Moips! :wave:
Kommennttia muutamaan asiaan...
Nukkuminen käy kyllä katkonaiseksi,kun joudun tunnin-kahden välein juosta vessassa. (käyn 4-5krt/yö).Herään aina kun supistaa se hätä,ja vaikka ei tulis kun pikkupikku liri, niin supustus kuitenkin helpottaa...Sit on päivällä ihan puoliunessa. Tänään otin 2,5h päikkärit sohvalla,kun viimeyö oli mitä oli... Harvinaista kyllä, yleensä en o päikkäreitä nukkunut.
Muutenkin asennon löytäminen on hankalaa,ja jalat on"levottomat" ja.... valivalivali... :kieh: :headwall:
saunassa käydään 3-4krt/vko... mä vilukissana aina lykkään sen päälle,kun en meinaa tarjeta suihkussa käydä ilman saunaa... Tai en halua ainakaan jokapäivä siä palella... :saint:
Mietoja löylyjä ja 0,33 tölkki alkoholitonta siideriä kyytipojaksi,niin mikäs sen rentouttavampaa... mitään suppareita tms. ei mulle aiheuta sauna...
syöminen onkin meikäläiselle mässääjälle nyt sitten niin uutta,kun ei vaan uppoo... tänään olen syönyt kahdessa erässä 2 siivua ruisleipää ja yhden viilin... kello jo sentään melki neljä iltapäivällä... Tavallaan on kyl nälkä, mutta alas ei oikeen mee kovastipaljon kerralla,ja sit kun syö "normaalin" annoksen,ni viä 4h sen jälkeen on täys olo,ja eväät pyrkii ylös...ei siis okseta,vaan röyhtäyttää ja närästää...
Eilen mies vei mut ulos syömään neljän maissa, söin possun pihviä ja kuorilohkoja ehkä n.puoli annosta ja loppu illasta kaksi haukkua omatekemää pizzaa,ja yheltätoista illalla viä possu potki ylöspäin...
ei oo helppoo tämä, ei... :kieh:
Tässä jännäillään kun miehen veljen vaimon la oli 2.1,ja vielä yhtenä kappaleena. Lähdekin kohta piipahtaan, tarkistaan tilannetta...
Mä olen päivissä aivan sekaisin,kun on näitä pyhiä ja ite viä saikulla, niin menee arjet ja pyhät onnellisesti sekaisin...
Eipä sillä noiin väliä ole,kun ei tosiaan tarvi töihin muistaa lähteä...
Kuusi pakattiin äsken pois,yleensä se on loppiaisen hommia,mutta huomen ollaan taas kokopv esikon lätkäturnauksessa, joten inspiroiduin tänään joulun jo lopettaan.
Vointeja ja viimehetkien kärsivällisyyttä vielä kaikille, kyllä me vielä hetki jaksetaan,että vauvat on sit valmiita maailmaan! :heart:
tatuka+peikko 33+6
ps.muistui mieleeni tosta
kokoarviosta,että pikkuserkun nyt 4kk vauva arvioitiin 3,5kiloiseksi, ja kas vain.... hällä oli painoa 5kiloa ja rapiat(en nyt tarkkaa muista)... Että kuinkapaljon noihin sitten on luottamista... Huhhuh!