helmikuusta asti jännäilleet =)

miinaliina harmaana
täällä ei mitään uutta.. ei menkkoja ei oireita,,,
kauhea flunssa vaan. pahalolo ja päätäsärkee, kurkku kipeä ja muutenki kaikki paikat tukossa. en tajua,.. mix meiän perhe on kokoajankipeä.. yök!
 
No nih tähän asti päästiin ilman hirveitä jännäilyjä! Ja nyt se alko. Koko ajan tuntuu että pitäs käydä tarkistelemassa että onko alkanut vuoto jne. Testit olen jättäny ostamatta ihan sen takia ettei turhaan testailis liian aikaste. Ja nyt on semmonen olo että jos sitä kuiteski ennen töitä kävis ihan pikaseen hakemassa apteekista!!! FF suosittelee kuiteski että oottais vielä tuonne torstaille jolloin on dpo15, joten pakko se on yrittää varmaan sinne tähdätä. Nyt ei saa antaa periksi :D (Hirvee taistelu pään sisällä käynnissä)!
 
Täällä ei vieläkään menkkoja! Enkä ole ihme kyllä edes hätäillyt testin kanssa kun kaapissa sellaisia ollut. Jospa sitä huomenna vaikka testaisi, hui?! Eilen illalla nukkumaan mennessä ja illalla muutenkin, jomotteli vasemmalta lonkkaluun päältä. Sellaisita erilaista jomotusta kuin menkkakivut on, mutta enpä mä oikein osaa kyynisyydeltäni mitään edes toivoa.
 
Napsuneidille suuren suuri :hug:
eeva, miinaliina ja nanna nyt on peukut pystyssä! Kuulostaa tosi lupaavalle. =)
Tänne ei mitään kuulu. Menkat vaan jatkuu, ehkä ne loppuviikosta loppuu ja pääsee taas harjottelemaan.
 
Mut saa myös tiputtaa...tänään alkoi kunnolla...niin kuin ajattelinkin, hitsi kun olin laskenut aivan väärin kierrot ja muut.... :headwall:
Ja jotenkin mulla oli erilainen olo, olin aika varma raskaudesta, mietin jo mitenkäs sen miehelle kertoisin...ja mukamas oireita, kyllä se pääkoppa niitä vaan kehittelee...ja Eeva, mullakin vihloi sivuista ja vaikka mistä ihan erilailla, mutta toivotaan että sulla se kertoo raskautumisesta....
Seuraavalla kerralla en kuuntele kroppaani yhtään ja laitan KAIKKI oireet menkkojen piikkiin!!!!!
Tää on niiiiin tätä :( :(
tästä kierrosta kyllä ajattelin tikuttaa, vaikka vannoin että en koskaan lähde siihen hommaan, tiedänpä ainakin sitten onko ovista!
Muille plussatuulia oikein myrskyn lailla! =)
 
Jep!! Eeva, miinaliina ja nanna, kuullostaa kyllä aikasta hyvälle. Mulla on jotenki tunne, että eeva ainaki plussaa..en tiiä, tuntuu silti, Lellunkaa plussa ei ollu yhtää yllätys mulle..TOTTAKAI haluan, että kaikista tulis odottajia :heart: ja taidatte te kaikki plussata!

Itsestäni en voi kyllä iloita, en. Oon iha varma, että menkat alkaa täs muutaman päivän sisään. Sillai jomottelee, harvoin, mut kuiteskin ja noi tissit taas räjähtää, ku sattuu, iha niiku viime kierros, tissit oli pirun kipeet! Välillä vihlasee hieman vasemmalta alhaalta, se ei ole menkkamaista, mutta muu jomotus on :( . Eli ei voinu se viimeviikkonen limaneritys ym olla ovis, mikä lie sit :eek: . Mutta jotenki on sellanen olo, että ei nii koville edes ota koko menkat, ei oikein tunnu miltään, koska muutakaan en odota. Tulis vaa nyt pian, ni ehtis la mennes laantua, ku on juhlia ja kaikkee kivaa.

miinaliina, onks sulla ollu mitää outoa oloa niiden limajuttujes jälkeen? Ku samoilla kp:llä ne tais meillä olla sillo, about.. :/

Plussapuhuria meille kaikille :whistle: :heart: :whistle: :heart: :whistle: :heart:
 
