MOI!
Aloitetaan nyt vaikka siitä FACEBOOKISTA! Mulla on kuvia facebookissa ja irc-galleriassa, mutten vielä ainakaan halua niihin helmikuisten yhteisöihin liittyä kun ei mun kaikki kaveritkaan tiedä, että meille tulee vauva
Ehkä sit joskus 1-2kk:n päästä vois
Ja mulle ei myöskään ole facebookissa tullut mitään ongelmia virusten ym kanssa.
LAA: Tuo 5,7cm taitaa olla pää-perä mitta. Tuossa vaiheessa vauva on n.10cm pitkä kokonaisuuudessaan
Siniraita: Mulla on todella huonot välit mun anopin kanssa. Tai itseasiassa koko meidän perheellä.
Anoppi asuu 200km päässä (onneksi), heillä käytiin välillä yökylässä kun kuopus syntyi. Kerran kun kuopus oli 5kk niin hän sanoi, että "on se kauheaa kun tollaset tekee lapsia, kellä ei talouskaan kunnossa ja minun miehen poika ei vaan saa lapsia vaikka kuinka on rahaa" :headwall: Voi vattu! Meillä on aina ollut talous kunnossa! Ja lapset kulkeneet aina uusissa, puhtaissa siisteissä vaatteissa ja mitään ei ikinä puuttunut, silloin meillä vaan oli vanha auto niin sekö sen meidän talouden tilan kertoo! Tämän jälkeen anopista tuli ihan kummalinen. Aina joivat ja tupakoivat sisällä vaikka olimme siellä kylässä ja päivässä saatiin yksi lämmin ruoka, joka sekin illalla kymmeneltä. Ja lasten kun piti jo kahdeksalta olla sängyissään. ja meillä kun ei kotona IKINÄ juoda edes saunaolutta lasten aikana. Alkoi vituttaan heidän toiminta niin paljon, ettei olla enää heihin yhteydessä. He kun sanoivat, että "talossa talon tavalla" |O Meillä ovat käyneet 2 kertaa ovella kääntymässä. Lasten ristiäisiin tai muihinkaan juhliin he eivät ole osallistuneet. Eivät edes korttia lähettäneet. Lahjoja ei ole näkynyt minkäänlaisia. Ei edes puhuta lapsille, että heillä on toinenkin mummu. Appiukko asuu oulussa ja häntä eivät lapset ole koskaan nähneet. Hiton hyvät appivanhemmat siis mulla!!!!
MÖÖKÖ: Joo toi veikkaus kuulostaisi ihan hauskalta. Itse veikkaan tyttöä, mut saa nyt nähdä tulee letkulla varustettu vaahtosammutin vaiko ilman letkua...
ONNEA KAIKILLE HYVIÄ ULTRAKUULUMISIA SAANEILLE! :flower: :flower: :flower: Itsellä vielä ultraan kolme viikkoa.
KÖ: joo eli rv 12+0 alkaa uusi kuukausi, eli se neljäs =)
Sit omaa napaa ja kauheeta valitusta: Hyvää kuuluu sinänsä, et tänään tosiaan vaan sen kerran oksensin ja ollut ihan ok olo koko päivän. Mutta voi vattu, et harmittaa. Likka (4,5v) meni kavereidensa kanssa istumaan erään kaverinsa auton katolle ja kas kummaa kun kattoon tuli jumalaton lommo
Harmittaa niinkun pikkasen paljon ja kädet ristissä toivon, että vakuutus kattaa kaiken. Naapurin poika oli vaan sanonut, et "tulkaa meidän auton päälle liukumäkeen, isi on sanonut, et siinä saa kiipeillä". Jotenkin masentaa tuo. Omassa autossa on ilmastointi rikki ja siihen on mennyt tänäkesänä 1000?, et ollaan sitä viety huoltoihin ja ei toimi vieläkään. joku kondensaattori pitää vaihtaa ja se maksaa 1000?. Sit mies ajoi sellaisesta töyssysstä aika kovaa j autosta hajosi peruutustutka. Rahaa pitäisi säästää joulua vartenkin ja vauvan tarvikkeisiin. Tuntuu, että kaikki iskee päälle yhtäaikaa ja säästörahat hupenee kauheeta vauhtia :ashamed:
Nyt vaan sit lepäilemään ja toivomaan parasta...
-kyrsä ja nappula 10+4