Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

:wave:
Ultra takana! =) Siellä se Iitu-Einari köllötteli!! :heart: :heart: :heart: On se sitten ihana näky!!! =) Kaikki oli hyvin!Taisi kaveri nukkua,kun ei kauheesti liikkunu!Mites teillä muilla,onko vaavi ollu liikkuvainen vai ollut aika rauhallinen?!Mun sisko,joka odottaa samaan aikaan,kerto et heijä tyyppi on aikamoinen rodeoratsastaja!! :LOL:

Taidan ens viikol mennä lääkäriin,jos tää olo(Outo nuhanen olo)ei täst parane!Yli kuukausi on jo ollu tämmönen olo,rupee ottaa pannuun!! :kieh: Saavat kyl ottaa kaikenmaailman verikokeet,ettei vaan oo mitään vakavaa!!Kyl täs jos ihmismieli(ja hormoniit!!)alkaa kuvitel vaiks mitä!!

Tyypin äippä ja Iitu-Einari 12 :heart:
 
Moikka! En oo pitkiin aikoihin kirjotellu kun ei oo ollu mitään kirjotettavaa. Välillä ei edes muista olevansa raskaana kun ei tunnu eikä näy mitään ja tekemistä on ihan kiitettävästi noiden kahden isomman kanssa. Mutta tänään oli ultra ja laskettu aika siirtyi 6.2. (oli siis aiemmin 1.2.) Kaikki oli muuten ihan hyvin eikä siellä mitään erikoista ollut. Rakenne ultra joskus 20+ viikolla, eli syyskuussa sitten. Jotenki tuntuu että silloin esikoista odottaessa oli paljon enemmän kirjotettavaa kun täällä kirjottelin, mutta nyt tää on vaan tällasta odottelua ja mikään ei oo enää uutta, niinku ei viime raskaudessakaan. No ihan hyvä toisaalta, aika kuluu paljon nopeammin :D

12+3 -höh hyppäs taaksepäin ku piti olla jo 13+1 :(
 
Minäkin enempi taustailen kuin kirjoittelen, samasta syystä kun brierhip tuntuu välillä ettei raskaana olekaan, on niin oireetonta =)

np ultra oli perjantaina ja kaikki oli pikkuisella hyvin :) kovasti pyöriskeli ja vilkutteli :heart: turvotustakaan ei ollut oikeastaan ollenkaan.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille käyneille!

Tyypin äippä: Meillä Pötkö vaikutti alkuun aika rauhalliselta mutta sitten alkoi se potkiminen ja käsillä viuhtominen! Hassun näköistä kun vaikutti ihan siltä että olis kiusaantunut siitä ultralla tökkimisestä, huitoi vaan että menkää pois :LOL: . Sitten aukoi muutaman kerran suutaan ja nukahti, haukotteli varmaan väsymystään pikkureppana.. :)
 
Heips!
Täälläkään ei mitään oireita :eek:
Keskiviikkona olis nt ultra, jännittää!
Meijjän äiskä oli meillä viikonlopun tänään vietiin pois...ei olis enempää oikeestaan enää jaksanutkaan sitä! Vaikka kiva kun käy, mutta jotenkin se vaikuttaa aina kiristävästi mun ja miehen väleihin ku se on täällä! Kumma vaikutus! Onneks asuu kauempana ja ei montaa viikonloppua vuodessa kyläile!
 
Huh, se pelätty ultra takana. Ja kaikki oli oikein hyvin!

Onnea myös muille hyviä ultrakuulumisia saaneille!!

Meillä tyyppi nukkui ensin, mutta heräsi sitten kun sitä tökittiin. Heilutteli käsiä ja jalkoja kovasti ja raapi korvaa ja silmiä. Ihan hullu ajatus kyllä näin ekakertalaisena, että joku elävä olento on mun sisällä! Siis kun sitä ei kuitenkaan vielä tunne :)

Vauva vastasi viikkoja, oli pari päivää isompikin, mutta laskettu pidettiin kuitenkin samana. Niskaturvotusta oli 0,9mm.

Olo on niin onnellinen! :heart:

Mukavaa viikkoa kaikille ja onnea tulevina päivinä ultraan menijöille!
 