äää... voiko tää flunssa tehdä tosiaan näin kauheen olon!!! ruoka ei maistu ollenkaa.. en saa oikee mitää menee alas.. ja muutenki olo on ku ois eilen ollut juhlimassa ja ottanu oikeen vuosisadan kännit.. en vaan muista tällasta pahaaoloa muista flunssistani, mutta niistä nyt on jo aikaa....

neihm.. en mä nyt osaa sillee sanoa niistä limoista.. ne loppu sitte yhtä-äkkiä.. siksi pelkäänki et ovis ois olluki vasta sillon.. nippaili vähän vasempaan nivuseen.???? todella outoa???
 
miinaliina no niihän ne mullaki vaa loppu ku seinään, ja alkoki iha puskista. Niiden aikaa sillon tällön vihlas kans vasemmalta, mutta ei nii paljoo, ku normaaliisti oviksen aikaa :eek: \|O ??????? Outoo on juu!
Ja mulla on kans flunssa! Siis en oo kuumeessa tmv, tukkonen olo, illasta varsinki paha, siitepölyt ei oo oireillu tänä keväänä nimekskään, että oisko ne sit nyt alottanu? Väsynyt olen, luulin viime viikolla, että oon vaa väsy siitä piahn laitosta, mutta jatkuu vaan, väsyny ja flunssanen. MUTTA, tssit on nii kipeet, tosiaan ku edelliskierrossa, joten menkat varmaa alkaa. Ja alaselkä alotteleekans hyvää vauhtia särkemisensä.
Mua mietityttää mun lyhyet menkat, ku vuotoa vaan 2pv, ovuloinkohan olleskaan? Tarttee pyytää lähetettä gynelle, jos nää samanlaiset jtutu jatkuu, ei kestä tota selkää kuusta toiseen..eikä muutakaan oikkua.

Mutta nyt sämpylän paistoon, sadepäivää pidetään =)
 
Pakko oli viel: miinaliina sä oot raskaana! Itestäni en usko yhtään, mut sulla on kankkunen :D , mulla oli tytöistä se oikeestaan ainut sellanen kunnon oire, 3kk:n kankkunen!

Ja tuizulle :hug: . Aina kirpasee, mutta ei auta, ei ole meidä käsissä tää homma :/ .
 
miinaliina mun kaverilla, joka just plussas, oli pahaolo ja flunssaa lämpöäkin pikkusen. Hyvältä vaikuttaa sulla! Ja Eeva varmaan on kans raskaana.
Mä tein tänään herätysostoksen kaupassa: OVISTESTEJÄ! Hulluks oon tullu... :ashamed:
 
Varovaisesti uskallan kertoa, että EHKÄ tässä ollaan raskaana. Kävin tänään apteekista ostamassa 2 testiä: Aconin kasettitestin ja Apteekin oman testin. Tein 2 tunnin pissatauon jälkeen (PITI mukamas odottaa aamuun) päivällä sen Aconin ja sain siihen viivan. Aika haalean, ei läheskään yhtä tumman kuin kontrolliviivan, mutta ihan selkeästi kääntelemättäkin sen näki siinä. Teen varmaan aamulla vielä sen Apteekin oman, jolla en esikoisesta ikinä onnistunut plussaa saamaan. Se kai ei ole kovin herkkä? Tuntemuksia ei ole mitään, paitsi mulla ei tullut niitä lämmönlaskuhikiaaltoja ollenkaan kuten aina ennen menkkoja. Vähän väsyttää enemmän, mutta ollaan niin paljon oltu ulkona, että sekin väsyttää.

Huh, laitoin just 150 valokuvaa albumiin. Liimasin ne ja nyt pitäs vielä jaksaa kirjoittaa jutut niiden kylkeen.
 
eevaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!! Mä tiesin, tiesin!!! Ihan hurjasti onnea!! Ja mihinkäs se viiva siitä katois! Tosta apteekin omasta, mä sain plussan molemmista siihen rv7 paikkeilla. ONNEA ONNEA ONNEA :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: :flower:
 
MAANANTAI 28.5.2007


Tuizu.................kp 1/24..................yk?........1.toiveissa
napsuneiti..........kp1/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp5/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp14/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp17/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp25/28...................yk3.......3.toiveissa
nanna81............kp29/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Vio-la.................kp 34/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp35/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
 
ONNEA EEVAROUVALLE!!!!! :D :heart:

Me käytiin tänään ekaa kertaa neuvolassa ja ultrattiinkin. :heart: :heart: :heart: Siellä se pieni sydän sykki!!!! :heart: :heart: :heart: Ja pikkuinen jo liikkuikin vähän. Neuvola tätsykin aivan innostu, iih se liikkuu! :D Se on kyllä aivan ihana terkka/kätilö. :)

