Kvartille paljon onnea parantuneista yöunista! :flower: Kumpa pian meilläkin...
Mae: kiva, että olo on parempi ja olet saanut paremmin unta!!!
Pur: voi hurja, mulla vaan pipoista tulee yhä pannulappuja ja ompelukonetta mun ei kannata edes katsoa...
Hemuliina: olipa ihanasti sanottu tädiltä :heart:
Rosinante: oon aiemminkin miettinyt, että onkohan "ammattilaisille" tää ekan lapsen saanti helpompaa kuin tällaisille mun kaltaiselle uusavuttomalle, en ollut ees vaippoja kertaakaan vaihtanut ennen Gretaa ja pitänyt alle vuoden ikäistä vauvaa tasan kerran aiemmin sylissä
Niin että mites on? Tuntuuko, että työkokemuksesta on ollut hyötyä, vai onko ihan eri juttu? Niin kuin sanoit, että noita psykologisiakin juttuja lukee ihan eri mielellä, mulla on kanssa ollut ihan sama, nyt ajattelen subjektiksi aina Gretan, kun taas aiemmin ne kiinnostivat enemmän teoreettisessa mielessä!
Ois varmaan tosi mielenkiintoinen toi Cacciatoren esitelmä. Häntä haastateltiin vauva-lehdessä taannoin (tai sitten 2+...), hyviä ajatuksia. Eikä katu-uskottavuutta vähennä edes avioero
Päinvastoin, kiva tietää, että ihmisiä noi psykologitkin on, kun mun kaltaiset vähemmän viksut kaduntallaajat helposti nostaa psykologit ja lääkärit sinne kristallialustalle, vaikka esim. mielenterveysalallehan nimenomaan hakeutuu ihmisiä, joilla on itselläkin pari ruuvia löysällä
Monihan opiskelee psykologiaa just ymmärtääkseen ennen kaikkea omia ongelmiaan ja sitten ikään kuin ajautuu muita auttamaan. Psykiatreilla on ammattiryhmänä korkein itsemurhaprosentti, niin että valitettavasti psykologia ja lääketiede eivät sitten kuitenkaan takaa tyytyväisyyttä elämään. Taitaa se vanha kunnon maalaisjärki olla sitten loppupeleissä kuitenkin sitä arvokkainta valuuttaa
Se on kiva, kun onnistun aina jotenkin kirjoittamaan asian vierestä, mun pitäisi varmaan ruveta kirjoittaan jotain omaa blogia tai jotain, niin en veisi pinosta niin paljon tilaa :ashamed: