Hellou!! B) B)
Täällä lomailtu koko rahalla, etten ole täälläkään ole yksinkertaisesti kerinny käymään vaikka ikävä välillä viiltää!!Lentsikka oli kaipaillu, kiva että muistetaan vaikka olikin nyt vähän aikaa hiljaiseloa
Onnea Glow;lle raskaudesta :flower:
ja haavemammalle naimisasioihin,ihanaa hääjuhlaa :heart:
Hampaita; meille tuli kerralla 2.molemmat alaetuleekot,ihme että välillä itketti..
Yöunet; nyt taas levotonta kun nuo hampaat ka liikunnallisuus.
parisuhde; kämppislinjoilla täälläkin, mutta lohdutan kaikkia näin 5 lapsen äitinä, että nyt ehkä hiljaisempaa suhteessa, mutta kyllä se löytyy uudelleen kun on sen aika.Nyt tietty parisuhde on koetuksella että molemmat jaksaa väsyt, harmit, turhautumiset ja kiukut..Mutta kaiken se aito rakkaus kestää
:heart:
Meillä olen ollu aika väsynyt kun isommat on murkkuikäisiä ja niillä leirejä, kavereille menoja toiselle puolelle Suomea ja omia kotkotuksia, pienemmät taas tössöttää ja on tota tahtoikää ja pikku neiti tosiaan valvottanut toisinaan ja isi tekee piiiitkää työpäivää.Eli yksinäni pyöritän meidän arkea jossa isi käy vierailulla.kaiken hyvän päälle maalataan meidän taloa.. Sen voin sanoa ettei sitä kannata tehdä yksin viiden lapsen kanssa.. Maalasin tosiaan ja lapset juoksutti ja maalaili toisiaan, nurmikkoa, pioonit,naapurin poikaa ja rappuset ja vain että selkäni käänsin hetkeksi..
Ruoka; meillä ollaan menty pelkällä tisulla ja nyt viikon ollaan maisteltu perunaa ja porkkanaa kaksi teelusikkaa päivässä ihan sillä että oppii kielen toiminnan. Hyvin on kasvanut äidin eväillä.
6KK; tuli meillä viime sunnuntaina ja meillä tehtiin iso mansikkakakku ja kummit oli meillä kahvilla ja nautittiin toistemme seurasta.Jotenkin mun on vaikea ja haikea mieli tuossa kohtaa.Kehitystä tapahtuu niin paljon tuossa kohtaa. 6kk mitat 7350 62,8cm
Ryömintä; meillä alkoi liikkuminen 3 viikkoa sitten ryömintävaihteella tooodella hitaasti etenemällä.Nyt sitten sängyssä ähinä kuuluu öisin kun pitäisi sitä silloinkin treenata..
Töihinpaluu; mulla tapahtuu helmikuussa, menen tekemään omaan työhöni puolikasta virkaa, ts. osittaista hoitovapaata.Mun työ on senverran rankkaa että aloitan kevyesti että jaksan kotona ja töissä.Mutta kuulostaa ihanalta olla 2-3 päivää viikosta töissä.Olen aloittanut taas kunnon punttitreenit, että jaksan töissä sitten pakertaa.Välillä tuntuu että sitä taakkaa on kannettavaksi toista sataa kiloa.Ambulanssityö ei muutoinkaan ole kevyttä-henkisestikkään.Mutta odotan sitä innolla, välillä on töihin ikävä sillä työ on haastavaa ja toisaalta saan nauttia kotiäitiydestäkin vielä.Ja hoitoon ei tarvi lapsia viedä kun saadaan miehen kanssa rukattua työvuoroja lomittain ja mummu pelastaa joinain päivinä tilanteen :heart:
Omaa napaa; olen tosiaan aloitellu nyt punttiskuurin, lenkkeilly olen mitä suinkin olen kerinny, ihanaa huomata ettei se kunto mihinkään ole hävinny, lenkit menee tuskitta paitsi mun urheiluvamma on nyt vähän hidastannu juoksua joten ei maratooneja ole tarvinnu suunnitella, mutta onneksi on polkupyörä.siihen tarvii vaan enemmän aikaa kuin juoksuun että olis jotenkin yhtä endorfiininen olotila.
Tapaaminen; missä koska ja pääseenkö vielä mukaan??? Jos Tampereella niin voisin järjestellä että pääsisin???!!
kesäterkuin siniraita ja neitokainen 6kk ja 2pv