Huh huh hellettä :wave:
Täällä on myös vähän kitinää ollut viime päivinä, kenties johtuu tästä kuumuudesta, kun itsekkin on kokoajan hiestä märkä :/
Onko muilla helle vaikuttanut
uniin?
Meillä siis poika nukkuu nyt kuumalla huomattavasti
enemmän, kuin aikasemmin!! Tänäänkin oli herännyt vasta ysiltä (itse olin yön pois, lue alempaa), ekoilla päikkäreillä jo kymmenen aikaan. Toiset päikkärit kahentoista jälkeen, n. puoltuntii. Tunnin hereillä, jonka jälkeen 2 tunnin päikkärit!! Ja vielä kuuden jälkeen pistin toisen sänkyyn, kun vaikutti väsyneeltä, että jos ottais pienet torkut ennenkun käy yöunille, ni mitä vielä, mä jouduin herättämään pojan kaheksalta, jottei nukkuis aamuun asti !!! Jaksohan tuo olla sitten 45min hereillä, pullo velliä ja yöunille |O |O |O
Mä olin siis itse tosiaan eilen kaverin polttareissa!! Lähin "reissuun" jo eilen aamu ysiltä ja tänään kotiuduttu puolen päivän aikoihin joten vauvaton vuorokausi takana
Oli ihan törkeen hauskaa ja ihanaa, oltiin mm. tankotanssi-tunnilla, piknikillä, saunomassa, baareilemassa ym. ja ilmahan oli kuin morsian :heart: Jäin tosiaan kaverille vielä yöksi, asutaan sen verran kaukana ettei taksia kannata ottaa eikä mies tietenkään voi yöllä pojan kanssa lähteä mua hakemaan! Ihanaa oli saada nukkua yö ilman heräämisiä ja aamullakin sai nukkua pitkään :heart:
Pojat oli täällä pärjänneet todella hyvin :heart: Mies oli päässyt helpolla sillä poika ei ollut herännyt viime yönä kertaakaan syömään ja oli nukkunut aamulla jopa yheksään
Miksei äiskän kanssa nukuta noin?
nappi87 ja matami-mimmi Oi ihanaa ja onnea uusista taidoista :heart: Täällä niin ootetaan millon tuo lähtee ryömimään, toivottavasti pian!
ikuisuus Onnittelut päikkäreistä ja ihanalta kuulostaa teidän "kylpemiset" :heart: Mäkin oon miettinyt jos joku päivä tois tuon pojan ammeen tohon pihalle, niin pääsis poika ulos kylpemään