Helv...että ottaa päähän taas yks ihminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
No niin, suunnittelin päiväni niin että ehdin iltapäivällä erään ihmisen luo. Sovittiin eilen
että tuun tänään ip. No, en soittanut ja varmistanut vaan menin ovelle ja eihän se ollut
kotona.
Puhelin soi ja tämä ihminen soitti olevansa asioilla kun luuli etten vielä tule...
Nyt rassaa tämä tilanne, tuli niin paha mieli! Justiin kun olin hyvällä päällä.
En tiedä onnistuuko tänään meidän tapaaminen, tuleeko se ajoissa sieltä asioilta.
Illalla on menoa sitten muuta.

Miksei ihminen soita ja kerro menevänsä kaupungille!!
Juoksin turhaan liian aikaisin omilta menoiltani jotta ehtisin tämän ihmisen luo!
En jaksa tätä enää.
Koko päivä ja mieliala meni täysin pilalle!!

On se hyvä ettet ylireagoi... Hänen olisi siis pitänyt tehdä tiliä tekemisistään tai lukea sun ajatuksesi mitä sulle tarkoittaa iltapäivä? Ihan koko päivä piloille, no ei siihen näköjään paljoa tarvita.

[QUOTE="aamupäivä";22416101]Miksi sopia joku epämääräinen aika "iltapäivä" Sovi seuraavan kerran klo aika ei mitään epämääräistä aikaa[/QUOTE]

Tätä en huomannutkaan aloituksesta.. Eli joo, iltapäivä on aika epämääräinen aika! Voihan se olla että tuttava ajatteli mielessään tapaamista myöhemmäksi kuin ap.

Kyllähän mäkin ilmoitan jos lähdenkin asioille jos olen odottamassa kaveria kylään enkä lähde
ilmoittamatta ja toinen on ovella.
Se ihminen kun on normaalisti aina kotona ja jos ei olisi aika sopinut, olisi kysynyt tarkan ajan..
Joskus mäkin tarviin tarkan ajan jos odotan toista ja silloin kysyn sitä aikaa.

sinähän siinä pässi olet!
soitto yleensä asian varmistaa VOI ELÄMÄ.
mä sanon kaverille et joo tuun illalla sitten kylään..tää venaa kotonaan 6 tuntia et mikähän se mun ilta on niinkö..HERÄÄ PAHVI!

[QUOTE="johanna";22416100]On se hyvä ettet ylireagoi... Hänen olisi siis pitänyt tehdä tiliä tekemisistään tai lukea sun ajatuksesi mitä sulle tarkoittaa iltapäivä? Ihan koko päivä piloille, no ei siihen näköjään paljoa tarvita.[/QUOTE]

Hän tietää mikä on iltapäivä ja hänen ei tarvitse tehdä tiliä mulle koska hänellä ei ole
yleensä mitään tekemistä eikäpä ilmoittanut sitten että onkin lähdössä asioille.
Hän itse eilen sanoi että tule iltapäivällä.

Henkilö itse sanoi että tule iltapäivällä! Sitten kun tulen, onkin lähtenyt.
Olisi soittanut etukäteen että on lähdössä asioille, niin mä teen. Ennen kuin toinen on
oven takana.
Toisten kanssa tuo homma pelaa, jos tulee tällaisia tilanteita, siitä ilmoitetaan.

Ap, se, mikä sinulle on iltapäivä, ei ole välttämättä muille. Eli sinä teit virheen, ei kaverisi.

No, me eilen juuri keskusteltiin päivän kulusta ja mihin aikaan tulisin. Ja ne kellonajat kun sopi hänelle.
Mitä jos olis toisinpäin, kirjoittaisin että kaveri tuli ovelle iltapäivällä ja meninkin asioille
ilmoittamatta ja olimme sopineet iltapäivästä.
Mua varmaan kehuttas täällä kun lähdin asioille ilmoittamatta, niinkö.

Ei mun mielestä kyllä kaverisi tehnyt mitään väärää, kun ette kerran sopineet TARKKAA kellonaikaa.
Minä olisin ehdottomasti kyllä vielä soittanut vähän ennen tapaamista että tulen nyt sitten/siihen ja siihen aikaan että passaahan varmasti.
Melkoista kyllä jos oma päivä menee tuosta pilalle eikä "jaksa enää", tuskimpa siinä sitten kaverin käytös on syynä vaan ihan omat,henkilökohtaiset ongelmat..

Ei mun mielestä kyllä kaverisi tehnyt mitään väärää, kun ette kerran sopineet TARKKAA kellonaikaa.
Minä olisin ehdottomasti kyllä vielä soittanut vähän ennen tapaamista että tulen nyt sitten/siihen ja siihen aikaan että passaahan varmasti.
Melkoista kyllä jos oma päivä menee tuosta pilalle eikä "jaksa enää", tuskimpa siinä sitten kaverin käytös on syynä vaan ihan omat,henkilökohtaiset ongelmat..

Jos mulla on meno keskipäivällä, jonka tämä ihminen tiesi ja hän itse sanoi että tule sitten sen jälkeen, niin silloin tulen.
Ja pitääkö selittää että se vääryys tuli siinä kohdassa että henkilö soiitti vasta sitten kun oli jo
kaupungilla.
Olisi soittanut lähtiessään. Kävin tänään aika kaukana ja sitten kiirehdin tosi nopeasti takaisin että ehdin henkilön luo, ihan turhaan siis kiirehdin.
Jos tiedän esim. että veljeni on tulossa, ilmoitan jos poistun asunnolta enkä niin että sitten kun olen muualla, alan ilmoittelemaan(vaikka on se tyhjää parempi).

Miksi sinä odotat soittoa, että hän käy asioilla ja tulee silloin ja silloin kotiin, jos itse olet menossa sinne? Minä taas olisin soittanut, että olen tulossa silloin ja silloin, passaako?
Ei tarvi olla passissa kotona, et "milloinhan se tulee"....

[QUOTE="milla";22416382]Jos mulla on meno keskipäivällä, jonka tämä ihminen tiesi ja hän itse sanoi että tule sitten sen jälkeen, niin silloin tulen.
Ja pitääkö selittää että se vääryys tuli siinä kohdassa että henkilö soiitti vasta sitten kun oli jo
kaupungilla.
Olisi soittanut lähtiessään. Kävin tänään aika kaukana ja sitten kiirehdin tosi nopeasti takaisin että ehdin henkilön luo, ihan turhaan siis kiirehdin.
Jos tiedän esim. että veljeni on tulossa, ilmoitan jos poistun asunnolta enkä niin että sitten kun olen muualla, alan ilmoittelemaan(vaikka on se tyhjää parempi).[/QUOTE]

No minä sain tästä kyllä sen käsityksen,että tarkkaa kellonaikaa ei oltu sovittu, vai oliko?
Vaikka olisitte sopineet että tulet menon x jälkeen joka on silloin ja silloin, ette silti sopineet tarkkaa aikaa MILLOIN sinä tulet?
Tuossa tapauksessa olisin edelleenkin soittanut ja ilmoittanut että hei,pääsin nyt täältä ja täältä,sopiiko jos tulen nyt sinne?
En minun mielestäni sillä sinun kaverillasi ole mitään velvollisuutta istuskella kotona ja miettiä että milloinkahan sinä mahdat tulla, ELLETTE sopineet tarkkaa kellonaikaa,silloin toki eriasia.

Vikaa taisi nyt kyllä olla ihan molemmissa päissä. Sinä olisit voinut kysyä, että käykö esim. kello 15 ja ystäväsi olisi voinut ilmoittaa, että lähtee asioille eli ei kannata tulla esim. ennen kello 16.

[QUOTE="jeep";22416598]No minä sain tästä kyllä sen käsityksen,että tarkkaa kellonaikaa ei oltu sovittu, vai oliko?
Vaikka olisitte sopineet että tulet menon x jälkeen joka on silloin ja silloin, ette silti sopineet tarkkaa aikaa MILLOIN sinä tulet?
Tuossa tapauksessa olisin edelleenkin soittanut ja ilmoittanut että hei,pääsin nyt täältä ja täältä,sopiiko jos tulen nyt sinne?
En minun mielestäni sillä sinun kaverillasi ole mitään velvollisuutta istuskella kotona ja miettiä että milloinkahan sinä mahdat tulla, ELLETTE sopineet tarkkaa kellonaikaa,silloin toki eriasia.[/QUOTE]

Siksi ei sovittu kovin täsmällistä aikaa koska henkilö on aina kotona normaalisti ja tiesi olevansa. Ja hän olisi ilmoittanut jos olisi halunnut tarkan ajan. Ymmärrän jos olisin tullut vaikka nyt neljän aikaan , se olisi ollut jo myöhäisempää iltapäivää.
Normaalisti soitetaan jos ollaan lähdössä kotoa pois, silloin kun toista odotetaan saapuvaksi.
Tämä nyt kun ei ollut eka kerta kun tätä tapahtuu. Koskaan en siis voi luottaa siihen menenkö vai en mene.

[QUOTE="jeep";22416598]No minä sain tästä kyllä sen käsityksen,että tarkkaa kellonaikaa ei oltu sovittu, vai oliko?
En minun mielestäni sillä sinun kaverillasi ole mitään velvollisuutta istuskella kotona ja miettiä että milloinkahan sinä mahdat tulla, ELLETTE sopineet tarkkaa kellonaikaa,silloin toki eriasia.[/QUOTE]

Nyt ei ole kyse velvollisuudesta istua kotona, hän normaalisti on kotona ja tiesi olevansa.
Saa käydä asioilla, mutta olisi soittanut ennen lähtöään ettei olis tarvinnu turhaan mennä ovelle.