Suloisia kuvia lapsosista :flower: :heart:
Meillä syödään myös syöttötuolissa, sitterin heitin menemään. Kädet tuppaa huitoa, joten haastetta riittää.
Aina pitää keksiä joku kansi tms. tytön käteen jotta keskittyy siihen. Tosin sitten sotku on melkoinen kun sitä täytyy
tietysti maistella siinä välissä. :saint:
Meillä tyttö on alkanut nousemaan polvilleen tukea vasten. Pinnasängyn laita täytyy nyt nostaa jo varmuuden vuoksi ylös. Imuri on kiva "lelu". Aika haastavaa imuroida kun toinen koittaa koko ajan kiivetä kyytiin. Vauvalelut on ihan "tyhmiä", isoveljen lelut paaaaaaljon mielenkiintoisempia.
Kävin tänään kirpparilla ja pari tein "löytöä". Baby Björn selkänojallinen potta ( irrotettava pissa-astia ) 3 ? , plaston pihamopo 2 ? ja hiekkalelu traktori 1 ?. Pieniä asioita, mutta niistä välillä tulee hyvälle tuulelle.
Tuntuu turhalta valittaa, meillä kun on nukuttu hyvin oikeastaan syntymästä asti. (Herätty toki yöllä syömään, mutta ei valvottu ja itketty juurikaan ) Mutta
viime yö oli oikea liskojen yö :ashamed: tyttö heräili/ kitisi /kiljui 02-04 aina pienin väli ajoin. Olen itse valvonut joka ilta yli puolen yön, kuten eilenkin. Illalla vielä kinattiin mieheni kanssa. Aamulla olin kuin haamu, väsynyt ja itketti vain. Tänään ymmärrän mennä ajoissa nukkumaan.
En tiedä mitä tekisin. Meillä on vanhat emmaljungan vaunut. Tykkään niistä kovasti kun vaunukoppa on reilun kokoinen. Tyttö nukkuu kaikki päiväunet vaunuissa.
MUTTA nyt kun hän on ruvennut polvilleen nousemaan, on pari kertaa ollut läheltä piti tilannetta. Vaikka kuinka vaunujen läheisyydessä ollut, niin tyttö on salakavalasti hiiren hiljaa herännyt ja noussut joko istumaan/polvilleen ja meinannut tippua pää edellä maahan. :/
Noihin on se erillinen ratasosa, ja senhän saa melko makuuasentoon. Vyöt tulevat vain niin korkealta, etten tiedä pidättelevätkö nekään tyttöä.
Jostain täytyy kehitellä pehmusteet vöihin. ja kai jokin pehmike sinne "pohjalle"? Menisiköhän tuo vaunujen patja siihen?
Miten teillä nukutaan vaunuissa, kopassa vai ratasosassa valjaiden kanssa? :attn:
Ja tuosta kiljumisesta piti vielä sanoa. Tyttö ihan oikeasti kiljuu kovaa jos jokin asia ei miellytä. Tai jos hän on innoissaan jostain niin nauraa ja kiljuu. Kiljuu niin kovaa, että minua sattuu korviin. Toivottavasti ohi menevää!!! :xmas: