:hug: Matmalle ja kaikille masuvaivaisten äideille ja muuten vaan väsyneille :hug:
Pur: meillä on just tuollaista, itketty taas koko päivä |O |O
Eilen lääkäri sanoi, että hampaita pukkaa alhaalla eteen, niin että ihan varmaan on meillä siitä kyse. Aivan raivoisana työntää kaikkea suuhunsa, myös lusikkaa, kun syötän.
Sadee: siis mulle ei oo tullut mitään emailia siitä verkkohärpäkkeestä
Ei siis mitään ilmoitusta. Tosi kiva, mä löysin sen saitin ja jään tietty ilman :kieh:
Unikeko: se on just se sama kirja!
Meillä oli nyt 5kk se
imetettyjen painonotkahdus, mistä joku täällä mainitsi. Tai siis paino oli noussut kuukaudessa kyllä 400g, mutta aiemmin on noussut n. 900g kuussa. Lääkäri oli kyllä ihan tyytyväinen, sanoi vain, että kun tyttö on motorisesti niin aktiivinen eikä vielä syö kunnolla kiinteitä, niin on normaalia, että painonnousu hidastuu. Mutta kun Greta syö myös rintaa paljon vähemmän kuin aiemmin :/ Oon aatellut, että tää kuumuus vie ruokahalun, mutta voishan se olla myös nuo hampaat. Pituutta sen sijaan oli tullut peräti 3cm, kun tähän saakka vain 2cm kuussa. Mukavan pullukahan Greta on yhä, ettei siinä mitään :heart:
Yöllä on nukuttu taas 6-7 tuntia putkeen, onneksi. Tai välillä 4-5 tuntia, mutta ei sentään 2-3 tunnin välein, niin paitsi tuosta aamuyöstä. Mutta palasi nuo yöunet vasta, kun annettiin kiinteitä illalla. Nyt annan lounalla ja illallisella ensin minestrinaa, sitten jälkkäriksi päärynää, josta tykkääkin tosi paljon.
Mutta olen kyllä positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka halukkaasti syö tuota minestrinaakin. Tosin niin vähän, että kyllä sitä tissiä aletaan sitten vaikertaa jo puolen tunnin kuluttua, mutta ehkä enemmänkin tavan vuoksi ? Kun lääkäri käski oottaa aina tunnin ennen kuin annan rintaa, niin joudun keksimään kauheet temppuilut, että unohtuu tissin kaipuu ja jaksaa oottaa sen tunnin
Eilen mentiin kahestaan autolla ostoskeskukseen, tuli vähän tuhlattua...
En viittinyt miehelle ees sanoa, että paljonko, koska mulla ei ole
purin ongelmaa, vaan kulutan aika lailla ongelmitta miehen rahoja :ashamed: No oma tili alkaa olla aika surullisessa kunnossa, ja kun sieltä menee opintolainakin, niin noiden mun nettiostosten jälkeen en ole viittinyt oikein käyttää omia rahoja. Tosin meillä ei muutenkaan ole "omia rahoja", vaan meillä on yhteinen tili Italiassa, sieltä maksetaan kaikki päivittäisjutut, sitten Suomen tililtäni olen maksanut omia juttujani mahd. paljon, mutta kun nyt en ole tehnyt töitä eikä mulla ole äippärahaa tai mitään, niin on hyvä juttu, että mies paiskii töitä munkin edestä
Mutta löysin ihania vaatteita Gretalle myös ensi vuodeksi, mä siis ostan alesta myös noita suurempia kokoja, jotenkin ärsyttää ostaa mitään täyshintaisena, kun ne kerran aleen tulee sitten ennen pitkää kuitenkin. Ja sitten ostin uusia kuvakirjoja, joita ollaan ehditty jo tutkailla. Kun Greta turhautuu ryömimisyrityksiin lattialla (kieriminen jäi, nyt yritetään vaan möngertää eteenpäin, mutta ei ole kuin parikytsenttiä vasta edetty,
onko kellään vinkkiä kuinka auttaa ryömimisessä, kun on liukas ja kova terracotta-lattia? ja alkaa itkeskellä, otan syliin ja kattellaan kirjaa, unohtuu nuo ikenien kutinatkin, onneksi.
Joo, tuli taas romaani ja ois pitänyt kommentoida vaikka mitä, mutta aina unohtuu, on mun aivot aika siivilä nykyään...
Tv. Lentis ja Greta 5kk :heart: