Seranzu Sähän olet oikein vanha tekijä tossa laihduttamisessa, mä olen kans ikäni tarkkaillut painoani milloin ollu milläkin kevennyksellä, mutta enpä ole koskaan saanut laihdutettua kuin muutamia kiloja, jotka ovat sitten tulleet takaisin. Useinmiten mä olen kesällä vähä hoikempi ja talvella sitten herkuttelen kynttilänvalossa
Tsemppii edelleen!!
Häät meillä on n. 60 hlö, kavereita suurin osa
Kääntyilystä siis meillä kääntyy kyllä selältä mahalleen, muttei toiseen suuntaan. Mut en siis ole huolissani, kiitos teille :heart:
KÖ kiitos matkakertomuksesta =) Aina tulee itselle luottavaisempi fiilis, kun kuulee että matka on sujunut hienosti. Mä sain ainakin myös hyviä vinkkejä matkaan, kiits :heart:
Siniraidalle kiitos hyvistä nauruista "toinen persvako heinää kasvaen kääntää kylkeä ettei makuuhaavat tule "...olisin oikein ukkelilleni lukenu mutta mun persvakopa taas kattoo telkkua silmät kii :kieh:
Kissankarvat on kans oikein mukavia kuolaisessa nyrkissä. Likka on kyllä selkeesti alkanu noteeraamaan kissiä enempi, kisu saa aina hymyt neidin huulille vaikka ihan vaan olla möllöttäis :heart:
Järvessä on kastettu varpaat kolmeen otteeseen ja nyt alkoi harmittaa kun ei olla ikuistettu
..nooh anyway, ekal kerral ei ollu milläskää, tokal kerralla tuli itku ja nyt jo vkl:na nauratti
Kakka tullu tänäänkin 3x!!!
En tiijä tai ehkä se on se syljen koostumuksen muutos hampaiden tekoon liittyen si! Ei luumua tänään.
Soseetki meni tänään mukavammin alas ku otin itsekin sellasen asenteen et jos ei maistu ni ei väkisi
..ja jätin ne lentokone leikit taakseni :kieh:
Iltapuuron suorastaan hotki, puhtipuuro on ihan meitin likan lemppari :heart:
Anopilla oli typy 3,5 tuntia ja siellä oli menny tosi tosi hyvin, mulle tuli niin paljon parempi mieli ajatellen tulevaa yökylää viikonloppuna. Silti jotenki jo huono omatunto et kuin mä voin tehdä pikkuiselle moisen että laitan hänet oikein yötä myöten kyläilee että pääsen itse pilettää hää-juhliani :'( Todellisuudessa siis neidillähän ei ole hätiä, mutta äipällä on, niinkus tiedätte.. :/ :heart:
Jassoo jos lähtis irrottelee näitä irtoripsiä ja muita pakkeleita, mut ihan kivalta näyttää tää mun hää-look
HM ja neiti <6kk