Meillä myös jo kolmas tosi huono yö takana. Maelle hirveesti tsemppiä ja jaksuja, toi kuulostaa jo ihan kamalalle.
Meillä herätty vähän väliä, ja jos normaalisti ainakin tissi tuo unen, niin ei nyt. Rauhoittaa herkeksi, mutta huuto alkaa välittömästi taas jos ei heti sen jälkeen saa unen päästä kiinni. Ei auta normaalisti takuuvarmat keinot eikä edes rattaissa lykkiminen (siihenkin turvauduin viime yönä, kun kerran päiväunet on sujuneet niin hyvin). Niin kovasti on itkettänyt, että oon aiemminkin parina yönä siirtyny Viljan kanssa viiden maissa toiseen huoneeseen, kun ei oo rauhoittunut millään, että muut edes saisi nukuttua. Viime yönä häippäsin jo puol kahden aikaan, ja sit valvottiinkin 1,5 tuntia ennen seuraavaa vajaan tunnin pätkää. Voi parka, kun toisella on kurja olo. Miten voikin sattua noin monta kurjuutta yhtä aikaa - hampaat, vauvarokko ja sit vielä tämä vatsapöpö. Vauvarokko alkaa olla selätetty, hampaatkaan ei taida nyt haitata ainakaan kauheesti, mutta vatsa! Ei mikään ärhäkkä vatsatauti, ei siitä huolissaan sentään tarvi olla, mutta kurjan olon se tekee. Oletan, että on aika samat oireet ku mulla - vatsakipua, ilmavaivoja ja pakki sekaisin, vähän kenkku olo muutenkin. Yöllä jossain vaiheessa tuli aika satsi ilmaa peräpäästä ja lasti sitä itseään hyvin vetelässä muodossa. Arvatkaa,tuntuuko siltä, että on ollut puutteellinen hygienia, kun näin noita pöpösiä tulee... :ashamed:
Huomenna oli ajatus käydä katsomassa yhtä keikkaa ja mummu tulisi lapsia hoitamaan. Vaikka ajatus olikin se, että mennään autolla ja vaan just sen keikan ajaksi, niin eipä Viljaa taida nyt voida jättää, ellei ens yö suju jo normaalisti. Esikoinen pääsee sitten mummun luo viikonloppukylään, kivaa ohjelmaa taas tiedossa sillä! Mulla ja Viljalla olis lauantaina ihan kahdenkeskeistä aikaa, kun miehellä on työpaikan riento. Mitähän keksis... Jos ei tuo neiti oo kunnossa, niin ei varmaan mitään.