Heipä hei tänne! Multa hävis tunnukset joskus keväällä enkä päässyt enää kännykällä kirjautumaan systeemeihin. Nyt sitten keksin tulla kokeilemaan koneelta vanhalta selaimelta, ja siellähän oli muistissa tunnarit!
Meillä on pitänyt kiirettä kovasti, poika kasvatti ekat hampaat nelikuisena, lähti ryömimään kuusikuisena ja nyt reilut 8kk nousee pystyyn polvilleen tukea vasten. Joka paikassa. Konttaa ei, kun ryömii niin nopeasti. Hampaita on 6 ja imetys loppui pikkuhiljaa pari viikkoa sitten. Mulla meinas iskeä tiehyttukos viikko siitä, mutta nyt näyttää laantuneen. Samalla kun imetys loppui, niin loppui yösyöminenkin. Viimeiset ajat oli vähän hooceetä, kun poikaa ei kiinnostanut tissi päivisin yhtään ja sitten yöllä syötiin tosi tiheästi. Viikon jaksoin ja sitten päätin antaa korviketta nokkamukista ja pullosta päivisin ja samantein kun maitoa tuli tarpeeksi päivään, niin yösyömiset loppuivat. Ja nyt meillä vedellään kokonaisia öitä
Ihan mahtavaa. Hän siis vierottui itse, enkä käynyt asiasta sen enempää taistelemaan.
Mittoja saatiin 8kk neuvolasta 71cm ja 9,2kg. Painon nousu pysähtyi ja tasaantui vähitellen, eli lähdettiin +10 käyriltä tulemaan kohti keskikäyrää ja nyt liikkumisen vaan lisäännyttyä ollaan jo vähän alle. Ihan turski poika silti minusta.
Nyt mä vähän luen, mitä täällä on syksyn mittaan kirjoiteltu, toivottavasti kaikki on mennyt helmikamuilla hyvin! Enää en tosiaan hirveästi Kaksplussalla heilu, lapsiluku on täynnä ja töihinpaluu häämöttää. Kiitos kaikille seurasta!
PH ja Pötikkä-Poika