ONNEA HYVISTÄ UTRAKUULUMISISTA :flower: :flower: :flower:

Möökö Meillä nyt siis "vasta" neljäs tulossa, mutta vuoden verran on ollut seatin tila-auto Alhambra. 7 paikkainen, kaikki yksittäisiä penkkejä, voi muunnella niinkun hyvältä tuntuu. Taakse saa rattaat, muttei vaunuja, mutta se ei meitä haittaa, sillä vaunuja meille ei koskaan tulekkaan =) Hommataan vaan rattaat ja siihen lämpöpussi, niin vauva voi siellä köllötellä.

Kukas se olikaan joka puhui sitä, ettei heille tule kaukaloa? Tänään kattelin hobbyhallin lehdessä sellaista Brion primo-kaukaloa, jossa isofix jalusta. Eli jos autossa on isofix liittimet niin kyllä varmasti pysyy 100% pikallaan kolarin sattuessa. Me päätettiin sittenkin ostaa sellainen eikä sitä gracon autobabya :)

Itse olen tänään oksentanut vaan kerran :eek: Uskomatonta! ja virtaa alkaa löytymään jo paremmin. Tänään tein oikeen "suursiivouksen", silitin 3 tuntia pyykkejä, imuroin, pesin lattiat, pyyhin pölyt, vaihdoin lakanat ja vielä olis konnan terraarion siivous edessä... Pitää vaan odottaa, että lapset varmasti nukkuvat. Toi tuntuu niin upeelta, et löyty virtaa noinkin "paljon", koska viime viikkoina en ole saanut tehtyä MITÄÄN! Ja kun olen tottunut siihen, et meillä on aina tosi puhdasta niin alko jo etomaan tää paskanen kämppä!

-kyrsä (ehkä jo parempaan päin) ja nappula 10+3 (luin just, et tässä vaiheessa kohtu on greipin kokoinen :eek:
 
Piti viel onnitella muita kenellä oli kans tänään ultra!! :flower: :heart:
Uskaltaiskohan sitä pian ruveta kattelemaan rattaita,kaksois sellasii,ku esikko on kuitenkin viel aika pikkanen,eikä jaksa kävellä pitkiä matkoja!
Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta...meille tulee vauva! :heart: :heart:
 
haavemamma renniee saa syödä ihan rauhallisin mielin. se on kyllä loistava keksintö,helpottaa hetkessä!

Tuli tuosta kaukalosta mieleen,mitenkähän sitä tekis,oisko semmonen hommattava. Mikä olis markkinoiden halvin? Meillä ei ole autoa,eikä ketään joka kyytsäilis. Pojalle saatiin serkulta kaukalo lainaan että päästiin aikanaan laitokselta kotiin,mutta nyt heilläkään ei sitä enää ole. Ja taksilla siis pitäis kotiin hurrutella,eikä mikään taksiyhtiön laina juttu kiehdo vastasyntyneen kanssa..eikä sieltä ihan kävelläkään viitsis.. :snotty:

Jaa se alkaa kuu olla lopuillaan taas,pitää väkertää uus pino tässä tän viikon aikana. Nyt onneks pääsee helpommalla ku tän kuun pinon kanssa :D Minä voin edelleen päivitellä,kun täällä näköjään tulee jatkuvaan juostua :ashamed:
 
Labello: Sinuna hommaisin vaikka huuto.netistä jonkun britaxin kaukalon käytettynä. Onhan se kuitenkin hyvä olla olemassa JOS sitä yllättäen sattuukin tarvitsemaan. Ja noi britaxit on kuitenkin aika edullisia :) Meillä ei myöskään ollut autoa kun esikoinen syntyi (6vuotta sitten), mutta meidän äiti meitä välillä kuskasi autollaan. Hommattiin kaukalo jo hyvissä ajoin. Ja äkillisiin sairaalareissuihin se oli ihan ehdoton vaikka sairaala tuossa meidän vieressä onkin.

Miten mulla onkaan muka aina aikaa istua täällä :whistle:

Kiva Labello jos vielä jaksat päivitellä :)

-kyrsä ja nappula EDELLEEN 10+3 :D
 
KYRSÄ:Mä huomasin samaa että siellä on aika moista kissatappelua!! :whistle:
Pidetäänhän täällä hyvä fiilis!! :wave: :heart:
Kai sitä tarttis mennä unten maille,ukko palaa huomenna töihin kolmen viikon lomalta ja tarttis jaksaa ton viikarin kanssa!! :D Öitä!!! :wave:
 
Onnea kaikille ultrassa kävijöille hienoista näkymistä!

