Lentikselle kans uni-:hug:
Pään kenotus tai meillä likka aina masullaan katsoi mielellään oikealle joten aloin kans antaa virikkeitä aina vasemmalta ja ai että kun sitä alkuun kiukutti, mutta nyt pää kääntyy samallailla molempiin suuntiin.
Kuinka monella vaavilla on
takakalju, eli niinku hiukset kulunut pötköttelystä? Meillä on pläntti takaraivolla, pikkusen oikeemmalla. Kaippa se sitten siitä kun liikettä saadaan enempi.
Nukkumisvaatetus on meillä body ja unipussi, sitten vielä peitto päälle, mutta usein se on aamulla potkittu pois.
Matma Vaikea selittää, mutta se näyttää ehkä ikäänkuin korvan yläpuolikin on kuin alapuoli. Lääkärihän tutki ettei vaavilla ole kahta korvakäytävää, mutta juu ei ole. Lääkäri totesi muutenkin että sen voi helposti operoida joskus jos se neitiä isompana häiritsee, kun siis ainoastaan kosmeettinen seikka. Epämuodostuma kuulostaa muuten kamalalta!!! Sitä ne meiltäkin kyseli että onko jomman kumman suvuissa tälläistä, mutta ei ole.
Unikeko80 Mä tavallaan ymmärrän sua. Ajattelin itse jossain vaiheessa että jos mies haluaisi koti-isäksi, mitä joskus höpötti, niin mä en ehkä haluais niin, siis ihan siksi että joutuis itse töihin. No mies ei enää ollenkaan haluaiskaan, mikä sinänsä sekin musta kummallista, kukapa ei haluaisi viettää pienen hetken oman lapsensa kanssa kotosalla, mikä nykyään on mahdollista ja kun ne lapset tosiaan kasvaa niin vauhdilla. Ehkä siinä on isännällä joku äijäily juttu, en tiedä :kieh:
Mäkin muuten puhun välillä lapsista monikossa, kun nään niin että meille tulee toinen =)
Meillä oli vissii jo 4. pvä ilman pitempiä päikkäreitä, siis nukkuu kyllä sellasia tunnin pätkiä ehkä kolmet, mutta valvoo siis myös paljon enempi, joten äipästä tuntuu siis paljon työläämmältä, kun on sitä 'omaa aikaa' puolet vähempi. Ehkä niin iso tyttö jo :heart: Aiemmin siis nukkunut sen 4-5 tuntia päikyt ja viel päälle parit tunnin tirsat. Tänäänki tuli oikein huono fiilis kun toinen öykkäs pinniksessä 45 minuuttia ennenku sit simahti hetkeksi ja oli aivan pirtsakka ja hymy naamalla kun menin sitä hakemaan. Siis että väkisin yrittää toista nukuttaa. On tuo neiti kyllä mainio kun se ei niinku itke vaan öykkää ja möykkää ja välillä oikein yrittää karjua
No sitten onkin menty yöunille jo 21.30 aiemman 22 sijaan ja ihan simahtanut samantein kun sänkyyn laskee :heart:
Viimeyönä myös yks ylimääräinen syöminen klo 5. Tänään tuli Nan ennätyskin 920ml ja seittemässä erässä. Olisko että toi maito ei enää pidä nälkää kunnolla. No kuitenkin nukkuihan ekan pätkän yöllä 7 tuntia ( aiemmin 9-10 tuntia ) . Mä alan pian antaa jo jotain lisää.
Millä kantsis nyt sitte aloittaa? Velliä vai sosetta? Vai onko sillä merkitystä?
Mä myös kylvetin tänään ekaa kertaa vaavin, kun tuolla kylpyvastaavalla on firman piletykset ja huomenna menee mökille jne... Saatiin hyvä riita aiheesta eilen, kun isäntä on niin tohkeissaan itselleen moisen monopolin asiassa halunnut ja sitten ei hoida sitä. Mä olen ruvennu ottaa vaavin suihkuun n. 1 x vko että pääsee repuusi pesulle jos kylpyvastaava laiminlyö tehtäviään. Kylvetys sujui mukavasti että monopoli rikottu :kieh:
Mä en muute kato enää telkkaria juuri ollenkaan. Mun kaikki 'oma aika' menee touhuillessa jotain ihan muuta tai sitten koneella.
Se olis puoliyö ja helatorstai. Hyvää yötä!
HM ja pikkuneiti 3kk 2 vko