Hei kaikille pitkästä aikaa!
Olen kyllä seuraillut keskustelua silloin tällöin, mutta loma, helle ja infernaalinen pahoinvointi ovat aika tehokkaasti vieneet kaiken energian..
Llinndda Onpa todella ikävä tilanne :/ Tuossa tilanteessa nimenomaan kaipaisi miehen tukea, etenkin kun noinkin läheisen kuin oman äidin terveys on kysymyksessä. Tosi kurjaa, että joudut tämmöisiä asioita nyt murehtimaan. Joku tuolla totesikin, että olisi hyvä, että syöpäkasvain löytyisi jolloin se saataisiin pois ja toipuminen voi alkaa. Paljon voimia teidän perheelle! Kysyit myös pahoinvoinnista/ripulista - minulla pahoinvointi tulee nimenomaan ripulina, en koskaan oksenna. Voin olla toooosi huonovointinen koko päivän ja illalla sitten istun pöntöllä puolen tunnin välein.. Tätä on nyt kestäny useamman viikon. Oletin, että olisin laihtunut, mutta ihme kyllä painoa oli nyt tullut aloituspainosta kilo! Ehkä turvotusta, en tiedä. Yritä juoda paljon, itse tykkään tuoremehuista niin juon sitten niitä.
ututyttö Toivottavasti miehesi exä tajuaisi itsekin miten typerä hänen kommenttinsa oli
Miten niin vauvan tulo perheeseen estäisi teitä huolehtimasta perheen vanhemmista lapsista?! Aivan absurdi ajatus. Silloinhan meidänkin perheen esikoinen jäisi nyt sitten heitteille tuolla logiikalla
Rouva Kampiakseli Me aiomme mennä 3D ultraan, kuten aiemmassakin raskaudessa. Emme siis minkään sellaiseen aio mistä saa mukaansa dvd:n vaan ihan sellaiseen rakenneultraan, jossa ultraava lääkäri katsoo lapsen kasvojen rakenteen ym. halkioiden ym. varalta. Nyt kun ikää on on tämän verran niin koen tärkeäksi varmistaa neuvolan rak.ultran tuloksen. Viimeksi 3D:ssä lääkäri ultrasi puoli tuntia (toki myös ihan perinteisellä ultralla katsoi virtauksen ym.) kun nla:ssa vastaava ultraus kesti 10 minuuttia... Ei varmaankaan tarvitse kertoa enempää...
Hankinnoista Me olemme säästäneet kaikki esikosen tarvikkeet, joten isompia hankintoja ei onneksi tarvitse tehdä
Tosin jos sukupuoli onkin eri, pitää vaatteita vähän käydä läpi
meillä on siis pieni poika.
sukupuolesta Joku tuolla olikin jo saanut arveluja sukupuolesta. Minulla oli esikoisen kohdalla todella vahva tunne, että meille tulee poika. Näin unta pojasta ym. olin vaan ihan varma, että poikaa odotetaan. No, nyt ei ole mitään aavistusta kumpaankaan suuntaan! Onko teillä muilla? Toiveita ei juuri ole, toivon vain että saamme terveen, elävän vauvan syliimme helmikuussa <3 Säästettyjen tavaroiden kannalta olisi helppoa jos tulokas olisi poika, mutta muuten ei mitään väliä
Ooo olisi hauska kirjoitella vielä vaikka mitä, mutta nyt pitää alkaa valmistautua uuteen päivään. Me on tällä viikolla nt-ultra, sen jälkeen kun yhd.seulan tulokset tulevat voisin tulla minäkin sinne fb-ryhmään
Voikaa hyvin!
Mustikkamaito 11+6