Minäkin aika taustalla oleillut kun ei ole oikeen mitään asiaa..
Pahoinvointi ollut tiessään jo kolme päivää mutta
väsymys on entistäkin kovempi.
Tavallaan ensimmäinen hankinta vauvaa varten tehty,
ostin sellasen manduca-kantorepun. Sillä voi kantaa 3,5-20kg.
Nyt siinä siis kulkee esikoinen tuolla selässä sieniretkillä
ja aikanaan sitten etupuolella vauva.
Vauvalle varmaan hankin sitten ensi kesäksi jonkun liinan.
Ihanaa suunnitella kaikkia hankintoja. :D Paljoahan
ei todella tarvita kun esikoiselta jäänyt kaukalo, vaunut,
sänky, ym.isommat jutut.

iitukka ja helmi rv10+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möökö:
Moikka! B)


Hei muuten :attn: :attn: :attn: Te, joilla on enemmän kuin 3 lasta, millainen auto teillä on? Meillä on vw touran kun tarvitaan vähintään se 7 paikkaa ja taakse ei mahdu kuin sateenvarjorattaat..ja se on aika iso ongelma kun nyytti syntyy...Hjääälp!!! ;)


Mukavata päivänjatkoa!! B) B) B)

T:Möökö ja pikkumuru 12+1 :heart:
Hei!
Meille syntymässä kuudes oma ja sit me ollaan sijaisperheenä yhdelle taaperolle =) Auto on pitänyt vaihtaa jo kohta puoli vuotta sitten sillä meillä on nyt 7 paikkainen chevrolet trans sport. Eli ei mahduta kaikki kyytiin tällä hetkellä. Jos lähdetään liikenteeseen niin että kaikki on mukana niin mies lähtee sit työautollaan ja ottaa siihen sit "ylimääräisen".
Tossa autossa on se hyvä puoli että siinä on tosi iso se takana oleva tavaratila, kuin monissa tila-autoissa. Sinne mahtuu hyvin mm. meillä 4 koiraa tai sitten tuplarattaat ja niiden kanssa vielä viisikin kauppakassia =) Suosittelen!
 
Onnea kaikille ultrassa käyneille hyvistä ultrakuulumisista!! :flower: Kvartti, oikein piti heti näin aamusta tulla katsomaa et miten se sinun ultra meni, kun on ollut niitä samantyyppisiä vuoto-oireitakin. Ihan kylmät väreet meni ja kamala helpotus, kun kaikki oli hyvin :hug: :heart: No, mä yritän tulla sitten tänään perässä!

Jep, onneksi täällä helmikuisissa on tosi hyvä fiilis, ja saa vapaasti purkaa tuntojaan! Tää palsta on ollut kyllä sellainen henkireikä meikäläiselle =)

Kyrsä: Mä sain kanssa viikko sitten sellaisen hepulin, et pitää siivota koko kämppä. Just oli alkanu pahimmat huonovointisuudet helpottamaan. Ja sitten mä puunasin 3 tuntia hiki hatussa ja lopputulos oli se, et mun selkä jumahti täysin ja parin seuraavan päivän aikana kävelykin oli tosi vaikeaa :LOL: Täytyy koittaa vähän rauhallisemmin ottaa :snotty:

Tänään olis sitten muutaman tunnin päästä se ultra. Loma olisi myöskin alkamassa! Muhun on vaan iskemässä jokin kesäflunssa varmaan, kun kurkku on ihan mielettömän kipeä :/ No, kunhan ultrassa on kaikki hyvin, niin flunssa ei mua haittaa!!

11+3
 
Huomenia kaikille! =)

Ihana kuulla hyvistä ultrakuulumisista!

Piti kans kommentoida tota siivousintoa. Sunnuntaina sain jonkun ihme tehopiikin ja sain vaikka mitä aikaiseksi. Imuroin huushollin+autot, pesin 3 koneellista pyykkiä, laiton kaalipataa, kitkin puutarhan rikkaruohot, leikkasin koiran kynnet, pesin vessat ja ehtisin vielä köllöttää auringossakin jonkun 1.5tuntia... ja illalla vielä yhentoista aikaan silmät pyöreenä makoilin sängyssä eikä nukuttanut yhtään! Tosin toi mun kipeytyvä häntäluuni oirehti vielä eilenkin, se kun ei oikein tykkää rasituksesta. Onkohan tää nyt sitä pesänrakennusviettiä vai mitä? Tuntuu tosiaan kummalta kun viimeiset 2kk on mennyt ihan vaan makoillessa eikä mitään oo jaksanut..

Joo tää viikko vielä lomaa ja ens viikolla se arki taas alkaa. Jänskättää kun töissä uusi pomo ja sille sitten varmaan heti kättelyssä pitäis mainita että by the way, jään muuten äippälomalle joulukuussa :D Mites te jotka ootte töissä, ootteko jo kertoneet odotuksesta?

Mulla on toi maha nyt sen verran kasvanut et naapurin rouvakin eilen katteli selkeesti mun mahan seutua, mieskin sanoi että toi ainakin huomas sun mahan.. Eipä sitä ainakaan illalla enää oikein saa "piilotettua", sen verran turvottaa.. Mites teillä muilla?

Kesäpäivän jatkoja kaikille!

t.Rosinante ja Pötkö 13+2
 
Glow
Mulla oli vakaa aikomus olla pois palstalta tänään, mutta kappas vaan, täällä ollaan :D
Työt ei nyt jaksais kiinnostaa yhtään! Onneksi on huomenna vapaapäivä ja se kauan odotettu ultra!

Mäkin sain viikonloppuna siivouskohtauksen ja piti vähän vaihdella pöytien ja tuolienkin paikkaa. Uudet verhotkin laitoin olkkariin.

Labello; muistaakseni (ainakin meilläpäin) neuvolasta saa lainaan turvakaukaloita. Tosin ihan hyväkuntoisen ja edullisen käytetyn voi löytää huutonetistä tai kirppikseltä.



 
Huomenta!
Mä en eilen oksentanut kun kerran ja tänään olen oksentanut kerran :eek: Ja ei edes ole yhtään huono olo :p Meille siis taitaa tyttö olla tuloillaan kun näin aikasin helpottaa... :whistle:

ei kai sit tällä erää muuta

-kyrsä ja nappula 10+4
 
Ultrassa käyty, sielä se sintti uiskenteli ja viuhtoi :heart: viikkoja saatiin kasaan 10+5 eli 2pv aikaistui LA (19.2) , mutta siis päästään ens viikolla uudemman kerran vauvaa moikkaamaan kun eivät saaneet turvotusta mitattua eikä elimiä kyetä näin aikasessa vaiheessa löytämään, päälisin puolin kuitenkin kaikki hyvin :)
Sitten viikonpäästä varmaan varmistuu tuo la, joten päivitellään sitä vasta sitten tuonne etusivulle :)

mahasta tääl ei oo kyl ku tuo löysä mahanahka (hyyyi) joka sitten iltaa kohden turpoo, mutta sen kummempaa vauva mahaa ei vielä oo :D

kuupas ja masu 10+5
 
Moikka!

Paljon onnea kaikille onnistuneista ultra käynneistä ja taisi joukkomme lisääntyä, tervetuloa uudet! :flower:

labello; joku taisikin mainita neuvolan turvakaukalon, ne on tosi laadukkaita ja hyviä, kuukausi vuokra aivan mitätön. Toinen joka vuokraa kaukaloita ja istuimia on vakuutusyhtiöt; ainakin if ja tapiola.Ja joissakin MLL,n yhdistyksissä vuokraillaan kaukaloita ja matkasänkyjäkin.Musta aivan loistava idea, matkasängytkin on aika turhia jollei reissaa alvariinsa ja voi tosiaan vuokrailla tarpeen mukaan.Kannattaa kysellä jollei mitään suurta tarvetta ole omiin nurkkiin moisia haalia.

Mun paino on pudonnut muutamia satoja grammoja, mutta jotenkin turpee olo on. :p Mulla on huomenna neuvola ja ultra samassa, kun mun neukussa aina ultrataan JEEE :)


Tänään juoksin kaupungin puistoissa kävelylenkkiä aamusella, voi vitsit kun tuntui ihanalta saada hyvillä mielin juosta.Ja kertaakaan ei nippassu vaikka reipasta juoksua menin sen reilu 5 km;ä. Alussahan manasin kun en väsyltä ja huonolta ololta voinut. jotenkin niin edorfiininen olo ollut sen jälkeen että =)

meillä kanssa tila -auto jonne se 7 menee, katseltu on isompaa tai ainakin uudempaa.Kannattaa tosiaan tavaratilaan myös tutustua.Kia;t on halpoja tila-autoja mutta takapenkit aivan kiinni taka ikkunassa jonne ei mahdu kuin matkalaukku pystyyn.Ei muuta.Monilla olenkin nähnyt sitten suksi boxit kesät talvet katolla jossa perheen tavarat kulkee kun auton sisään ei mahdu.ratkaisu sekin.Me vaan reissataan ihan amalasti joten arvostan tavaratilaa kovasti.

Mun on kai pakko kohta kertoa isovanhemmille, tai siis mun vanhemmille, mun tilasta ;) sillä pelkään että joku onneton hokaa sen ennen kuin itse omille vanhemmille kerron..Noloa olisi. Appivanhemmille ei ole kiire, sillä tiedän kommentit heidän suusta..Siinä ei paljon onnitella vaan lähinnä päivitellään, kuinka heidän poika rassu joutuu alistumaan vaimonsa vaateihin vaan lisää lapsia hankkimalla.. Kivaa,mieheni sanoikin heille jo edellisen kanssa että se vauvakuume oli sitten hällä, eikä ninkään vaimolla mutta sai vaimon onneksi samaan veneeseen :LOL: puhuttua. Kyllä appi vahemmat sitten nieleskeli ja kyseli että onhan tämä edellinen se viimeinen johon mies tuumasi että ei varmasti jos häneltä kysytään.
Onko kellään muulla näin p******mainen suhde appeihin kuin meillä?? Jotenkin siis niin rassaavaa..

Heh, mä siirryin jo neljännelle kuulle, huikeeta!!katoin aamulla edellisiä neuvola kortteja kuinka painot on mennyt niin ekassa raskaudessa oli paino jo näillä viikoin noussut, muut ollut samassa kuin lähtö tai alle.
Voiskohan jo näkyä kumpi on, kun aydin sivuilla näillä viikoilla voi jo mahdollisesti näkyä..täytyy tihrustaa kovasti.

Mun masu on kanssa iltaisin iso vaikka omia vaatteita pidän ja ovat sopivia.vanhin lapsi kattoi saunassa kanssa alta kulmain mun masua kun normisti on pyykkilauta ja nyt ei ihan ole :p :x sillä mua hirvittää että mummulle ja papalle on kerrottava kun sopiva hetki vaan sattuisi kohdalle.

Mutta aurinkoista viikkoa kakille ja tsemppiä lopuille ultraan menijöille :flower:

sini 13+1 4. raskaus kuukausi :heart: :heart:
 
Laa
Nonnih, ultrassa käyty ja kaikki ok!
Turvotusta 0,8mm ja vaava 5,7cm pitkä=) oli taas aika uninen, mutta heti ku vähä tökittiin ni alkoi liikkumaan. Oli kyllä paljo paremmat vehkeet kuin viime kerralla ( päästiin toiseen tutkimushuoneeseen ) näkyi kaikki virtsarakot, munuaiset, selkäranka jne... ja oli kyllä paljon parempi ultraajakin:) jäi hyvä mieli.
Nyt vois jopa alkaa nauttimaan tästä raskaudesta, kunhan tää pahoinvointi väistyy! :kieh:

Ja onnea kaikille muille ultrassa käynneitä:)
Laa ja Valentine rv 12
 
Nysse alkoi, ja se alkoi piimänhimolla. Menin kauppaan ja kotiintultua join puoli litraa ab-piimää, joka ei olliut ees jääkaappikylmää enää! Normaalisti en juo juurikaan ees maitoa, piimää ostin viimeksi 06 raskaana ollessa.. Mutta ah, että teki gutaa :) Viimeksihän mulla oli himoja pesuaineiden haisteluun (?), betonikäytävän hajuun, hammastahnaan (vihreä pepsodent), piimä, maustamaton jugurtti ja marjat, multaiset porkkanat.. you name it, i got it.

Yökkäily on alkanut uudelleen mutta en jaksa stressata siitä kun ruokakin kuitenkin maistuu. Eilen jopa kykenin paistamaan kanaa, joskaan en syömään sitä, mutta puoli voittoa sekin!

Vaaatteet ei oikein istu, mutta mahtuvat päälle. Äitiysvaatteet ovat liian isoja, Mitä täs nyt sit tekis. Kotona voi olla millä vaan, mutta kun loma loppuis torstaina ja töissä pitäis näyttää ihmiseltäkin..

hyviä oloja kaikille ja lykästyksiä niille, jotka eivät vielä ole ehtineet nt-ultraan asti
minni ja "ursula" 13+0
 
HEIPSANSAA!

Kyllä tällä viikolla on niskapoimu-ultrissa ollut vilskettä, kun niin moni helmimamma on käynyt täällä ultrakuulumisia kertomassa. Mukava lukea tiedän ultrakokemuksista :heart:

Minäkin kävin tänään, pikkusen jännitti, mutta olo oli levollinen. Siellä Näppylä köllötteli ja aloitti sitten kaamean jytäämisen, kyllä siinä silmäkulma kostui :heart: Rv on tänään 11+5 ja pikkuruinen vastasi viikkoja 12+1, pää-perä -mitta 5,73 cm, turvotusta 1.2-1.3. Eli kaikki oikein hyvin =) Kävin myös veriseula-kokeessa ja niiden tuloksia nyt sitten jännätään seuraavaksi. Aina on jotain jännitettävää...

Olen nyt sairaslomalla, kun migreeniä on ollut jo monta päivää. Verenpaine mulla on aika matalalla 82/68 oli kun eilen lääkärissä mitattiin ja pikkusen tulehdusarvot koholla. Varmaan tuo helmikuinen km mietityttää hoitohenkilökuntaakin, kun lääkäri sanoi mulle eilen, ettei ole varma voiko päästää mua kotiin lainkaan :eek: Lupasin sitten ottaa yhteyttä heti, jos oireet muuttuu/pahenee.

Onnittelut kaikille, jotka ovat saaneet iloisia uutisia ultrassa ja :hug: niille, jotka ovat saaneet huonompia uutisia. Toivotaan kaikille iiiihanaa odotusaikaa :)

Helteisin terveisin

Muumiska ja Näppylä 12+1 :wave:
 
Moikkamoiiii!

Nonniin, kaivellaas heti omaa napaa.. :D .Eli, ultrassa käyty ja siellä se pikkumuru köllötteli, venytteli ja sätki :kieh: oihhh :heart: .Ihanaa..nyt se on taas todellisempaa, seuraava etappi on vaavin liikkeet! Niskaturvotus oli ekalla mittauksella 0,8 ja kun vauveli kääntyi niin mittasi uudelleen ja tulos oli 1,4 ja riski saada down-lapsi oli 1/3400. Ryökäle piti jalkansa yhdessä, eikä vilautellut yhtään, onkos se nyt merkki tytöstä sitten, pojat meillä on levitelleet ultrassa aina, ettei oo ollut salaisuus, kuka se siellä möllii :LOL: .No joo, vitsivitsi..
Onnea kaikille ultrakävijöille hyvistä uutisista!!=)

Voi kiitos kaikille autovinkeistä!!! Täällä on niin surkeasti tila-autoja autokaupoissa, ettei meinaa olla missään! Ehtiihän tässä toki, aikaa on vielä mutta toki meinaa olla ongelmallista tuon nuorimmaisen 2v:n kanssa kun lähdetään jonnekin ja rattaita tarvittaisiin mukaan niin eipä mahdu, ei.. :/ .....
Vaunut ehkä täytyy myös ostaa ja se autokoppa ja....rintareppukin tuli jo myytyä :whistle: taas tämä akka hötkyili jonkin asian kanssa..Noh, noh, ehtiihän noita ostella! :D

Heh, hauskaa lukea, että muillakin alkaa esiintyä sen pahanolon tilalla satunnaisia virtapiikkejä!!

:LOL: Sitä kun oli joskus 8-viikolla ihan toivonsa menettänyt, että tästä hommasta tulisi vielä jotain, pyykkikasa muuttui the vuoristoksi ja ikkunat alkoivat olla jo mitä merkillisimmän laikukkaita tahmatassuista, tiskikasat alkoivat haista, että kyökkien ja miltei raastinraudalla raapien sai kököt pois hangata...no melkein ainakin...en minä ainakaan silloin saanut juuri mitään aikaiseksi...ja sekös lisäsi huonoa oloa...No, ihanaa, että nyt jo helpottaa!!!

Hei..tiedättekös..mulle tuli itea, kuulostaako hullulta..? Mitäs jos jokainen laittaisi oman veikkauksensa, kumpi masussa köllöttää (jossain vaiheessa raskautta) ja niitä vois olla villi katsella, kuinka monella osui oikeaan kun vauvat on syntyneet..??Olisko aivan hölmöä laittaa se listaan mukaan? T:madame möökö :LOL: mä taisin saada yliannostuksen karkkeja äsken, poistun takavasempaan :D

Aurinkoista päivää!! B)

T:Möökö ja muruliini 12+2 :heart:
 

Yhteistyössä