Tsemppihalit kaikille, joilla on väsy :hug:
Almaa: :hug: Ethän jaksa kauhean kauan olla pettynyt siitä, jos ei täysimetys riitä, kun onhan se monella sillä tavalla. Itseäkin jänskättää, että päästäänkö sinne 5. kuuhun saakka, jolloin lääkärin mukaan vois alkaa maistella kiinteitä, vaikka niiden varsinainen kokeilu alkaa Italiassa 6-kuukautisena.
EllaMaaria: mä en nyt muista, että onko tullut puheeksi, mutta ootko ollut pitkiä jaksoja kokonaan ilman kahvia tai kofeiinia sisältäviä tuotteita?
Meinaan meidän perheessä kofeiini aiheuttaa pieninäkin määrinä (en voi itse juoda aina edes kofeiinitonta kahvia, koska siinäkin on pieniä määriä kofeiinia) vahvoja oireita, siis mun isäkään ei pysty juomaan kahvia, kun tulee sydämentykyttelyä ja hermostuneisuutta, sama mulla ja mun miehellä ja anopilla, siis aikuisilla ihmisillä tosi vahvat oireet pienistäkin määristä. Mä en pysty esim. itse syömään suklaata illalla, kun en saa sitten nukutuksi. Tämän takia tosiaan en uskalla syödä edes suklaata, kun jos Greta on perinyt tän kummankin suvussa kulkevan kofeiiniyliherkkyyden. Eli eihän teidän söpöliinillä vaan ole samanlaista yliherkkyytta?
Tarve kahville on kyllä varmasti kova, itekin olen ihan koomassa, ennen Gretaa join teiinitöntä vihreää teetä, mutta nyt imettäessä en ole uskaltanut sitäkään.
Greta nukkui pinniksessä koko yön! Siis nukkui ja nukkui
Herättiin 3 tunnin välein, mutta kakkaamaan (klo 00.00, 03.00 ja 07.00, sit siinä välissä prutkuteltiin ilmaan klo 5.30), annoin toki tisuakin, mutta kokeilu jatkuu, kun toi iltakakka siirty yölle, jos tekis kakat ennen nukkumaanmenoa, niin saattaisi ehkä nukkua taas sellaisen 6 tunnin pätkän.
Itse nukahdin n. klo 4 maissa ja nukuin sinne 5.30 saakka..
Mä tiesin jo etukäteen, etten nukkuisi ilman Gretaa vieressä, vaikka kuulen sen hengityksen ihan hyvin, kun pinnis on meidän jalkopäädyssä, viereen ei mahdu.
Syliin siis nukutin ja puolikoomassa siirsin pinnikseen, hyvin nukahti sinne vaikkei ollutkaan tisu suussa. Itsestä tuntui kyllä kauhealta
Sitten aamulla vielä punnasi siellä itsekseen hetken kakkaa eikä yhtään valittanut, hereilläkin on nyt viihtynyt siellä valittamatta.
Tietty nyt kun piti jatkaa vielä aamu-unia, ei uni pinniksessä enää maittanut ja niin kaivettiin kantoliina esiin, nukkuisi nyt ees vähän ennen sitä rokotetta.
Tv. Kooma-Lentis ja iso tyttö Greta 3kk ja 1 vko :heart: