Hellurei,
siellä se pikkuinen taas pakkasessa köllii, meillä -18°c. Mulla on muute itkuhälyssä lämpömittari, mikä tosin ei ole vuoren varma mut sinne päin, niin kuomun sisällä näyttää nyt +11. Mulla siis se fleece täkki viritys vielä kuomun päällä osoittain. Tuo meitin neiti ei juuri hikoile, joten on ollut vaan aina mukavasti lämmin ja maksimina olen pitäny pihalla sen 1,5 tuntia..minkä on ihan just taas muutes ollut.
Miehen kans jutskasin ku aamull aoli se -20 pakkasta et pitäskö nyt sit jo jättää vaunupäikyt väliin, se sanoi että laita enemmän päälle, ni mä että ku ei voi oikein enää enempää laittaa
Nlassa sanoi täti ku kysyin pakkasrajasta eilen että " ei vielä näillä pakkasilla ole syytä pitää sisällä" ..millähän pakkasilla sitten, -30, ehkä...
Kettu Kasvaiskin jotain lisähiuksia, valkoisetkin ilolla värjäisin sitten vaan, mut joo jos sulla muutenki jo paksu hius, ni ymmärrän. Mulla tyypillinen suomi-oheus.
Tohon ystävä hommaan, ni mulla vähä sama tilanne kun eräästä ystävästä ei ole kuulunut häittemme jälkeen, oli siis siellä kyllä mut sen jälkeen ei ole soittanut tai mitään. Ennen jo häitä mä
aina soitin sinne päin ja jos ei vastannut ei myös soittanut takaisin ( mikä minusta omituista ) ja kertaalleen avauduinkin että onko jotain hämminkiä, niin sanoi kaiken olevan ok. Sen tähden mä en ole soittanut sinne päin kun on niin yksipuoleista. Ihmetyttää suuresti ja just että jos olisin loukannut, niin kun olen jo kerran sitä kysellyt et onko jotain ja toinen sanoo et kaik ok, niin ei kait tässä sitte auta ku odotella ja ihmetellä. Laitoin toki sinne kiitoskortin ja joulukortin. Ai niin tulihan siltä yks tekstiviesti tossa lokakuulla kun viettivät hääpäivää etelässä..onnittelin takaisin textarilla.
Pukkia Meille ei tule, ensi vuonna sitten kun neitikin jo melkein 2
Imetys+alkoholi Olis taas pitäny täällä kysellä kun imetin, mä nimittäin jotenki kuvittelin että jos veressä on edes jotain ni en sit silloin imettänyt. Josko mä ny monesti ollutkaan missään, mut esin sen Tina T.n keikan jälkeen kaadoin vielä seuraavana aamuna mun kallisarvoista maitoani viemäristä alas, ku kuvittelin ettei sitä voi antaa
Nyt yllättäen luin jostain opuksesta että vaikka äipällä olis 2 promillee veressä ei vaavi tulisi siitä humalaan, mutta kärsisi ja tulisi levottomaksi koska aistisi että äippä on juovukkeessa.
Pari lasia ei siis tuskin ketään kovin humalaan tee, tai jos tekee niin kyllä sen sitten varmasti huomaa itse..toivottavasti
Eilen oli nla ja 10kk mitat:
9900g- 74cm - 44,5cm
saatiin kausilenssu 2. piikki.
Maito hommiin sanoi niin ympäripyöreitä että ihan itse saan kuulema päätökset tehdä
..ai ku kiva.
Meil ollut mammaseuran pikkujoulut ja muskarin pikkujoulut jo tällä viikolla.
Sitte onkaan enää miehen harrastuksen pikkujoulut huomenna ja ne ei ehkä suju näin niinku meikäläisen näkövinkkelistä taas ihan murheetta. On se jännä ku harvoin tuo ukko käy, niin siitä saa jo ressin etukäteen että tuleekos se sieltä nelinkontin ja mihin aikaan jne...menee niinku omatkin yöunet siinä jännittäessä, GRRRRRrrr!
Tänää olis uintikin..mutta ehkä jätetään väliin ku illalla on sit taas jo -20 ja sieltä si kylmään autoon tullessa, ni eih. Typyllä on muuteski tullu pientä näppyä yläroppaan, sanoi nlassa että pakkasihottumaa, niin ei kloori vesi vältisti te hyvää. Ens vkol si..
No niin nyt mä otan tuon plikan sisälle