helmikuusta asti jännäilleet =)

Heippa!
Mullakaan ei oo oireita mihinkään suuntaan. Ei oo tullu viel sitä veetutusta eikä menkkajuilimisia. Mut ehtiihän ne viel tulla. Jos menkat ei ala huomenna, niin yritän sinnitellä viikonlopulle testaamisen kanssa. Mutta luulen kumminki, että kun toiveet alkaa taas nousta, ni kohta tullaan kovaa ja korkeelta alas. :'(
Mä näin pikkusen kivempaa unta, ku napsuneiti . Mä meinaan sain kaks viivaa testiin. Vitsit, ku heräsin ja tajusin että se olikin vaan unta, ni kyllä harmitti. :headwall:
Napsuneiti jos vaan maltat, niin odota ainakin lauantaihin saakka. :hug: Peukut pystyssä! Niinkun tietysti kaikille! =)
 
Moi, vipinää palstallamme, jee =) .
Juu, toi lista on päivän eellä noissa kp:ssä. Jos nanna vaiks viittis..tai sit kopsailen ite, jos ehdin joskus ja muuttelen, ku kiirusta ton pihan kaa, sateet vähä sotkee.

nanna ja napsuneiti, molemmilla kuullostaa iha hyvältä. Ja napsuneiti, jos vaa maltat oottaa, ni testaa vasta vaiks su, ei oo helppoo ei, tiedetään! Eevallaki jänskät paikat. Saatiimpas vipinää tännekkin ja toivottavasti ollaa pian kaikki tuol odottajissa, on nii hyvä porukka, ois kiva oottaakin yhessä :heart: .

omaa napaa: Mua ihmetyttää ja toiveet alkaa taas nousta :ashamed: ! Tänää on tullu kans paristi kunnon limaa, mut ei sellasta ku ovislimat, ei siis kananmunan valkuaismaista..no erilaista siis. Muute iha kuivaa on. Sopis kiinnitymisjuttuihin noiden kp:n kannalta :whistle: . MUTTA, mun ei pitäny taas tälle linjalle yhtää!! Vähän on alamahaanki jomotellu, ei menkkamaisesti. Alaselkä kipeyty, ja se nyt on vaa ollu merkki menkoista. Tissit kans kipeet. Ai nii, ukko sano perjantaina ekaa kertaa ja paristi senki jälkeenki, et mun tissit on kasvanu :D ..in my dreams juu, mut pakko kai se on uskoo, ku voi taas käyttää noit vanhoja isompii rintsikoita, ilman että jää tyhjää puolet liiveihin :D .
Viikkohan tuo pitäs taas kittuutella :/ . Onnek son tekemistä, ni ei tuu kelailtua koko aikaa..Kunnes menee vessaan ja sieltä taas tulee jotain ylimäärästä hässäkkää papruun :headwall: ..nyt meen jo!

Moips siskot!!
 
Nyt poistin tuolta listasta kaikilta muilta yhden päivän paitsi napsuneidiltä, itseltä ja violalta. Ilmeisesti oli jo ennen sitä vähän seonnu tuo! Tarkistakaahan Nyt kaikki että päivät on oikein niin korjaillaan =) ... Tätä se kuumeileminen teettää :D .
 
miinaliina harmaana
ihanaa!! täällä on vilkasta!!

neihm.. en voinu muutakun tarttua tohon sun "erilaista limaa" kohtaan.. ku mullakin tuli tossa sitä jtn limaa... tuleeko kiinnittymisestä siis jotain limaa?? taas heräs epätoivoiset oireiden kuvittelut...=)
 
miinaliina oon kuullu, että joillakin ois tullu vaaleenpunasta limaa, mut kirkkaasta kiinnitymislimasta oon lukenu näillä palstoilla kans. Siis ku mulla se ovis oli aikasin. Oireet alko jo kp6, mut h-hetki oli jossain kp10-14 välissä, en seurannu noita päiviäni, ku päätin olla stressaamatta..mut mut, about viikkohan siitä on nyt :whistle: . Kuivaa on ollu siitä lähtien, kunnes eilen tuli pari kertaa iha vähä sitä limaa ja sit tänää kunnolla yhdellä vessareissulla, piti iha useemmin pyyhkiä. Mietin jo, oisko ovis taasen myöhässä, mut ois kai se oireillu, siis ku ei ole ollu nyt niitä munisjomotuksia jne.. TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ :D !! Ja taas piti alkaa miettiin näitä, vaikka en koko aikaa kelaa ja olo on rauhallinen jne verrattuna pariin aikasempaan kiertoon, ni pakostahan sitä miettii, että josko, ku mahasta möyräsee. Ens viikon puolessa välissä oottelen menkkoja (= en oottele). Ompa jännää..Tuu miinaliina kertoilee, jos kroppas tekee lisää temppuja =) . Milläs kp:llä sulla tuli sitä?? Tai kauan siis oviksesta oli?
 
TORSTAI 24.5.2007


rinkinki..............kp1/26-27...............yk5.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp10/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp13/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp21/28.................yk3.........3.toiveissa
Tuikku...............kp 23/24..................yk?........?.toiveissa
nanna81............kp25/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
EevaRouva.........kp27/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Vio-la.................kp 30/28-31........... yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp31/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp35/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp63/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp68/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Huomenta naiset!
Nyt kuulkaa täältä rytistään ja kovaa alas jos täti tekee vierailun, mihin itse kyllä uskon (tuo on itsesuojeluvaistoa tuo viimenen). Eilen ja toissa päivänä oli kramppailuja alavatsalla ja sitte eilen tuli ihan pikkasen rusehtavaa vuotoa. Jäi siis vain paperiin, ei muuten. Ensimmäistä kertaa FF tulkitsi mulle sen mahdollisiksi kiinnitysoireiksi =) ! Eli toivo nousi huimasti, vaikka järki yrittää toppuutella....

:hug: rinkinki<br><br>
 
Heipsan B)

Aurinko paisteli aamulla niin nätisti, että oli kiva ajella töihin. Kerrankin.

Mä nukuin jotenkin huonosti, kuten oon nukkunut jo varmaan 5 yötä peräkanaa. Herään jostain syystä aina yöllä ja olen hetken valveilla. Pöh.

Mä putoan kyllä kans melko korkeelta jos nyt tipun. Tähän on ladattu niin paljon odotuksia, ja mukamas oireitakin on.
Mut te joilla on tisut kipeet, ni onko ne kipeemmät kun teillä on liivit päällä vai kun olette ilman niitä?

Mulla on meinaan "parempi olla" kun olen ilman liivejä. Mut kun ne laitan, ni tuntuu että työpäivän aikana ne kipeytyy ja kipeytyy. Eilen illalla niitä oikein jopa särki. Luulisin että se olis meinaan just toisinpäin, et kun on ilman liivejä ni ne on kipeemmät.

Valkkaria ei kyllä tule sen enempää kun yleensä, en herää yöllä pissalle, herään muuten vaan. Ja alavatsaa välillä polttelee ja vihloo, mut mistä sen tietää jos on vaan joku "ilmavaiva eksyksissä" :LOL: ?

Apuva... kai mä jaksan vielä vähän aikaa odotella sen testauksen kanssa... oikeestaan ovistikun mukaan la tai su on dpo 14. Joten kannattaakin vielä vähän venailla. Jotenkin sitä vaan niin pelkää, että sieltä ne alkaa kuitenkin, kun on alkaneet ennenkin. hui.
 
miinaliina harmaana
neihm.. no mulla oli just niinku sulla..
limat tuli siis n 5 päivää oletetun oviksen jälkeen.. mutta ei mulla ole niinku yhtään sellanen olo et oisin raskaana.. äsken söin aamupalax maksalaatikkoa.. se tuskin ois ollu mahdollista jos oisin raskaana.. ei ainakaan viimeraskauden alussa ois ollu.. ainoo mikä on ni tää nälkä! siis paistoin aamulla kokonaisen maksalaatikon aamupalax... ja muutenki tuntuu et oikeeta ruokaa tekee jatkuvasti mieli.. heh-- mutta se voi olla ihan jostain muusta johtuvaa....
 
V*ittu! Eilen illalla tuntu menkkajomotuksia alamahassa ja tänään jo pikkusen vertakin näkyvissä... :'( :headwall: On se nyt p*erkele, ku kaikki tutut sikiää tosta noin vaan ja me ei sit millään. \|O Kai ne menkat huomenna alkaa oikeesti tai sit kierto lyhenee, jos ne tänään jo alkaa. Sitä tavallista menkkaveetutusta ei oo kyllä ollu, että eipä noita menkkoja oo voinnu siitäkään ennustaa.
Parempaa onnea muille!
 
Mä en ilmeisesti ole tänne kirjautunut?
No mulla kp 23/24, joten tässä odotellaan menkkoja!!Oireita siis raskausoireita ei pahemmin ole muuten kuin nännit arat, mutta menkkaoireita sitäkin enemmän! Vatsa kipeä ja ilmavaivoja :D ,se on varma merkki :( .
No kahtellaan...
 
rinkinki :hug: höh :( .
nanna no jopas menee jännäks, voi ku plussaisit!!!

omaa napaa: Voehan videotykki!! Siis ovuloinko mä sit vasta nyt \|O ???? KU aamupäivällä tuli sellaset klöntit sitä limaa, ettei kyl oo enne oviksessakaan tullu. Eipä mulla oikeesti ole muuten ovis olo. Tissi pirun kipeet ja alamahaan vihloo, mut ku en oikei osaa tietää nyt, että ovismaisesti vaikko jotenki muuten. HÖH! No, seksiä sit tänää..pelottaa vähä, jos se sattuu taas, niiku tos alkuviikolla sattu, ei kiva. Mitä ihmettä nää limat on? Ja miks oli ovis olo sillo aikasemmin?? Eikä pitäny stressatakkaan mistää :headwall: .
Onneks on uus tukka, kampaaja teki temput ja ripsetkin värjättiin..kestotällinki päällä :D . Eiku mä en meikkaa oikeestaan ku baariin, ni kiva ku on noi silmät aina sillai "siistit".

Mut morjentes
<br><br>
 
Pakko oli tulla, komentoikaa, jos jotain arvailette mun tilanteesta!! Siis tota limaa tuli taas veskireissulla paaljon, ei enää nii paksua, mutta kyllä sitä riitti. Alamahaan, enemmän oikealle vihloo. Jos tämä on sitä ovuloimista, ni en ole sit aikasemmissa kierroissa ovuloinu olleskaan :eek: !! Paitsi sillo oli tällasta kp14 kun join greippimehua..MUTTA, edelleen mietin sitä, että luulin oviksen jo olleen..niiku joka kierros ollut oireet, tää vaa on uutta, mut sopis monen oviskuvaukseen kyllä. Ompahan myöhään taas. Mutta kattelempa täs tilannetta enne ku alan tonne listaa muuttaa kp:äni. Lupasin isännälle jo kesälomahoidon with happy ending :p :whistle: ;) ..illasta sit!!!
 
Tervetuloa viel tuikku, varmaa tän päivän listan tekijä päivittää tai sit viimestää uus lietan tekijä =) .

Kuulkaas, ainut paikka, mis kehtaan marista, ukolleni en oo puhunu mitää olotilojani koko kierron aikana. Mä tuun hurjaks ton liman kaa!! Ei sitä joka veskireissulla tule, mut ku tulee, ni kunnolla kans. Sellasta valkeeta/kirkasta se on, kerran oli kananmunanvalkuaismasta, muute ohuempaa. Alamahaan vihloo ja oikein nykäsee välillä pahasti vaiks vaa istus :eek: . Ja noi vihlasut tuntuu iha keskellä ja alhaalla. Hitto, mitä tää on?????????????? :headwall: ! Pakko varmaa vaa sekstailla tänää vaikka tiedän, että sattuu, koska jos nyt onki ovis, ni hukkaan menee muuten..Mut en tosiaan nyt tiedä. Ku en kerta pystyny olla miettimättä liikoja, ni ukolle en ainakaa puhu oloistani, ei se tiedä eikä arvaa mitää..lupasin itelleni ja sille.
 
Iltaa naiset!

Ihan ekaks Rinkinki sulle toosi iso :hug: . Nyt tuntuu pahalta aina tossa vaiheessa mutta jaksettava on. ei muuta kun suunta kohti uutta kiertoa taas. Periks ei anneta ;)

NelHM sulla tuntuu olevan taas niin oudot kuviot menossa että ota noista nyt selvää.
Ei pysty sanoo mitään ku ei oo tollasii kokemuksii.

