itkukohtaus ja nukahtaminen, mä oon aatellu joskus että vauva on vaan hirmu väsy, muttei osaa nukahtaa kun on alkanu huutaa niin huutaa vaan ja sitten yks kaks sammuu. vaikka voihan se olla jotain kipuakin.
uusintakierros, mietin yks aamu jo että kyllä mun täytyy olla hullu kun haaveilen jo uudesta raskaudesta ja vauvasta, kun meillä on 3kk ikänen vauva =)
nooh, josko nyt ei ihan heti kuitenkaan
tekeeköhän mulla menkat tuloaan vai mikä?! kun mahaa koskee välillä ihan kaameesti "menkkamaisesti" jo muutaman päivän mut mitään ei "näy".
Oon saanu itteni nyt 2vk:n sisäl 2x uimaan! ai että siitä tulee hyvä olo! ja lopuks saa istuu saunassa, ihan rauhassa =)
Lauantaina päästii miehenkaa käymää kylässä+terassilla. Anoppi tuli yllärinä lapsenvahiks muutamaks tunniks =) siis ilmoitti/kysy että sopisko jos hän tulis. Hyvin oli menny.
Mä skippaan vellit. Muutama päivä kokeiltiin ja musta Onni oli tosi kärttynen, mahaan varmaan koski :/ nyt ei oo velliä otettu, esim. eilen ja oli taas ihan tyytyväinen ja iloinen poika. Maissisosetta annoin toissapäivänä ja eilen, mutta ei mun mielestä siitä mitään tullu...
Tänään on vihdoinki 3kk neuvola. Onni tänää 3kk+6pv. Meil on ihmeen pitkä väli neuvolakäynneissä!
Onnin saa nykyään tosi hyvin nukkumaan, kun otin tavaksi sen 19.30-20. Pari kertaa yöllä herää, mutta ei välttämättä ruoka maistu ja nukahtaa kun saa tutin suuhuh...
Tänään sain hänet nukkumaan vielä aamusyömisen ( 4.30 ) jälkeen pariksi tunniksi! =)