Mae: jos sä tarkoitat sitä kirjaa, mikä mulla ja unikeolla on, niin sitä ei ole vissiin suomennettu. Mulla se on italiaksi, ilmeisesti se on enkuksikin, alunperin hollantilainen. Nyt en tähän hätään muista enkunkielistä nimeä, tietäisköhän Unikeko?
Parisuhteesta: meillä on siitä outo suhde miehen kanssa, että ollaan 5,5 vuoden jälkeen yhä siinä rakastumisvaiheessa
Tai siis suunnilleen joka toinen päivä ja sitten ollaan "normaaleja". Meillä oli kyllä omat draamamme siinä suhteen alussa, kun mä halusin lasta ja mies ei ollut valmis, mutta kun se kriisi selvitettiin meistä tuli kuin paita ja peppu. Saattaa johtua siitäkin, että mies on työnsä vuoksi niin paljon poissa, että suhde "pysyy tuoreena". Tai sitten me ollaan vaan kummatkin opittu niin paljon edellisistä, mönkään menneistä suhteista, että tähän ollaan satsattu tosi paljon kumpikin.
Siis kyllä meilläkin riidellään, mutta ystäväpariskuntiin verrattuna olemattoman vähän. Me puhutaan tosi paljon, mä en halua mennä ikinä nukkumaan riidoissa ja mieskin on onneksi puhuvaa tyyppiä.
Niin ja sitten mulla on tietenkin myös yksi aivan loistava
parisuhderaamattu Mitenkäs muuten... :saint: Eli suositettelemme mieheni kanssa lämpimästi kaikille John Grayn Miehet tulevat marsista, naiset venuksesta -kirjaa. Me luettiin se jo suhteemme alussa, ja ainakin meille se avasi silmät, kun tajuttiin, että taivas, noinhan se asia todellakin on.
Ja tosiaan ainakin nyt vielä ollaan usein kuin vastarakastuneita, nukutaan sylikkäin, puhelut päättyy aina Ti amoon ja peitot heiluu melkein joka päivä, kun mies on kotona. Ja tämä vaikka oon 90% ajasta ihan sairaan väsynyt, mies on vain niin ihana, etten malta pitää näppejä siitä irti.
Mutta tosiaan meillä tuo komunikaatio on ollut avainsana ja siinä on auttanut tuo kirja. Kai siinä joku syy on, jos kirjailijasta on tullut miljonääri
Eihän me vielä kauan olla oltu yhdessä, mutta kummallakin edellisissä suhteissa kipinä oli poissa tosi nopeasti, siksi ollaan kumpikin ihmetelty, että mites me ollaan vieäkin näin rakastuneita.