Ei mulla muuta...täällä taustalla käyn kuulumisii lukemassa ja jännäämässä....laittakaahan plussa lista uuteen uskoon!!!!

Iso puhuri kaikille :heart:

 
Juu tiedetään..alkaa jo hävettää :ashamed: . Mut varmaa vaa pitäs olla miettimättä koko hommaa, sekstailla varmuuden vuoks ja ootella menkkoja ens viikolla tai sit parin viikon päästä. Vaiks me ei ees sillai tunneta oikeesti ja tää palstahan on just tällasii(kin) höperöitä varten, ni silti on nii urpo olo..Siis pelkästää ku lukee omia juttujaan, ni huhheijaa :headwall:
 
Hei!

Rinkinki: :hug:

nelHM: Kuulostais kyllä ovikselta. Mitenkäs sun kierto oli viimeksi? kuinka pitkä. Mietin vain, että voishan se ovis olla vasta nytkin koska sun viimekierto oli myös pitkä.

Tissikivusta ennen plussaa: Mulla ei edes varsinaisesti ole tissit olleet kipeät vaan nännejä vihloi ja tuli sellaisia yhtäkkisiä jomotuksia. Sellaista outoa kihelmöintiä. Ei siis sellaista mitä mulla oli joskus oviksen jälkeen. Plussan jälkeen nännit alkoi tosi nopeaa taas muuttua... nuo napukat tuli selvästi isommiksi ja nännipihan pigmentti tuli selvemmin esiin. No nää nahkaläpyskät ei ole hirveästi kasvaneet, mutta sellaiset täyteläisemmät... jos näitä nyt enää ikinä täyteläisiksi saa.... :LOL: .

Nanna81: Toivotaan kovasti teille plussaa!!!!

Ja kaikille muillekkin jännäileville!!!!

).( Ekat yrjöt lensi tänään. Mulla ei mitään hirveää pahoinvointia ole, mutta niin se vain tuli jostain puskista :x . Ruoan sain juuri syötyä ja eikun suoraan ruokapöydästä juosten vessaan.
Suolaista tekee ihan mielettömästi mieli ja voisin jo pyytää notta: TULKAA TELKEÄMÄÄN MEIDÄN JÄÄKAAPPI!!! \|O :kieh: Äskenkin vedin (klo 21.30) lämpöisiä leipiä...lauantai makkaralla.... :whistle: . Juu tosi keveät ruoat täällä päin.

No joo josko tästä menis petiin. Mua nukuttaa nykyään ihan kauheasti... ei tällaista voi olla. :eek:

Lellu rv7+5 (ensi viikolla on eka neuvola jo :) )
 
Jeps, kiitti Lellu!! Eli hommiin vaan, ja ainakin nyt tiedän, että ihan taatusti ovuloin, koska nää limat on toooodella runsaita!! Nippailutki alko sillai suht yhtäkkiä tänää, eikä niiku enne, että pari päivää nippailee muniksista..minkä se kyllä teki siis jos viikko sit..hohhoijaa!
Noo, patistin just ukon suihkuun ;) ... Joten huomiseen.
 
Annie 76
Tänne teidän palstallenne eksyin, kun osui tuo jännäilyn aloitusajankohta (helmikuu)suht samoihin aikoihin kuin itsellä. Huomasin ihanan hersyvät juttunne ja ajattelin josko mahdun mukaan.

Itselläni tänä aamuna taas pettymyksen hetki kun täti tuli kyläilemään jälleen kerran (kp 32 muuttui siis kp 1:ksi) ja tämä oli jo 5 yk.

On se aina niin masentava paikka kun kovasti toivoo ja tuntee raskausoireetkin mutta sitten vedetään matto jalkojen alta. Jotenkin tämän kierron menkkojen alku otti kovemmalle kun aiemmin. En tiiä mikä siinä syynä, mutta itku tuli ja töistä meinasin myöhästyä.

Josko täällä yhdessä jännäily toisi tähän piinailuun hivenen helpotusta??
:wave:
 

Yhteistyössä