HELMIVAUVAT 2008

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perustakaa ihmeessä joku-asioita-tunteva sellanen googlen ryhmä. Näistä palstoista on kyllä lukijoille ihan huimasti hyötyä, mutta on täällä monta muutakin ketjua. :)

jhk

Voihan kökkö. Mä luulin että olen jotenkin asioita tunteva.. mutta joo. Perustin Yahooseen meille ryhmän, http://groups.yahoo.com/group/helmivauvat/.
mutta nyt loppuikin sitten ymmärrys siitä miten tämä homma toimii. Laitoin tämän että "members only" mutta millä helkkarilla mä teidät saan sinne memberseiksi?
Jouduin perustaan sähköpostiosoitteenkin, joka on helmivauva@yahoo.com... mutta nyt loppui ymmärrys. Eli joo, jos haluatte liittyä tuohon ryhmään ja keksitte miten se tapahtuu niin hienoa (kun siis sen salasanan tiedän nyt vain minä mutta jos sen tässä jaan niin sittenhän kaikki sen saa tietää, joten kertokaapahan keino vielä miten sen saan teillekin...?)

Jos tän sais toimiin niin siellä vois jakaa kuvia ja kaikkee...

Tervehdys

olen nyt laittanut "kutsun" teille helmivauvoihin, eli sen avulla teidän pitäisi pystyä itse liittämään itsenne tuonne. Jos tämä ei toimi, niin vastaan meileihinne ja laitan sen salasanan!

Terveisin

Pia (joka on flunssassa ja ihan rätti)

Mä loin nyt itselleni sen Yahoo!ID:n, en tiedä oliko se tarpeellista. Nyt ryhmän kohdalla lukee "Your membership is awaiting approval by the group owner". Sä oot Rollepa ilmeisesti tuo Group Owner, toivottavasti pystyt liittämään mut sinne.

Jep, mä sain tuon group owner -statuksen kun tuon ryhmän loin. Olen nyt lähettänyt Helmipöllölle kutsun ja hyväksynyt Majustiinan "hakemuksen" joten olette molemmat mukana :)
Mä nuhjaan tässä koneen ääressä kun en muuhun tältä kammottavalta räkätaudiltani kykene...

Hei Rollepa! Tein tuon "hakemuksen", mutta tuli mieleeni, että ehkä kuitenkin mieluummin laittasin jonkun muun sähköpostiosoitteen kuin ihan oman nimeni... Eli voitko hylätä ekan hakemuksen niin teen vaikka illalla vielä uuden :) Kiitos sulle!

Laitoin liittymispyynnön myös... jos nyt oikein kaiken ymmärsin:)

Meillä nyt tytölle puhjennut molemmat etualahampaat, ei oo onneks ihan kauheesti kiukunnut. Olen tässä pohtinut että jos sitä alkais kohta lopetteleen imetystä. Tuntuu meinaan aika kovasti jo tollasella nysähampaalla naukkasukin! Meneehän siinä lopettelussa helposti kuukausikin jos yhen imetyksen viikossa jättää pois.

Jouduin tänään nukuttaan tytön tonne isoon sänkyyn kun omassa sängyssä huusi vaan. No, ei oteta tavaks uudelleen:)

Ryömitä ei vieläkään mutta kieritään sitäki enemmän...

Terve sitten pitkästä aikaa, nyt on hetki aikaa istua tähän niin aattelin tulla moikkaa=)
hampaita ei tänne ole viellä ilmaantunut, mutta kovasti ne tuntuu vaivaavan. toissa päivänä tyttö alkoi ryömiä. oltiin kuun alulla 6kk neuvolassa ja mitat oli 68,4cm ja 7565g. painosta ovat naputtaneet jo useamman kerran, kun sitä kuulema liian vähän.hyvin tyttö syö ja paljonkin, mutta on kova liikkumaan.
mahdetaanko mua huolia mukaan tuonne groupiin, kun olen ollut kauan pois "kuvioista"?
Terv. Nina ja Pinjuli

Moi - ja tervetuloa takas, Nina!
Nyt olen käsitellyt taas kaikki "pyynnöt" mitä uudelle palstalle on ilmaantunut, toivottavasti kaikki pääsee mukaan. Jos jotain häikkää niin sanokaa vaikka täällä niin tiedän tarkistaa.
Nina, meillä on kans ns. paino-ongelma: Peppi oli 6 kk neuvolassa 67 cm ja 6970 g ja kuulemma liian laiha. Vaan minkäs teet kun ei syö enempää - ja toisaalta, on ihan virkeä ja jäntevä. Joten älä ota turhan vakavasti niitä neuvolantätejä! Tapaamisin toisella palstalla!

Nostellaan tätäkin ketjua ettei ihan putoa.
Sulikselle, eiköhän ole ihan normaalia ettei aina niin aktiivisesti täällä palstaile.Meillä olisi ainakin koti paljon siistimpi jos ei täältä löytäisi itseään montaa kertaa päivässä =)