, nimenomaan se kun on luvattu toista ja rikotaan lupaus. Mut ei se kuitenkaan maailmanloppu oo, ellei ota ihan tavaks joka viikonloppu lähtee dokaa ja tekosyyks heittää peli-illan joka venyy.
Meillä kun oli toi juttu, ni olin yhtä ilkee bitch enkä antanu kauheesti armoo potee krapulaa. Joutu niin vauvan kakkavaipat vaihtaa ku muutakin normaalii perusarjen tehtäviä hoitelee vaikka kuinka särki päätä. Jos ryyppyreissuista sovitaan etukäteen, sillon on meillä automaattisesti toisella se vapaa päivä.

Haittasi sen verran, että taas teki näin. Ei ollut luottamuksen arvoinen.
Jos annan aina näitä vaan nöyrästi anteeksi, niin johan ukko kuvittelee mua ihan kynnysmatoksi. Siis jotain toimintastrategiaa tässä mietin. Auttakaa!

Onko eroaminen teidän mielestä jo ylireagointia? Ei siis ollut ensimmäinen kerta kun pettää lupauksiaan ja tulee kännissä useita tunteja myöhässä.

No jos tää tapahtuu joka kerta, kun johonkin lähtee ja lupaa muuta, ja lähtee siis useammin kuin kerran kahdessa kuukaudessa, niin sit en kyllä itekkään jaksais. Mä inhoon lupausten pettämistä ja varsinkin sitä, kun ei ilmoiteta. Meillä mies saa olla myöhempään kuin on sovittu, jos lähettää tekstiviestin puhelimeen, että ei tulekaan vielä. Tiedän miten inhottavaa on herätä aamuyöllä, eikä miestä näy, saatika ilmoitusta missä on. Mua rupee aina huolettaa, jos ei näy eikä kuulu, siks meillä ilmoitetaan suunnitelmien muutoksista.

Haittasi sen verran, että taas teki näin. Ei ollut luottamuksen arvoinen.
Jos annan aina näitä vaan nöyrästi anteeksi, niin johan ukko kuvittelee mua ihan kynnysmatoksi. Siis jotain toimintastrategiaa tässä mietin. Auttakaa!

Perinteinen pihtaaminen? Kerrot ukolle, että hän saa seuraavat neljä viikkoa valita oikean ja vasemman kätensä väliltä, jos ei tule kotiin, kuten on sovittu.

Onko eroaminen teidän mielestä jo ylireagointia? Ei siis ollut ensimmäinen kerta kun pettää lupauksiaan ja tulee kännissä useita tunteja myöhässä.

On ylireagointia. Mun mielestä tohon pitäis keksiä sellainen ratkaisu mikä ei olis kummallekaan ahdistava. Esim. että kun mies lähtee, niin ei lupaa mitään aikoja, voi siis lähteä hyvällä omalla tunnolla, ja tulla kotiin ilman kotiintuloaikaa. Sitä on niin vaikea määritellä etukäteen, että kauanko menee, ja mun mielestä kotiintuloajat kuuluu alaikäisille. Mietis nyt että miehes sanois kavereille: "hei, kello onkin puoli 12, pitää lähteä kun kotona on oltava klo 12".

On ylireagointia. Mun mielestä tohon pitäis keksiä sellainen ratkaisu mikä ei olis kummallekaan ahdistava. Esim. että kun mies lähtee, niin ei lupaa mitään aikoja, voi siis lähteä hyvällä omalla tunnolla, ja tulla kotiin ilman kotiintuloaikaa. Sitä on niin vaikea määritellä etukäteen, että kauanko menee, ja mun mielestä kotiintuloajat kuuluu alaikäisille. Mietis nyt että miehes sanois kavereille: "hei, kello onkin puoli 12, pitää lähteä kun kotona on oltava klo 12".

Just näin!
Ja sitä voi itsekkin aina vähän varautua, että jos mies sanoo tulevansa poikien illasta puolelta yöhön mennessä, ni onko se asia sit noin oikeesti :) Mieluummin itse varautuu siihen, että juomisekshan se homma menee ja mies tulee kotii kunhan selviytyy.
Jos itse oon jossain tyttöjen kanssa ja ilta onkin kiva, niin kyllä kerran sitten sinne jään ja kerron miehelle vaan että tulen kun tuun. Sekin kuitenkin pelaa/menee nukkuu tms, ni ihan samahan se on tuunko klo 24 vai 04.
Tosin meillä toimii ilmoittaminen nykyään.

Ei ole ylireagointia! Parisuhde ei ole mikään vanhempi-lapsi suhde, mutta kyllä silti kuuluisi edes ilmoittaa itsestään jos ilta menee pidemmäksi kuin oli sovittu. Mun mielestä tuollainen käytös, etenkin toistuvana, merkitsee sitä ettei miestä kiinnosta sinun tunteesi ja huolesi ollenkaan, ja ainakin itse potkasen tuollasessa tilanteessa ukon heti pihalle. Et jos ei viitsi pitää sopimuksista kiinni ja lunastaa lupauksiaan niin menkööt sitten, koko yön ja loppuelämän prkl!
Ja siis tärkeintähän tässä on että hän PETTI LUPAUKSENSA mitä ei tarvitse kumppanilta sietää.

No mieti tätä.. Mies oli koko juhannuksen menossa tai on siis vieläkin. Lähti perjantai-aamusta ja on vieläkin jossain eikä ole ees soittanut tai laittanut viestiä.. Minä raskaana ja mietin että missähän mies mahtaa mennä ja mitähän se touhuaa. Mies on muutenkin viikot pois kotoa (töissä) ja viikonlopuksi piti vielä lähteä viettämän juhannusta ilman mua, ei voi ainakaan kehua että mies tukee raskaana olevaa avopuolisoa..eikä tämä ole eka kerta.. Ois varman paras heittää pellolle tollanen sika.

on se nyt kumma kun pitää heti ottaa erokortti esille ilman että asioista keskustellaan.. eikö ihmiset enää puhu suhteessaan.. ja jos ei auta ja pitää sua kynnysmattona niin joo sitte mutta ei mua nyt ainakaan hirveesti yllättäis jos oman miehen poikien ilta venyisi.. kyllä ne tyttöjen illat mullakin on venähtänyt hyvässä seurassa :)

No mieti tätä.. Mies oli koko juhannuksen menossa tai on siis vieläkin. Lähti perjantai-aamusta ja on vieläkin jossain eikä ole ees soittanut tai laittanut viestiä.. Minä raskaana ja mietin että missähän mies mahtaa mennä ja mitähän se touhuaa. Mies on muutenkin viikot pois kotoa (töissä) ja viikonlopuksi piti vielä lähteä viettämän juhannusta ilman mua, ei voi ainakaan kehua että mies tukee raskaana olevaa avopuolisoa..eikä tämä ole eka kerta.. Ois varman paras heittää pellolle tollanen sika.

En halua sanoa pahalla, mutta miksi sitten vielä lapsi tollasen miehen kanssa?

[QUOTE="nani";24062078]Ei ole ylireagointia! Parisuhde ei ole mikään vanhempi-lapsi suhde, mutta kyllä silti kuuluisi edes ilmoittaa itsestään jos ilta menee pidemmäksi kuin oli sovittu. Mun mielestä tuollainen käytös, etenkin toistuvana, merkitsee sitä ettei miestä kiinnosta sinun tunteesi ja huolesi ollenkaan, ja ainakin itse potkasen tuollasessa tilanteessa ukon heti pihalle. Et jos ei viitsi pitää sopimuksista kiinni ja lunastaa lupauksiaan niin menkööt sitten, koko yön ja loppuelämän prkl!
Ja siis tärkeintähän tässä on että hän PETTI LUPAUKSENSA mitä ei tarvitse kumppanilta sietää.[/QUOTE]

Samaa mieltä siitä ettei parisuhde ole vanhempi-lapsi suhde. Samaa mieltä olen myös siitä, että lupaukset pitää pitää. However, mun mielestä lupauksia ei kuulu antaa sellaisissa asioissa, joissa niillä on holhousmerkitys. Jos kotiintuloajalle olisi joku hyvä peruste, että esim lähdetään sillä kellonlyömällä vaikka matkalle, lentokentälle tms. Muuten kotiintuloajoille ei ole mitään perustetta aikuisen ihmisen kohdalla, koska jokaisella aikuisella pitää olla vapaa liikkuvuus.

Menot pitää järjestää niin, että kumpikaan ei niistä ahdistu. Jos ei kestä sitä että toinen käy ulkona, vaikka sille toiselle se on tärkeää, niin silloin kannattaa miettiä kannattaako parisuhteessa olla. Parisuhteessa pitää löytyä yhteinen sävel elämänrytmille.

Mua ahdistaa ajatuskin että mulla olis jotain vanhemman suhde lapseen- kaltaisia rajoituksia aikuisena, enkä niitä muiltakaan vaadi. Mun kurkkua siis oikein kuristaa tuollaiset ajatukset. Silloin ihminen on mun mielestä oman kotisna vanki.

Kiitos kommenteistanne. Pitää vissiin ajatella vähän tarkemmin tätä asiaa ja miettiä, mikä tässä suhteessa mättää kun pitää asettaa kotiintuloaikoja ja pettää lupauksia.
Kuulostaa niin hyvältä ja järkevältä noi teidän kirjoitukset, ettei parisuhteessa kuulu olla mitään kotiintuloaikoja vaan pitää vapaasti saada mennä. En tajua miten tähän on tultu. En itsekään kaipaile mitään kellonlyömiä kun lähden ulos kavereiden kanssa, eikä mies niitä mulle asetakaan koskaan.

Taidan olla vaan omistushaluinen ja mustasukkainen.

Siis mitä se haittasi, ett se tulikin vasta klo 4 eikä puolelta öin... oliko sulla yöllisiä suunnitelmia vai? :D

Oikeestiko sua ei haittaa vaikkei sovituista ajoista pidetä kiinni? Kaveris lupaa tulla käymään klo 12 ja tuleekin klo 18, sä oot vaan että oi kun kiva mitäs tää haittaa mukavaa kun tulit??? Opetatko myös lapsillesi ettei se oo niin justiinsa, jos kotiintuloaika on klo 19 ja tuleekin vasta 21?

Vai oliko sula jotain suunnitelmia..?

Kiitos kommenteistanne. Pitää vissiin ajatella vähän tarkemmin tätä asiaa ja miettiä, mikä tässä suhteessa mättää kun pitää asettaa kotiintuloaikoja ja pettää lupauksia.
Kuulostaa niin hyvältä ja järkevältä noi teidän kirjoitukset, ettei parisuhteessa kuulu olla mitään kotiintuloaikoja vaan pitää vapaasti saada mennä. En tajua miten tähän on tultu. En itsekään kaipaile mitään kellonlyömiä kun lähden ulos kavereiden kanssa, eikä mies niitä mulle asetakaan koskaan.

Taidan olla vaan omistushaluinen ja mustasukkainen.

:flower:

Varmaan ensimmäinen kerta täällä, kun joku nainen osaa myöntää omia virheitänsä itse aloittamassa ketjussaan.

Samaa mieltä siitä ettei parisuhde ole vanhempi-lapsi suhde. Samaa mieltä olen myös siitä, että lupaukset pitää pitää. However, mun mielestä lupauksia ei kuulu antaa sellaisissa asioissa, joissa niillä on holhousmerkitys. Jos kotiintuloajalle olisi joku hyvä peruste, että esim lähdetään sillä kellonlyömällä vaikka matkalle, lentokentälle tms. Muuten kotiintuloajoille ei ole mitään perustetta aikuisen ihmisen kohdalla, koska jokaisella aikuisella pitää olla vapaa liikkuvuus.

Menot pitää järjestää niin, että kumpikaan ei niistä ahdistu. Jos ei kestä sitä että toinen käy ulkona, vaikka sille toiselle se on tärkeää, niin silloin kannattaa miettiä kannattaako parisuhteessa olla. Parisuhteessa pitää löytyä yhteinen sävel elämänrytmille.

Mua ahdistaa ajatuskin että mulla olis jotain vanhemman suhde lapseen- kaltaisia rajoituksia aikuisena, enkä niitä muiltakaan vaadi. Mun kurkkua siis oikein kuristaa tuollaiset ajatukset. Silloin ihminen on mun mielestä oman kotisna vanki.

Joo, olen melko samaa mieltä kanssasi, ettei aikuiselle ihmiselle tarvitse asettaa mitään kotiintuloaikoja, mutta jos kuitenkin lupaa tulevansa kahdeltatoista, siis lupaa itse ilman toisen asettamia ehtoja tai vaatimuksia, niin silloin mielestäni tullaan kahdeltatoista tai edes lähes siihen aikaan. Mutta jos kaksitoista muuttuukin neljäksi, eikä tänä aikana viitsi edes ilmoittaa että onkin myöhempään, niin se on mielestäni välinpitämättömyyttä toista kohtaan. (olikohan nuo kellonajat nyt oikein, en muista)

[QUOTE="vieras";24062156]Oikeestiko sua ei haittaa vaikkei sovituista ajoista pidetä kiinni? Kaveris lupaa tulla käymään klo 12 ja tuleekin klo 18, sä oot vaan että oi kun kiva mitäs tää haittaa mukavaa kun tulit??? Opetatko myös lapsillesi ettei se oo niin justiinsa, jos kotiintuloaika on klo 19 ja tuleekin vasta 21?

Vai oliko sula jotain suunnitelmia..?[/QUOTE]

Toihan on nyt ihan eri homma.
Tarkoitettiin varmaankin sitä, että mitä väliä sillä on jos mies tulee klo 4 sen puolen yön sijaan. Yleensähän yöllä nukutaan?
Noi kaveritapaamiset ja päiväsaikaan sovitut ajat on kuitenkin oma juttunsa.

Yhteistyössä