Meillä ei ole juuri tuttipulloilla pelailtu, kun 5ml on Gretalle jo huippusaavutus, ihan oikeasti, mutta meilläkin on pari
lasista tuttipulloa, Italiassa niitä käytetään, mutta ne on sallaista tukevaa lasia, eli en kovin helpolla usko rikkoutuvan.
Jospille ja muille :hug: väsymykseen, itselläkin on tänään aika nuutunut olo, kun toi tajuton hellekin verottaa, meillä onkin nyt sitten ilmastointi JA tuuletin päällä.
Ja
jospi kyllä se yh-äitiys (osa-aikainenkin) ON rankkaa, mutta siihenkin tottuu. Mies oli taas yhden päivän vapaalla, ja lähti taas äsken 4 päivän reissuun. Sitten tulee 2 päiväksi kotiiin ja taas 4 päivää reissussa. Mies siis nykyään kotona vain 10 päivää kuussa :/ '
Itse asiassa mä ootankin sinne Torinoon muuttoa kuin kuuta nousevaa, kun siellä ilmeisesti vain päivälentoja eli aina yöksi kotiin. Voi kun ois ihanaa. :heart: Kun en mä miestä kaipaa vaan Gretan hoidossa auttamaan, vaan mun on sitä aina ikävä ihan muuten vain, oli jo ennen Gretaakin aina sama juttu. Mun pitäiskin ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta järkkään meille Gretan kanssa jotain tosi hauskaa tekemistä, kun mies on poissa, kun nykyään mä vaan suunnilleen yritän saada päivät sujumaan ja oikeasti vaan odotan miestä kotiin :ashamed: Mutta tällä kuumalla on vaikea keksiä mitään mielekästä, kun autoajelustakin tulee koettelemus, kun turvaistuin kuumentuu hetkessä. Mutta sionne rantsuun kyllä pitää uskaltautua. Ehkä kuitenkin ensin miehen kanssa ja jos Greta näyttää viihtyvän ok, niin sitten myös kahdestaan tai vaikka jonkun kaverin kanssa, vielä en ole viittinyt, kun en yhtään tiedä, että mitä odottaa.
Voi että Greta välillä on niin syötävän suloinen. Äsken nukkui 2 tuntia yhteen menoon pinniksessä, sitten heräsi itkien kakkaamaan ja syömään, ja nyt en ees yrittänyt panna pinnikseen vaan nukutin kantoliinaan, näin kuumalla on tullut liinailtua tosi vähän ja mulla on oikein ollut ikävä tätä pientä höpöliiniä tässä sylissä.
Nyt, kun noiden kiinteiden "pakkoaloitus" lähestyy, niin mua on alkanut ahdistaa koko ajatus. Kun me sen viikon verran ehdittiin tuossa sörsseleitä koklailla, mutta oli jotenkin hankalaa ja jäi koko homma. Ja nyt kun 5-6kk pitää joka tapauksessa aloittaa, niin tosiaan tullut kauhea angsti koko jutusta. Toisaalta Greta on ollut jo pari viikkoa toooosi utelias meidän ruokailusta, olisi koko ajan kurkottelemassa ruokia ja lautasia kohti, ja auta armias, jos kehtaan syödä jäätelöä, kun Greta on kantorepussa
Mutta mietin sitäkin, että mistä imetetystä lapsesta tietää, että saako tarpeeksi maitoa? Ja lekuri sanoi, että joka tapauksessa kiinteiden aloituksen jälkeen pitäisi alkaa antaa myös vettä, mutta kun greta tosiaan juo max 5ml tuttipullosta ja nokkamuki on vielä liian vaikea.
Hm... Taidan olla taas kerran väsynyt, kun alan käydä ylikierroksilla ja stressata kaikesta mahdollisesta :ashamed:
Tv. Hermo-Lentis ja syötävän suloinen Greta pian 5kk :heart: