helmikuusta asti jännäilleet =)

Onnea Eeva vielä selvästä plussasta!!! Milloinkas sun la on? meneekö se jo helmikuulle?

Miinaliina: No olipas toimintaa siellä työterveydessä. Niinhän se tietenkin on, että yksityisellä ja alaansa erikoistuneella saa aina parasta palvelua. :/

nelHM: Peukut pystyssä täällä. Milloinkas sulla on siitä oviksesta se pari viikkoa? Meinaatkos testailla milloin?

Jahans pitää mennä kurkkimaan vähän tuota poikaa kun on nukkunut niin pitkään. Oli vissiin väsy. Yleensä nukkuu sellaisen reilu puoli tuntia aamupäivästä kun nyt taas on nukkunut jo melkein 2h. Sopii mulle. Ehti vähän tekemään kotitöitäkin. Poikaa ei voi jättää hetkeksikään silmistä kun kiipeää ihan mitä tahansa vasten. :p
 
No mun mielestä se oli tosi aikasi, ovis siis, jo kp11-14 :/ , että johan tuo olis dpo14-17 vai mites? Mutta en mä nyt tässä kierros nii voi sanoo, ku en yhtää kummemmin ole seuraillu, esim. lämpöjä. Ja jos ne viikko sitten tulleet limat ja kivut oli ovista, ni eipä ne sit viikkoon viel alakkaan. Mut jotenki mä luottasin tohon alkukierron ovikseen enemmän kuiteskin. Onneksi tuli touhuiltua ihan pitkin kiertoa ja kriittisillä hetkillä, oli ne sit viikko sit tai reilu pari viikkoo sit =) .
Lämmöt on ainakin ollu koholla nyt pari päivää, ja siis varmasti pidempäänki, mutta huvikseen oon nyt mittaillu. Ja aamulla ne normaalit kohonneet lukemat, toivottavasti eivät laskekkaan!
Huomenna aamulla testaan, koska on noita juhlia.
 
Laskettu aika olisi vauvalehden laskurin mukaan 1.2.08. Vesimies kuten isäkin on. Ja mun paras ystävä ja äitini myös. Poika puolestaan on todella vahva härkä ja niin jästipäinen kuten enonsa ja mun 3 ensimmäistä poikaystävää... :LOL:

Mä en kyllä vielä heiluttele juhlalippuja kuitenkaan kun ei ole oireitakaan niin ei uskalla edes uskoa vauvauutisia. Katselen tässä viikon, pari ja jos oireita ilmaantuu, varaan aikaa neuvolaan...
 
Pakko oli tulla tänne jaarittelemaan taas. Mulla on jo kolmas ovis vissiin sit tässä kierrossa :LOL: !! Ku vihloo taas nii tuolta vasemmalta ja säteilee alapäähän (se ei kyl ovikseen liittyvää), mut varsin mielenkiintoisia menkkaoireita.
Eevalle ihan hyvin voi alku olla täysin oireeton! En huolestus yhtään, pikemminki oo tyytyväinen :D !

Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille siskokullat!!

:heart: nelli
 
LAUANTAI 02.06.2007..KESÄ!!!!

nanna81............kp4/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp 6/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp6/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp10/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp19/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp22/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp30/28...................yk3.......3.toiveissa
Vio-la.................kp 39/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp41/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva


Hyvää vkl kaikille ja ennen kaikkea KESÄÄ!!!!!

 
Huomenta vaan.
No, odotettu negahan se siellä, mutta tällä kertaa sillä kuuluisalla viivanpaikalla. Sama aconin kasettitesti oli, millä sillo kp27 testatsin iha puhtaan negan, mutta nega toiki on. Mulle plussa ois plussa vasta ku sitä ei tartte tiirailla. Kunhan ei täti tänää kuokkis, ois kiva pitää juhlat "kuivana" sen saralta ainaki siis :D .
Mulla parit menkat alkanu sillai, että ku oon koitellu sitä napukkaa, ni n. kahta päivää aikasemmin sielt on tullu ronklatessa tuhrua sormiin (sori yökkis jutut). Nyt sit koitin, että kui lähellä ne menkat on, mut se napukka oli iha kivikova :eek: ! Iha kova pallo, en oo ennemmin sitä sellasena tuntenu..ja sormiin jäi paksua valkkaria kunnon kuorrutus..hmmm? No, edelleen uskon menkkoihin enemmin. Oloja ei juuri ole kumpaankaan suuntaan, mitä toi alaselkä aina välistä juilii menkkamaisesti.

Mutta oikein ihanaa kesä viikonloppua kaikille!!!!
 
Tuohan kuulostaa tosi lupaavalta! Ja mikä se sellainen "viivanpaikka" on joka välillä näkyy ja välillä ei?Tuosta kohdunsuusta en kyllä osaa sanoa, kun itse en pahemmin sitä jaksa ronklata... :kieh: Oottelet nyt muutaman päivän jos ei menkat ala ja sitten testaat uusiksi.

Mulla ei vieläkään oireile kummemmin. Tai oikeestaan ollenkaan. Pojasta oli jo tässä vaiheessa repäisykipuja päivittäin ja tissit muistaakseni vähän aristi. Ehkä mua kuitenkin on väsyttänyt tässä normia enemmän, täytyy myöntää. Ja syödä voisin koko ajan jotain tai sitten en syö mitään puoleen päivään kun ei vain huvita... ;)
 
Kiitti Eeva kannustuksesta =) . Ite en kyllä oikein jaksa uskoa, että ois tärpänny..tai en tiiä, höh |O . Ku on taas sellaset nippailut, ku ois ovis, tää oiski jo neljäs :LOL: :LOL: . No mäpäs täs oikein mietin, mitä mulla nyt muka vois olla oireina :headwall: : no tissit painavat, mutta ne ei koko aikaa kyllä oireile, yleensä niitä särkee menkkojen aikaanki viel, tonne vasemmalle vihloo sillon tällön ja joskus säteilee tosi ikävästi alapäähän samalla..öö..no toi napukka ja valkkarihomma on ehkä eniten poikkeava..Mut sit tuleekin nää varmat menkkaoireet, toi selkä! Lämmöt on viel koholla, en oo mitannu, mut mä kyllä tunnen sen, iho helottaa lämpösenä. No joop, kaikki sopii just nii hyvin menkkaoireisiin, joten en tuuletaa yhtää tonne + suuntaan. Jos nyt ei ens viikon loppuun mennes ole alkanu, ni sit vois testata uudestaan, mutta kotia en osta yhtää testiä enne sitä.

Ptäs alkaa tälläämään..meinas tulla ahditus ku kävin farkkuja ettii ittelleni, tää mun per*e on iha huge! Ja reidet näköjään levinny kans iha kiitettävästi. Itku meinas päästä sovituskopissa, mutta saipahan ainakin myyjä kantaa koko ajan uutta pöksyä kaappiin :D . Nii, nyt tälläämään, ni viitti tonne juhlijoiden sekaan.

Aurinkoista päivää!!
 
SUNNUNTAI 03.06.2007..KESÄ!!!!

nanna81............kp5/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp 7/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp7/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp11/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp20/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp23/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp31/28...................yk3.......3.toiveissa
Vio-la.................kp 40/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp42/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva


Aurinkoista huomenta savosta taas =) . Mieletön ilma!!! Ja ikävä muruja, ovat tänää isällään..aina kauhee olo ku siel ovat :'( .. Noo, tarttee nyt nauttia kesäilmasta sit ton ukon kaa.
Me oltiin eile siel ylppäreissä ja sit meille tuli kamuja illasta grillaileen jne, baariinki lähettii , mut oltiinpa jo yhdeltä kotona, ei jaksanu, aika paljo tota nuorisoo liinkenteessä.
Juup, ei näy menkkoja, alaselkäsärkykin on aika ailahtelevaista ja vaan sillon tällön. Eipä kauheesti tänäänkään tunnu olevan mitään olotiloja mihkään suuntaan :/ . Pakko oli sitä napukkaa ronklata viel aamulla, että joko siel on menkat alkamas, ni en jaksa kyl muuta ku ihmetellä sen olemusta ja sijaintia! Ei ole aikasemmin ollu niiin KOVA, ihan nappula on ja työntyny todella taakse, vaikee jo saada sitä käsiinsä enää. Ja valkkarikuorrutuksella taas, sitä tuntuu olevan vaikka muille jakaa. Oispa tää nyt joku positiivinen merkki ;) ..ei auta kun toivoa ja odotella. Mullahan on venyny kierrot 35 päiväänkin ja jos se yks ovis oli oiekeesti ovis, ni sittenhän menkat taas alkas (ei alkas) just kp35 tienoilla. Mut en tiiä siitäkään, ku oon kelaillu. Tuli sitä limaa kauheesti sillo, mut näitä vasemmalta jomotuksia/vihlontoja on ollu sit päivittäin, että liekkö tuo ovis enää ollu kp20? Viisas ois ku tietäs :D .

Miinaliina ystäväiseni, missä sinä olet :) ? Huhuu, minä ainakin kaipailen sua!! Mikä tilanne sulla nyt on? Alkoko menkat vai ootko testannu uusiks? Tule kertomaan meille:)

Mutta menee maratooniviestiks taas, joten palaampa tässä varmaa pian taas höpiseen ja nosteleen meitä eka sivulle, ku aikaa on =) .

:heart: Nelli
 
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2VIIIIIIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V*ttuunnuin isäntään tossa ja ajelin cittariin ostaa testejä, ku päivystävä apteekki liian kaukana..Tein äske sellasen rfsu:n testin kahen tunnin pissatauon jälkeen ja iha selkee haaleen punanen viiva siihe tuli!! En ollu sitä pissaa kaatanu purkista pois, teis sen toisenkin, ja siihenki tuli!!!! Pakko kai se on uskoa.! Teen viel huomen aamuna. Viiva oli haaleempi ku se kontrolliviiva (vai mikä onkaa) mut iha selkeesti erottu, ei tarvinnu tiirailla valoa vaste jne, mitä oon iha sata kertaa tuloksetta tehny :D

Tää on iha sekasi..ukkokaa ei oo kotona ja lapset isällään..mitehä asian ilmsis, ku tää meitin uus isukki tulee kotii :whistle:
 
Tosi tosi paljon onnea plussasta!!!!!!
Tulihan se sieltä =)

Näin tää joukkue pienenee, ja hyvä niin! Siis wau!!!!

Omasta navasta. Harjotukset on alkaneet kierrolle 9. Mut tänään on kyl ollu melko karmee päivä. Vissiin joku vatsatauti iskenyt kun on masu niin pirun kipee. Saa nähdä onko huominen kotipäivä. Nyt ainakin vähän näyttäis siltä että on.

Onneks on ollut ihanaakin ihanampi viikonloppu ilmojen suhteen B)
 
Ja tähän perään heti varoitan, että tee vielä varoiksi joku "varmempi" testi kun mä oon ainakin saanut rfsu:lla plussat molemmista paketin tikuista viime syksynä. En niiden perusteella uskonut olevani raskaana (imetin ja kierto sekaisin) ja tein sitten jonkun muun, joka näytti negaa. Tai no, mun mielestä ne oli plussia kun se taitoskohta testi-ikkunan puolella värjäytyi punaiseksi, mutta kai se vain jotenkin päästi väriä läpitte?

Mutta Onnea hirmuisesti, onhan sulla jo myöhässä ja uskon, että saat liittyä tähän kerhoon! :D
 
Kiitoksia vain.
Juu tiedän, mitä noista rfsu:n testeistä puhutaan, mutta on kyllä nii selkee, punanen ja yhtä paksukin toi viiva, että oikeuteen koko firma, jos negaks muuttuu! Ja mä oon niillä testannu enne lukuisia negoja sekä saanu viivanpaikkoja, mutta tässä kyllä on siis punaine viiva. Ukkokin sen erottaa (on muute aika sekasi tuolla) ja kamun pyysin kattoo kans heti. Ja se piirty siihe jo kahen minuutin jälkeen.
 
täällä kp 2.
|O ihanaa, että edes jotkut täällä plussaa.. mä alotan tässä kierrossa terlutit ja koitetaan nyt saada kierrot kohilleen.. jos ei onnaa, ni sitte sairaalaan lisätutkimuksiin...tänään alko SAIRAAT menkkakivut.eli varmaan leikkauspöydälle joudutaan endon takia taas.. masentaa...mutta olen silti onnellinen neihm puolesta :heart:
 

Onnea Nel, kyllä noi siun oireet vähän siltä kuulostikin! :flower:
Onnea myös muille plussanneille!

Ja paljon paljon plussaonnea lopuille!
Ootte niin mukavan kuuloinen porukka että pitää välillä käydä vakoilemassa
:D
 
Kyllä mäkin uskon sun olevan raskaana, sellaista kutinaa jo vähän oli sun jutuistakin päätellen! Ja tosiaan, en tiedä, minkälainen viiva niihin rfsuihin tulee kun on OIKEA plussa. Kun enhän silloin ollut raskaana.

Täällä on ollut ihana päivä. Oltiin kavereilla grillaamassa ja naattimassa elosta. 2 viikkoa miehen lomaan. On kyllä ollut sillä sen verta pinna kireällä koko viikonlopun (kun ei pysynyt hyttysverho paikoillaan ikkunassa) :kieh: että hirvittää vähän mitä lomasta tulee...tapellako nyt koko helvatan loma?

Koska mun oireet alkaa???????????????????????? :eek:

En varmasti soita ensi viikollakaan vielä neuvolaan...
 
IIK!!! Onnea nelHM!!!!! :heart: :heart: :heart: :flower: TOsi ihana juttu! Juu jos siinä rfsu;n testissä on tosiaan punaista niin kyllä mä siihen luottaisin. Mäkin olen saanut niihin aina viivanpaikan, mutta ne on sellaisia värittömiä vähän harmahtavia ja sellaisia niinkuin läpikuultais kun tietyssä valossa kääntelee. Omituinen testi kyllä ja antanut kyllä monelle turhia toiveita!

Nii mulla on ne viivanpaikat tullu ihan siihen kohtaan mihin viivan kuuluu tulla, siihen taistoskohtaan jää todella useassa testissä sellainen punainen viiva. Se ei mielestäni ole positiivinen.

Lellu rv9+1
 
Kiitos, te ootte ihania :heart: :heart: :heart: !!! Analysoin vielä sitä testiä: Siis heti parin minuutin jälkeen alko piirtymään se ja vahvistu pikkuhiljaa, siihen 5min sisään se vahveni niin, että ei sitä tartte käännellä tai väännellä mihkää suuntaan, kyllä sen iha kauempaakin erottaa, että siinä viiva on! Soitinki kamulle, joka tietää näistä meidä haavaeista, että heti tänne, asuu 50m päässä :D . Se tuli 5min, sissän testin teosta ja kans näki hyvin sen viivan..soitin sille heti ku alko näkymään jotai :D . Isäntä vaa tokas että viivahan se, punanenki taitaa olla. Se meni iha sekasi, eipä osannu sanoo mitää.
Oon testannu nolla rfsu:n testeillä siis aikaseemin, ja saanu sen viivanpaikan lähes joka kerta, se on sellanen harmaa ja kuultaa kun kääntelee. Sit kerran siihen iha reunaan tuli punasta. Sillai päin, että kontrolli viiva jää oikealle ja sit pitäs olla vasemmalla testiviiva(jota siis sillo ei ollu)ja viel siitä vasemmalle sen "pissapään" reunaan tuli joku punanen läntti.
Nii, ja mä tein viel kolmannen..hölömö ku ei meinaa uskoo. No siihenki se viiva tuli,oli nyt vähä hailakampi, ku viime pissakerrasta lyhyempi aika.