Lellu
 
EEEEVVAAAAAA :heart: ONNEAAA!!!!! :heart: :hug: :flower:

huh,,. tehännyt myrkyn lykkäsitte.. aloitte kyllä valaa muhun toivoa, mutta todellisuus kyl on, että kipeä mä ainakin oon.. kurkkukipu on hellittänyt mut nokkavuotaa ja pahaolo. väkisin syön.. mutta itse uskon tän olevan puhtaasti joku virus.. vaikka noi teiän jutut alko kyl vähän luomaan toivetta!! kiitos!! :heart:
 
tulin pitkästä aikaa kurkkimaan tänne että mitähän teille kuuluu. ja voi kun ihanaa että taas yksi on plussannu. Onnea oikein paljon EevaRouva :flower: :heart: ihanaa.. plussapuhurit teille rakkaat kuumeilijat.. pian se tärppi tulee teillekkin.. aurinkoista ja leppoisaa kesää kaikille!!
 
EEVA!!!!!! ONNEA IHAN MIELETTÖMÄSTI :heart: :heart: :heart: :flower: !

Täällä romahti lämmöt tänään alas eli uus kierto alkaa varmaan tänään tai huomenna. Tänään soitan sitte lääkärille aikaa jos vaikka pääsis jo johonki alustaviin tutkimuksiin ku alkaa loppukesästä olla vuos täynnä yritystä...
 
Ja minä hölmö menin tekemään aamulla sen Apteekin testin ja negahan se oli kuten 3 kertaa esikoisestakin. Voi tylsyys. Nyt taas muistuu mieleen se epävarmuus mikä oli tuosta pojastakin kun osa testeistä näytti negaa ja osa haamuja. Mä en ole aiemmin tehnyt sitä aconin kasettia joten mistäs tiedän vaikka se huijaisi...Voihan p.illu.

Katsellaan nyt vielä alkaako menkat tän viikon aikana ja testaan vaikka sitten uusiksi. :(
 
Eevalle onnea plussasta! :heart: :flower: Kyllä mä uskon että se plussa on! Mäkin sain nyt tosi hailakan plussan (oikeesti tosi haalee!), enkä usko että olis näkyny plussaa apteekin omalla seuraavana päivänä. Viimeksi eilen katoin sitä testiä, eikä sitä viivaa meinaa enää edes erottaa :whistle:

*muoks* siis mäkin testasin just tuolla aconin kasettitestillä =) <br><br>
 
TIISTAI 29.5.2007

nanna81............kp1/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp 2/24..................yk?........1.toiveissa
napsuneiti..........kp2/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp6/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp15/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp18/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp26/28...................yk3.......3.toiveissa
Vio-la.................kp 35/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp36/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva



Huomentapäivää siskot!
eeva kyllä mä vakaasti kans uskon, että se plussa on, ei ne testit valehtele! Onnea viel :heart: :flower: .
miinaliina älä vielä menetä toivoasi, oottele rauhas (juu, helppoo) pari päivää, jos ei menkat alkaneet, ni tee uus testi.
nannalle :hug:

Oma olotila aika normaali, mahan puolelta menkkajomotukset loppu, ainoastaan toi selkä taas kipee. Mä uskon menkkoihin kyllä vakaasti. Mutta jos nyt ei ole la aamuun mennes ole alkanu, teempä sit, mut en osta varastoon!! Mut perjantaina taitas olla kp1 paikka, jos ajallaan tuleevat.<br><br>
 
Mä olen kyllä ihan maani myynyt kun en tiedä mitä uskoa. En ole aiemmin testannut noilla Aconeilla kai? ja tuntuu hassulta ettei se Apteekin testi antanut aamupissasta mitään vaikka Acon antoi keskellä päivää...Tosi tylsää...Ehkä mä en ole raskaana kun ei edes tunnu miltään. Todella syvältä! :'(
 
Älähän nyt Eeva , ei ne testit valehtele! Jos plussan oot saanu jo, niin ei se siitä muuksi muutu. Testaat parin päivän päästä uudestaan, niin kyllä varmasti saat viivat. Tai viet neuvolaan näytteen. Kyllä sä raskaana oot! :hug:
miinaliinalle :hug: negasta! Älä vielä menetä toivoas.<br><br>
 

Yhteistyössä