Ihanaa Jospi, että tekin pääsette! Ja tietty kaikki muutkin. :heart: Munkin mielestä tuo keskisempi Suomi olis ollu parempi, kun sit olis ollu tasapuolisempi matka ympärilt tulla. Mutta tosiaan enempi nyt sitten porukka kuitenkin oli valmiita Hki tulemaan. Mulla matkaa huimat 30km Tre olis ollu 200km.
Meillä opittiin sitten laskeutumaan seisomasta hienosti.
Taitoa on hiottu kohdilleen viimeisen tunnin pinniksessä. Ensin puolituntia käännettiin aina takas alas, mut sit kyllästyin ja siit alko- ylös- alas- ylös- alas- ylös- alas- ylös- alas- ylös- alas.... :headwall:
Juuri sippas, kun alko oleen jo melkoist huojuvaa tornia koko ukko. Pitelin hetken paikallaan ja isukki jatko ja NUKAHTIHAN TUO VIIMEIN.
HM meillä on nyt ollu muutama päivä, niin et ruoka ei maistu mikään ja PUURO varsinkaan, joka ei kyllä maistu koskaan. Tein jopa puhtipuurost vellin, mut sekään ei tullu ulos noist kumituteist. PRKL.... :kieh: Niin että ukko meni sit yöunille 80ml velliä ja päälle tunnin jumppa... Veikkaan villinä, että meillä syödään pariin kertaan ens yönä.
Pikkuinen on myös yskässä. Koko 5 henkinen perhe yskii, kaikki erivaiheessa. Tyttö oksennukseen saakka, on menos kouluun kun ollu jo viikon kotona ja lämpöä ei ole, Isoveli vähän ja isäntä ja mä ja tuo natiainenkin nyt.... ARGH! Millon nää sairastelut oikein loppuu??? Halit muillekin sairastelijoille!
Lentis kaikkee ne määrääkin vauvoille????
Toivotaan et löydät jonku kunnon lääkärin sieltä. Mä en noist tiedä mitään kyllä. Voimia! :hug:
Huui, mein palstaa lukee muutkin, kun helmimammat
:wave:
Mä en kyllä saa mitään kiksejä noista ME&I vai mikä se oli vaatteista.... 25e yhdest bodyst mikä mahtuu ehkä kuukauden kaks päälle!!
Onhan ne nättei joo mut tarjoustalosta saa 5,95 ihan kivoi, jotka kyl pysyy hyvänä, sen käyttöiän mitä ne ny päälle mahtuu. No katsotaan... Oon menos ens vko kutsuille mis tupperi, avoni ja tää vaatejuttu. Onkohan toinen ääni kellos sitte
Nyt nukkuu viimein nuo isommatkin... Jos kömpis punkan pohjalle itekin.
Kauniita ja toivonmukaan kohtuupitkiä unia kaikille kanssasisarille. :heart:
S ja Kaapsu 7,5kk
:headwall: Tuosha tuo 12v edelleen.... Yskii keuhkojaan pihalle, taidampa jättää kotiin huomennaki