En oikein meinaa uskoa, en sit millään! Vaikka pieni tuntuma mulla oli tärpistä..Vähä erilainen olo, ku normaalisti, varsinkaa toi selkä ei koko aika jomota, niiku menkkojen aikaa/enne..ja sit nää mun ovismaiset vihlonnat ym.Mutta teen huomen viel aamupissasta ja sit soitan neuvolaan, että tarttisko sitä varmistella veritestillä tmv?
emmammalle taulumäen puolellehan kuulusin,mut on sekin siirtyny kommilaan, joten siellä nykyään kaikki toiminta. :headwall:

Kiitos teille kaikille onnitteluista,ootte ollu ja tuutte olemaan tärkeitä..kaikki vaa odottajiin..En meinaa vieläkää uskooooooo :headwall:
 
Nelli: No ompas typerää! :eek: Varkaus on ihana kaupunki... Oikeestaan oli jo kiva ettei siellä tarvinnu synnyttää, mutta noi neukat olis kyllä voinu jäädä eripuolille kaupunkia! :headwall: Toivottavasti saat kivan tädin! Yks siellä Kommilan puolella oli tosi mukava, nimi alkaa A:lla, joku ulkomaalaisen kuulonen, se on tosi kiva. Kerran kävin sen luona esikoisen odotusaikana ku Taulumäki oli kiinni kesän ajan =)
Mutta onnea sulle kyllä tosi paljon! :hug:
 
emmamma tiedän kyseisen tätsykän, määräs mun elämäni ekat ehkäsypilsut joskus aiiiikoja sitten :D . Mun kamu tosta iha naapurista on kans raskaana ja se ei tykänny siitä tätistä joka meille kuuluu (oottaa toista) ni sai siirron tolle A:lle just ja on siitä tykänny. Noo, tarttee soitella siine täs ens viikolla jo ehkä :whistle: . Taidan kuiteskin tehä viel huomen ton yhen rfsu:n ja sit joku aamu apteekin oman ja sit vasta uskon ja soitan.
 
MAANANTAI 03.06.2007..KESÄ!!!!

Miinaliina............kp3/36...................yk3.......2.toiveissa
nanna81............kp6/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp 8/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp12/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp21/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp24/30-35..............yk13.....2.toiveissa
Vio-la.................kp 41/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
nelHM


Huomenta.
Mä en oo nukkunu juuri yhtää, kolmelta valvoin vielä. Kelaillu kaikkee ja ei meinaa uskoo sitä kahta viivaa!! Tein aamulla uuden, viiva siihenkin tuli, joskaan nyt ei nii voimakas ku ihka eka testi oli, mutta punertava leveä viiva kuiteskin.
Soitan heti aamusta sinne neuvolaan ja pyydän veritestiä vielä, muuten tuun hulluks ku ei muka voi vaan uskoa!
Alaselkään taas jomottaa ja mahastaki möyrässy ku menkat alkas..Vähä sellanen kankkus olo. Kuihan käy, kun oon kaks aamua istunu veskissä, mulla maha iha sekasi..ja oikeestaan eile pitkin päivää piti juosta, ku meinas housuun tulla :x . Tytöistä en yrjönny, mut sellanen kankkunen oli ja maha mm. löysänä...sama kai se mistä pääsä lentää. Tästäkää oireesta en viittiny kirjottaa aikasemmin, koska en uskonu tärpin käyneen kuiteskaan.

Tää uninen ihminen juo nyt kahvia..katotaa kui kaua pystyn, aikasemmis en pystyny alussa juomaan, meinas laatta lentää..ja siitä moni arvas, kuten mm. mummo, että pieniin päin ollaan.

ihanaa päivää siskot!!
 

Yhteistyössä