Heips, ihan samoissa läskitunnelmissa ollaan täälläkin. Mä aloitan kuuluisasti maanantaina

ihan oikeesti siis. En ymmärrä miten mun itsekuri on ihan hukassa..kaikki herkut vaan salakavalasti ilmestyy käteen ja joutuu suuhun
Liikkuakkin pitäis, välillä innostun juoksulenkkeilee, mutta kun kunto on ihan pohjissa ni se tuntuu niin raskaalle, ni sitten jää menemättä taas. Hyi mua..
Meillä poika on nykyään useimmiten konttaus asennossa ja heijailee siinä itteään, välillä myös vähän sillai karhukävely tyyliin, mutta eteenpäin ei pääse. taaksepäin ja luikertelemalla sivulle jne. Meidän poikaa vois kanssa kuvailla sanalla vispilä, tosi osuva

Herra ei kyllä hetkeäkään ole paikoillaan. Ja yksin viihtyy tosi huonosti, pitäis olla seuraa tai actionia kokoajan.
Mites, syötättekö vauvojanne syöttötuolissa? Me aina välillä ja sitten taas välillä sitterissä. syöttötuolissa syöminen on aika hankalaa kun poikaa kiinnostaa kaikki ja pää pyörii ku väkkärä, kai sieltä on kivat maisemat niin korkeelta.
Me ei olla käyty missään vauvatapahtumissa, eikä baby biossa. Sitä babybioa vois ehkä koittaa syksyllä. Aattelin myös ilmottautua pojan kanssa babylattareihin

Luulen että se sopii meille paremmin kun perinteinen muskari. Jotain tapahtumaa pitää syksyksi hankkia. Mies menee maanantaina töihin..tylsää, ollu ihanaa kun on saanu olla koko perhe koossa. Ei huvittais palata arkeen..
Mä oon suunnitellu aloittavani vähän opiskelemaan syksyllä, saas nähä miten saan ajatukset pysymään kasassa..pitäs gradua tehdä..
Millasia aikoja teijän vauvat on olleet hoidossa?
Meillä oli eilen poika hoidossa aamu 8:sta ilta 6:teen. se oli pisin mitä on ollu. Hienosti oli menny. Mulla kyllä oli älytön ikävä..harmi vaan ettei saatu nauttia miehen kanssa kaksin ajasta vaan oltiin hoitamassa talokauppaan liittyvää riitaa.
nyt saunaan!
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Pullis ja poika