Joo, mustakin on kiva kuulla että ei olla ainoat kitinän yms suhteen :hug: jaksaa taas jotenki paremmin kun tietää että samaa se on muillakin...
Kummasti auttaa jaksamaan sekin että sai taas tänään pari tuntia "omaa-aikaa"
joskus kaipaisin sitä omaa-aikaa ihan yksin kotona olemalla... Tänään oli toinen golf tunti. Siinä ei ehtiny ajatella poitsua eikä mitään muutakaan kun keskittyi harjoitukseen B)
Meinasi savu nousta korvista mullakin kerran jos toisenkin, miehen takia. Välillä pientä hammasten kiristelyä ettei sano pahasti, tai sitten sanoo vaan :headwall:
Lähinnä se, että se ei varmaan tajua kuinka väsynyt mä joskus olen!!! enkä kehtaa itse asiasta sanoa
Pyrin itse hoitamaan kodin ( siivoukset ym. kaikki! ) ja sitten olen rättiväsynyt. Tänään se imuroi ja hitto mikä helpotus mulle. Eihän se oo sen vaikeampaa kun sanoa että voisitko...
Välillä tuntuu että päivä menee pelkästään kanniskellen Onnia. Naapurissa asuu vanhempi "täti" jonka kuullen kerran erehdyin puhumaan tästä, niin hän on sitä mieltä että itsepä olen vauvan opettanut tuommoiseksi :headwall: enpähän vitttiny sanoa että oon hieman erimieltä. Jos toinen ei lattialla tai sitterissä viihdy niin eipä sitten viihdy! samalla tavalla sitä on kokeiltu kun esikoistakain ( joka viihtyi hyvin ) . Hänen mielestä vauvan voi laittaa lattialle ja antaa huuta
no mun mielestä ei voi! siis jos nyt hetken kitisee ni ok, mutta meillä se muuttuu pian hirveeksi huudoksi kyyneleet silmissä. Itse olen kyllä pysynyt ihmeen tyynenä/rauhallisena. Vaikka olisikin sata asiaa tehtävänä, mutta vauvahan se on tärkein nyt!!!
Isi on nyt ottanut toisinaan tehtäväkseen laittaa Onni yöunille. Siihenkin meinaan puuttua :ashamed:
Nytkin oon kuunnellu kohta 30 min isompaa ja pienempää huutoa yläkerrasta. Äsken piti käydä vilkasemassakin
Nyt siellä hiljeni...toivottavasti poju nukahti jo.
Niin, tänään Onni sitten oli vetässy 3 tunnin päiväunet!!!! juurikin silloin kun minä en ollut kotona! venytin kyllä toisille unille käymistä vähän... ja yöunillekin eilen ja tänään 30-60 min myöhemmin kun ennen...
Joku kyseli, anteeksi en muista kuka :ashamed: onhan tämä vähän hassua ja tosiaankin uskomatonta olla raskaana taas! =) menee nää päivät/viikot onneks tosi nopeesti kun on puuhaa Onninkanssa niin ei ehdi ressata niin paljon kun esikoista ja Onnia oottaessa.
Pahoinvointi on tosiaan alkanut :x iltapäivästä se alkaa, viimeyönä oli tosi oksettava olo. Onneksi aamuisin kuitenkin hyvä. Lienee syömisellä/syömättömyydellä osuutta asiaan.
Nukkua voisin vaikka kuin! Ja kuten asiaan kuuluu, kaikki haisee kauheesti