No nyt ei sitte väsytäkään enää kun olis "nukkumaanmenoaika". Mies ja poitsu meni jo, mies menee töihin 03.00 :/
Jee, olen saanu pari päivää rautatabletit pysymään sisällä, obsidania ostin.
Sinituuli; tuo kokoasiakin näköjään sit lääkäristä/sairaalasta kiinni että milloin on "normaali" ja milloin "iso". Mulle yks lääkäri sano että 4,5kg on iso! 4kg on vielä jokseenkin "normaali". Näin koksissa...
Abu; todellakin liitoskivut on kovat täälläkin. Etenkin jos on yrittäny vähän kävelyllä käydä, sen jälkeen on tosi kipeä. Outoa, en muista et esikoisesta näin olis ollu. Tänään vaikka en mitään ollu kävellykään, paitsi käytiin kylässä (on muuten ikävää istua kylässä kun ei oikeen jaksais istua normaalisti ) . Niin, tänään sit taas illalla sattu alapäähän niin kamalasti ettei askeltakaan meinannu voida hetkeen ottaa.
Yöllä on toi alapää välil niin kipee että on vaikea senkin takia kääntää kylkeä, outoa.
Möökö; meilläkin on punaista. En tiiä mikä siinä nyt viehätti, en missään nimessä halunnu sinistä/vihreää. Vaunuja ja turvaistuinta ostaessa. Vaunut on mustaa/harmaata/punasta ja kaukalo samoin. Oikeen hyvin käy pojalle tuo kirkkaan punainen.
Vaatteissa oon jotenki vihreään ja ruskeaan ihastunut. On toki sinistä ja beigeä/valkoistakin. Nyt haluaisin oranssin bodyn
Ehkä vois pari 56cm bodya käydä ostamassa. Sitten jos malttais jättää ostelut siiheks kun on vauva maailmassa.
Imetysliivit; mulla ei ollu sairaalassa ekalla kerralla muistaakseni ollenkaan semmosia mukana. Kävin ostaa vasta ku kotiuduttiin. Yksillä vaiko kaksilla pärjäsin.
Nyt oon ostanu kahdet, yhdet vanhat on tallella. Niillä meinasin pärjätä. Tänään just aattelin että saahan niillä rintsikoiden jatkopaloilla vähän lisää väljyyttä liiveihin, jos onkin ahdistavat. Ainakin toimi mulla näissä "normi liiveissä".
Onneksi jäin mammalomalle vähän aikaisemmin kun se 30 pv. En todellakaan olis kyenny olemaan töissä enää pitkään aikaan! Saikkuahan voi aina hakee, mut eipä ole tarvinu sitä nyt miettiä!
Tajusin tässä et esikoinen pitää ilmottaa eskariin. Tuli puhetta hänen hoitokaverin äitin kanssa asiasta. Kun näille yksityisessä hoidossa oleville ei tulekaan mitään lappua asiasta, vaan se pitää hoitaa itse... Ja tais olla vieläpä tammi/helmikuussa.
Rintapumppua ei ole, eikä varmaan edes tule. Esikoisen vauva-aikana semmonen oli mutta en juurikaan käyttänyt sitä härveliä.
Mietin just noita imetysllivejä miettiessäni, että toivottavasti imetys ylipäätänsä onnistuu, että tulee maitoa! Mulla kun ei oo rinnat ollu kipeet nyt paljon yhtään eikä ees kasvanu hirveesti. Mut, kai sieltä alkaa maitoa tulla sitten kun on sen aika.
Vaunuista; tuli hankittua nuo Brio Kombit? muistaakseni ne on semmoset juu... Niissä ihastutti kunnollinen kori alhaalla ym. Mutta, nyt mä oon aatellu et ne on vähän isot ja painavat :/ Että oisko sittenkii pitäny ostaa kevyemmät ja kapeammat. Mutta eihän sille enää mitään voi. Hyväthän varmasti nuo on! Ja eihän niitä tarvitse autoon raahailla. Reissuja varten on matkarattaat, joihin saa pehmeen kantokassin.
Meil on vaan ärsyttävä hankala rappunen ulko-ovella! Nyt jo mietin et kuin siitä pääsee niiden vaunujen kanssa. Pitänee ehkä käyttää takapihan ovea... Joo, kaikkee sitä ja miettii jo.
Mullakaan ei edelleenkään tee mieli normaalia ruokaa, ei leipää, ei mitään. Nälkä jos on, syön hapankorppuja edelleen
Tosin tänään söin melkein pakolla muussia ja nakkikastiketta, ajattelin et vauvan on saatava ees vähän kunnon ravintoa.
Kahvia join yhdessä vaiheessa kupin joka aamu, mut nyt se tökkii, vaihdoin teehen. Limsoja en oo hirveemmin koskaan juonu, mut nyt on joku ihmeen himo cokiseen! jota "ikävä kyllä" melkein aina kaapissa on, koska mies sitä juo. Onko se nyt sit olevinaa kahvin korvike? vältän juomasta sitä lasillista päivässä enempää jos sitäkään, jottei tämä ennestään kova liikkuja liikkuisi sokerin innoittamana vielä enemmän, ja kasvaisi "liikaa" .
Semmosta tänään.
Glow&Onni 35+0 :heart: vähiin käy ennenku loppuu....